Ik ook 0,0quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
Wel handig zo'n topic vol DIG-mensen.Ik heb echt geen verstand van hardware.
![]()
Hmm, sorry, maar opruimen daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima hoor, kom maar een kratje wegtanken!Zolder met bed is aanwezig, kots ruim je zelf maar op.
Gewoon automatische met je rechterarm omhoog gaan aan het begin van het liedjequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja sinds ik dat heb gehoord hoor ik er ook elke keer ein reich in![]()
Doe je het uit het raam!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, sorry, maar opruimen daar doe ik niet aan.
dan motte meer zuipe jongquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe je het uit het raam!
Kotsen van drankDat ken niet hoor.
hbo pauper pleb proleetquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee MHBO Journalistiek & Communicatie
Oh ja, moeilijk te onthouden hier met zoveel opleidingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee MHBO Journalistiek & Communicatie
1x gedaan, daar heb ik van geleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe je het uit het raam!
Kotsen van drankDat ken niet hoor.
Iewl praat normaal die beesten zijn zo vies ik gilde net als een meisje echt stom want ik ben normaal stoer maar hij kwam uit het niets zo'n hele grotequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
OMG
Die kriebel pootjes altijd als ze op de kop liggen
Als die op zn kop ligt betekent dat die wil dat je hem likt dat vind een pissebed lekker
je bedoelt gisterequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Monopoly het volgende:
hihihihi vroeger poepte ik nog wel eens in mijn broek.
Jao denk! Deze man weet hoe 't werkt.quote:
Idem; gewoon alleen maar bier drinken en niet alles proeven wat ze hebben in de kroeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1x gedaan, daar heb ik van geleerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik gooi altijd kaarsvet over mijn tepels heen. Lekker hoor !
Gil jij als een meisjequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef coban het volgende:
[..]
Iewl praat normaal die beesten zijn zo vies ik gilde net als een meisje echt stom want ik ben normaal stoer maar hij kwam uit het niets zo'n hele grote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |