Verkapt: 'ik ben een schooier die het niet goed kan' postquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Klojo120 het volgende:
Verkapt: 'kijk mij stoer zijn!' topique
Verkapt: 'ik ben een wijsneus' post.quote:Op
maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef datisstom het volgende:
Verkapt 'ik weet dat er in een joint tabak zit' topic.
welkequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Als jij voor een mooiere club wordt.
stoer man met je jodenclubjequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Maakt me geen ene moer uit als het maar niet voor dat jodenclubje is.
Hoho het is niet mijn jodenclubje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stoer man met je jodenclubje
wajoo wou dat ik zo stoer was
hoop dat je stikt
begin maar met sorry te zeggen kneusquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:18 schreef MarlboroCowboy het volgende:
[..]
Hoho het is niet mijn jodenclubje!
Ben je een Amsterdammer? Zo ja dan is het onterecht wat ik zeg (het jodenclubje is wel terecht), zo nee dan is het terecht wat ik zeg omdat je dan gewoon een vieze vuile gloryhunter bent.
Nu weet ik heel goed dat jij zegt dat je een Amsterdammer bent, maar dan ben je al helemaal triest als het niet zo zou zijn.
je lijkt mijn opa wel met je in je oren knopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:21 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Ik ga nooit sorry zeggen tegen jou dat je dat maar goed in je oren knoopt.
Dan was het onterecht, oké en wat dan nog dan blijft wel staan dat ik het een jodenclubje vindt met trieste supporters op vak 410 na.
Dit. Tevens is het 'skere', en 'skeere' is nog enigzins acceptabel. Maar 'skeare', nee. Ga weg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef -tape- het volgende:
Ik blow, maar rook niet. Verwacht je dan dat ik altijd tabak bij me heb?
TS heeft skeare vrienden
in 1940 jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Ooh nee, ik gebruik gewoon een standaard uitdrukking die in de Nederlandse taal algemeen geaccepteerd is.
wajoooo internethooliequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Teveel gas in jullie oren gekregen waardoor geen enkele Amsterdammer heeft meegekregen dat die uitdrukking nog vaak genoeg gebruikt wordt.
waar begin ik over joden of aan het gas dan??quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Kijk naar je eigen, je toont precies hetzelfde gedrag terug.
Kijk naar je eigen? Ik ben hier wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Kijk naar je eigen, je toont precies hetzelfde gedrag terug.
Je toont precies hetzelfde gedrag terug door er steeds terug op in te gaan. Zelf ook lekker terug te schelden, dan vraag je er ook om, om reacties terug te verwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waar begin ik over joden of aan het gas dan??
Een internet-forum zo informeel als Fok! gedoogd ook spreektaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen? Ik ben hier weg
Waar scheld ik dan naar jequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef MarlboroCowboy het volgende:
[..]
Je toont precies hetzelfde gedrag terug door er steeds terug op in te gaan. Zelf ook lekker terug te schelden, dan vraag je er ook om, om reacties terug te verwachten.
Gedoogd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Een internet-forum zo informeel als Fok! gedoogd ook spreektaal.
doei duzoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gedoogd?Ik ben hier nu écht weg.
Kankert op dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Gedoogd?Ik ben hier nu écht weg.
Het is eigenlijk al grap dat ik het schelden noem, maar goed je zegt zelf kneus enz.quote:
Waar heb je het allemaal over manquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef MarlboroCowboy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al grap dat ik het schelden noem, maar goed je zegt zelf kneus enz.
Dit trek ik me natuurlijk niet aan, dat jij er niet tegen kan dat ik joden type (wat jullie ook zijn overigens) terwijl je als je het naar elkaar roept in het stadion het allemaal leuk en aardig is. Maar owee als iemand anders het roept, dan zijn de rapen gaar en heb je de poppen aan het dansen.
Nogal vervelend als ik dan ook weer klink als je opa, maar dan vind ik dat je een slechte opvoeding hebt genoten als je deze uitdrukkingen niet gepast vindt in deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |