Bedankt voor jullie enthousiasme, dat maakt het nog leuker om hier mee te posten. Bij het cb ging alles goed. Alleen de ogentest is niet helemaal gelukt. Meneer wilde niet stil zitten. Is niet verrassend, ze wenste me succes met zijn eigen willetje.
Het los lopen gaat ineens als een speer, hij heeft het helemaal door.
Eindelijk een beetje bijgelezen (sorry niet alles dat was te veel).
Zag in ieder geval prachtige dreumessen voorbij komen, een mini meet, Emma, Noortje, Oona
Troel en Jochem nog van harte gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.
Draak, hopelijk komt er snel weer vetrouwen bij Mini Draak en wat een mooie cijfertjes ook voor jullie.
Nathan die een echte rauwdouwer is. Van vallen word je hard en krijg je mooie oorlogswonden. Kan je later pronken met de meisjes hoor Pessie
Elmo wat naar van Tirza die jeuk. Jeuk is echt ellendig. Ik heb mijn hele leven al jeuk met pieken en dalen en weet dus wat ze voelt. Het is zo frustrerend en hoe harder je krapt hoe erger het word, maar doe je niets wordt je gillend gek. Heel veel sterkte daar.
Pepernoten eten, zou daar nooit opgekomen zijn om dat hier te geven. Niet dat ze er hier inkomen. Ik koop alleen nog snoep die ik niet lust, anders kom ik straks in de verleiding.
Keshet wat klinkt dat heerlijk zeg, die picknick bij jullie in de huiskamer
Oja en het ging ook nog over bellen. Hier wordt "gebeld" met alles wat knopjes heeft.
Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bij.