abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103368136
Dank voor het delen van jullie ervaringen! Ik ga denk ik maar eens een peuterdekbed proberen - als het goed is heb ik er ergens een liggen - en dan zie ik wel hoe we de herfst en winter doorkomen. In het ergste geval moeten we even naar de Prenatal rijden voor een dikkere slaapzak.

Ivan slaapt gelukkig over het algemeen heel goed ondanks kou of warmte. Sinds de vakantie slaapt hij zelfs van 19:00 tot 8:00. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103374469
lucas slaapt hier al anderhalf jaar in een slaapzak + laken/dekentje, gaat prima O+ evt slaapperikelen kan ik niet linken aan zak/laken/deken....
en toch gaan we binnenkort een dekbedje proberen incl. pyjama *O*
en waarom? projectie! :7
t lijkt mij veel lekkerder slapen :P

Oh en lucas had gisteravond nieuwe bedtijd ingesteld: 21.30 uur :{w maar dan wel door tot 7.30 uur, dus dat was ok oO<
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:24:37 #228
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103375066
Wat fijn dat Ivan zo goed slaapt Claudia!

Oh Lucas, lekker tot half 8 liggen snurken! Wauw!

Tirza slaapt al weet ik hoe lang alleen met pyjama/romper/shirtje (ligt aan het weer) en een slaapzak. Aangezien ze nog steeds wel eens door het hele bed kruipt en regelmatig andersom in bed ligt, vind ik een deken oid niet handig. Plus dat zij het veel te warm vindt.

Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk, :'( Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken! :') Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11 :o wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103379988
Hier ook inderdaad in een slaapzak. Meneer schopt een deken/lakentje direct weg. Daarnaast ligt hij totaal niet stil in zijn bedje. Slaapzak vind hij heerlijk (= een teken dat hij moet gaan slapen, ook al werkt het niet altijd).
Ik heb me inderdaad ook al afgevraagd hoe dat dat straks zal moeten, omdat het nu lijkt alsof hij er echt niets van moet hebben (deken). Volgens mij moeder had ik dat ook en draaide zich dat ineens om.
Nu moet ik echt niets van een slaapzak weten (als we gaan kamperen rits ik die altijd open tot een deken) en slaap ik zelfs hoog zomer nog met een deken. Dus ga ik er vanuit dat die omslag straks ineens komt.

Wel fijn dat Ivan zo lekker slaapt Claudia. En ook Lucas lekker geslapen en Tirza uitgeslapen (oke ze lag er laat in).
Fijn dat je het idee hebt dat de uitslag minder word Elmo. Hopelijk is het snel helemaal vertrokken.
pi_103391984
Mex slaapt in een slaapzak,maar hij haat het want hij wil bewegen, maar met een deken word ie dus wakker van de kou,pffff
We gaan nu over naar 1 slaapje per dag,want hij slaapt zo slecht s'nachts. Het is wel moeilijk om hem dan wakker te houden overdag, erg lastig hoor.

Maar hij heeft gelopen vandaag! *O* *O* *O* We waren bij oma en hij stond bij pappa op de bank en ik zat op een stoel en hij liep zo naar me toe O+ Hij was ook zelf helemaal trots, zo leuk om te zien~!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:58:20 #231
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103394404
*O* voor Mex

De dame hier slaapt in een romper met lange mouw, pyama, winterslaapzak en deken over dr heen :D Ze is net als dr mama een koukleum :P
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:18:27 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103396157
Wat goed van Mex! *O*

EN wat balen van Tirza's jeuk zeg... :{
pi_103399427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef Elmo76 het volgende:
Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk, :'( Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken! :') Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11 :o wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.
ow.. dat lees ik nu pas! Gaat t al weer wat beter?
arme Tizza en arme Brabo...
ik duim voor een goede nacht voor jullie allemaal! :*

Mex, knap joh! :Y *O*
pi_103399622
Mex!!!! *O* Foto's en filmpjes willen we!!!

De laatste foto waarop Niels een klein dreumesje van nog maar 1 jaar is ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103399702
En wat voor foto! Heerlijk mannetje O+
(omg over 50 minuten heb je een heuse peuter!) :o
pi_103399867
Niels O+ nog een klein uurtje dreumes *O* O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:22:43 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103400429
Wat goed Mex!

En wat ongelofelijk zielig die jeuk van Tirza..

Twinkly weer flink aan het terugdenken naar 2 jaar terug? :D wat een knappe vent! Daar zit al niets dreumes meer aan ;)

Vanmorgen heeft Oona nog even een half uurtje bij ons liggen snoozen (eeeeeeindelijk! Zo heerlijk dat kleine warme lijfje tegen je aan.... pas sinds 2 dagen komt ze rustig bij ons liggen)

Helaas werd dat fijne gevoel bruut verstoord door het raamkozijn dat in de weg stond... Heb hem proberen weg te koppen.. Beetje jammer dat ik ook Oona op mijn arm had.. Schrok me de pleuris omdat ik echt even de weg kwijt was... Gelukkig stond M erbij....
Misselijk, hoofdpijn... Gelukkig Oona naar t kdv, dus ik heb daarna maar weer liggen slapen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103406686
*O* Hieperdepieper! *O*
Twinkly & Niels, van harte gefeliciteerd! :*

Auw Reilain, klinkt pijnlijk!!
pi_103406897
Hiep Hiep Hoera voor Niels! Wat een mooie foto, Twinkly!

Oeh, Reilain, ik voelde het gewoon bij het lezen van je post. Op zulke momenten besef je ineens dat je best een vaartje maakt als je gewoon loopt.
pi_103408106
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Niels!!! *O*
Twinks (en Twinkly-man), ontzettend gefeliciteerd met jullie geweldige peutermannetje! O+ w/
Geniet met zn 3tjes van deze mooie dag.

Het is toch wel een beetje emo, Mette is de volgende. Mijn meisje is bijna 2 :o
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103408182
Dankjulliewel O+
We hebben net voor hem gezongen, dat vond hij erg grappig.

Spewey, kon je niet slapen? (ik ook niet :{ )

Reillain :X! Hoe is het nu?

Arme Tirza, hoe ging het vannacht?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103408301
Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Niels,Twinkly en R. *O* *O* *O* *O*
Fijne dag gewenst vandaag en tot morgen *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103408558
Twinkly van harte! Je dreumes een peuter ! Mooi mannetje hoor! Fijne en mooie dag vandaag

tirza toch, hoe gaat het nou met de jeuken?

Rellain dat klinkt ook pijnlijk...

Mex! Wat goed!
pi_103408632
Hoera voor Niels *O* *O* *O* Veel plezier bij de peutertjes Twinkly!

Reilain, auwww :X

Troeta, wat goed van Mex *O*

Elmo, hoe gaat het met Tirza?

S. is vannacht weer veel in de weer geweest met Hannah :O Je zou toch wel denken dat een kind van 20 maanden gewoon doorslaapt, maar dat echt zelden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:05:18 #245
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103408635
Twinkly gefeliciteerd met Niels!! *O* Een hele fijne dag!! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:06:35 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103408647
Twinkly en Niels, van harte gefeliciteerd! *O*

Relain, auw :X

Och octo, hopelijk komt er snel verbetering in :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:12:24 #247
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103408691
Twinkly en Niels hieperdepiep hoera!!! Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!!

Auw Reilain!

Ah octo, niet fijn! Hopelijk gaat het snel beter!! :*

Tirza heeft vannacht weer doorgeslapen! En vanmorgen had ze maar een paar kleine plekjes! *O*
Fingers crossed!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103408765
gefeliciteerd twinkly en niels *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103408898
Niels van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! *O*
Twinkly, wat n superleuke foto! :Y

Tizza: goed zo meisje, tot zo *O*
pi_103409005
Twinkly gefeliciteerd!!! Niels gefeliciteerd!!!

De rest: tot morgen! :)
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')