MAHL en ik hebben besloten om het ARCD en het IFG samen te voegen.quote:In navolging van de RCD en de Anti-RCD kon een derde polletieke groepering niet uitbijven, vandaar dat ik deze bij deze opricht: de Indifferente Fokkers Groep.
Waar staat deze groepering voor?
Dat mag je helemaal zelf weten, zolang je maar niet al te veel je best doet om de doelen te verwezenlijken - je moet wel indifferent blijven.
Voor wie is deze groep?
De enige voorwaarde om je te kunnen aansluiten is een passieve, 'not-my-problem' houding binnen deze maatschappij. Nimby's, bankzitters en en (stiekeme) egoïsten zijn evenzeer welkom. De groep keert zich tegen zorgen maken om het klimaat, de economie, en de maatschappij, en omarmt een hedonistische levensvisie.
Wie heeft de leiding binnen deze groep?
Dat heb ik. Actief leiden kost helaas teveel moeite, dus zal mijn leiderschap niet veel meer omvatten dan deze post neerkwakken op het forum.
Klinkt goed! Hoe sluit ik mij aan?
Door simpelweg drie lettertjes - 'IFG' - neer te plempen in uw signature of ondertitel. Meer doen gaat tegen de principes van het verbond in. Sluit u aan en verspreid deze Indifferentie Revolutie![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
Nah, we houden het maar bij twee partijen in ONZ:
Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten' of Sluit je nu aan bij de mensen die niet bij RCD zitten
Het zijn nog steeds twee partijen, het is nu de RCD en de IFG sinds de ARCD en IFG zijn samengevoegd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:14 schreef utopie het volgende:
dit topic kreeg niet voor niets een slotje.
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is een officiële oorlogsverklaring van de Republiek des Revolutionaire Computerprobleem Democraten, afgevaardigd op de dag die vandaag als Glorieuze Dinsdag bekend zal staan, Glorieuze Dinsdag 18 Oktober 2011. Deze oorlogsverklaring is gevoerd en getekend door de geliefde leider die met licht uit de hemel overgoten is en waarbij de Engelen des Hemels zelfs U en Heer tegen zeggen.
Sinds jaar en dag word onze Republiek met de dood bedreigd, worden onze vrouwen en kinderen verkracht en vermoord... De internationale gemeenschap ziet het duidelijk niet als haar taak om hier iets aan te doen! Maar nu, mijn geachte volk, mijn prachtige volk, is het tij gekeerd! Onze Dierbare Republiek is krachtiger en glorieuzer dan ooit en de uitstraling van onze kracht is zo groot dat het de vijand verblind, zonder daadwerkelijk in actie gekomen te zijn!
Maar nu, mijn dames en heren, is het tijd om iets te doen aan deze onrecht! We worden niet serieus genomen door de onderdanige, criminele gebruikers van deze regio, wat bekend staat als FOK! Het is tijd om hard in te grijpen, om de kracht van onze glorieuze Republiek te tonen en om te laten zien wie hier daadwerkelijk de baas is!
Deze oorlogsverklaring is van toepassing op de volgende kwalitatief uitermate teleurstellende inwoners van FOK!: Monopoly, Zargon, DeRakker, Stevenmac26, PiepZeiDeMuis, ikbennieuwopfok, ValHallen, De_Dakgoot, stroopdoosch, Akwasi, weerstandje, U.N.K.L.E, Rellende_Rotscholier, Etsu, Lompehork, maagzuur, ClapYourHands, Joosterd, Spaghettivreter, Fopje, DutchErrorist, SomePerson en Rezania.
Mogen wij in onze glorieuze en dappere strijd bijgestaan worden door onverslaanbare en ondoofbare krachten, die enkel ons glorieuze volk is toegekend door het onbekende.
LANG LEVE DE REPUBLIEK!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Aan ons is het recht geschonken,
Te hanteren het zwaard des recht tegen aanvallende fronten!
Wij zullen strijden voor het recht,
Dat aan ons werd toegzegd!
Want wij die zijn in de hemel nog verheven,
Zullen nimmer onze leider opgeven!
Ik ben bereid mijn leven te geven,
En de tirannie van onze tegenstand te laten beven!
Vecht voor ons volk,
Hun kracht zal zijn onze dolk!
Strijd voor uw vaderland!
Strijd voor RCD!
Strijd voor alles dat heilig is!
Ten aanval, verdelg onze vijanden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |