Even steekproef willekeurig gepakt:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, bij T-mobile is het juist voordeliger om een eenjarig abonnement af te sluiten ten opzichten van het kopen van een los toestel met een sim only abonnement. Maar enkel en alleen als je graag een nieuwe toestel wilt (iphone 5/6) bijvoorbeeld maar ook de 4S.
Waar zit het voordeel 1 jarig? Bij T-mobile zijn ze redelijk in balans en bij vodafone ben je veel voordeliger bij 2 jaar.quote:Vodafone
iPhone 450 2j ¤55,00 450/900* 99.00
iPhone 450 1j ¤55,00 450/900* 449.00
Los 566,44
1j 117 korting
2j 467 korting
Tmobile
Apple iPhone 4 16GB Wit 2j ¤ 89,95
Apple iPhone 4 16GB Wit 1j ¤ 329,95
los 609,00
2j 519 kortin
1j 279 korting
Je moet dan ook de eenjarige i200 abonnement in zijn totaliteit vergelijken, met een losse toestel ter waarde van 629 euro plus een sim only abonnementskosten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even steekproef willekeurig gepakt:
[..]
Waar zit het voordeel 1 jarig? Bij T-mobile zijn ze redelijk in balans en bij vodafone ben je veel voordeliger bij 2 jaar.
Nou doe dat even.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je moet dan ook de eenjarige i200 abonnement in zijn totaliteit vergelijken, met een losse toestel ter waarde van 629 euro plus een sim only abonnementskosten.
Waarom precies? Ik zou eerder verwachten dat ze van de oude afwillen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Estolan het volgende:
Duh ze willen dat je de nieuwe neemt he
Zodat zij met oude iPhone 4's zitten? Denk het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef Estolan het volgende:
Duh ze willen dat je de nieuwe neemt he
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Estolan het volgende:
WHAT EVAH!
Net de 32gb White Iphone 4S gekocht bij T-Mobile, 2jarige 300abbohopelijk snel binnen!!
Nou, volgens mij werkt dit alleen bij iPhones zo hoor...dat een nieuw toestel goedkoper is dan zijn voorganger is voor mij nieuw, tenzij de voorganger een classic is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef Estolan het volgende:
A. Grotere marge
B. oude voorraad wordt straks goedkoper
Zo werkt dat nou eenmaal
Voor mensen die hun contract verlengen kan het al wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?
Op uitnodiging van T-Mobile zelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan als de voorverkoop nog niet eens begonnen is?
Wel vaker gezien bij tv's, dvd's enzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef very het volgende:
[..]
Nou, volgens mij werkt dit alleen bij iPhones zo hoor...dat een nieuw toestel goedkoper is dan zijn voorganger is voor mij nieuw, tenzij de voorganger een classic is.
Check, my thoughts exactlyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de 3GS nog prima draaien op iOS5 dus ik wacht wel op de iPhone 5Een jaartje verlengen met sim-only, lekker goedkoop
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de 3GS nog prima draaien op iOS5 dus ik wacht wel op de iPhone 5Een jaartje verlengen met sim-only, lekker goedkoop
En als je dit leest al helemaalquote:
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
En als je dit leest al helemaal.
Ik denk dat hij gigantische problemen met Apple gaat krijgen als hij over gaat tot distributie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
En als je dit leest al helemaal.
Betere camera ook natuurlijk en nog wat kleine verbeteringen. Ik denk dat er relatief weinig mensen zijn die na 1 jaar alweer een nieuwe iPhone aanschaffen, dus voor mensen met een 3G(S) en de nieuwe klanten is de 4S zeker wel de moeite waard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.
Als hij het niet doet, doet iemand anders het wel van de Jailbreak community. Apple kan daar weinig tegen doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gigantische problemen met Apple gaat krijgen als hij over gaat tot distributie.
Mwah...camera en videokaart nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Moet balen zijn als je een 4S gekocht hebt. Wat biedt het nu eigenlijk meer? Een snellere processor? Voor de rest alweer niets nieuws.
Dit is wat anders dan een jailbreak vrees ik. Apple kan aanvoeren dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van hun servers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als hij het niet doet, doet iemand anders het wel van de Jailbreak community. Apple kan daar weinig tegen doen.
[..]
Mwah...camera en videokaart nog.
Kennelijk boeit het heel veel mensen aangezien allerlei specs toch steeds worden aangehaald waarom smartphone x beter zou zijn dan smartphone y. Het boeit mij net zo min als wat voor een geweldige kloksnelheid een processor heeft, maar heel veel mensen denken toch dat het ontzettend belangrijk is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef DeMessias het volgende:
Een camera van 8 megapixels, dat boeit toch niet als je er geen deftige optische zoom mee hebt? Als je echt goeie (buiten)foto's wilt nemen zal je toch een fototoestel gebruiken, geen smartphone.
Ze kunnen alsnog al die data die Siri gebruikt plukken van de Apple servers en deze op andere servers instellen. Dat hebben ze in het verleden ook gedaan namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit is wat anders dan een jailbreak vrees ik. Apple kan aanvoeren dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van hun servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |