SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:17 schreef knoffel het volgende:
top!Voor meer uitleg moet je bij Computerprobleem zijn, wij staan voor kort en krachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IFG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
dit topic heeft betrekking op 1 of andere mongool die een 'iets' heeft opgezet op FOK! en de aanleiding is omdat ik en monopoly hem ergens uitlachtten in een eerdere topic van hem ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef smegmanus het volgende:
Wat is dit? Snap er geen reet van.
Stop eens moeite in OP.
Ofzo.
tering, wat een wausquote:
HELD !!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef smegmanus het volgende:
Aha meer zoiets North & South op de Amiga?
Heel verstandig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil zo poephard olie op dit vuur gooien, maar ik wil geen ban, ik laat dit allemaal maar langs me heen gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |