abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103211024
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:
OMG sommige mensen hebben echt tijd en zin om de hele dag ruzie te maken hier.
Of zouden ze elkaar stiekem toch wel leuk vinden :o Of het is een spelletje.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103211028
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef Flepke het volgende:

Ja. Als ik van te voren weet dat ze bepaalde kennis/eigenschappen heeft etc die ik kan gebruiken.
Slim antwoord, maar je begrijp ook wel dat het niet gaat om voorkennis hebben.
pi_103211100
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Zinloze discussie, geen ruzie.
Ruzie is misschien een groot woord ja :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_103211133
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:

Je klinkt als een PUA.

Sta rechtop, je bent lang, trek dit aan! blablabla
Haha, ik heb nog nooit iets gelezen van PUA of gezien, dit is gewoon common sense en dingen waar ik als vrouw zelf op let.
pi_103211154
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja. Als ik van te voren weet dat ze bepaalde kennis/eigenschappen heeft etc die ik kan gebruiken.
Serieus :')?
pi_103211170
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Haha, ik heb nog nooit iets gelezen van PUA of gezien, dit is gewoon common sense en dingen waar ik als vrouw zelf op let.
'Ja maar jij bent dan een uitzondering, dus het telt niet wat jij zegt. '
;(
pi_103211233
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Een man kan zich zo goed gekleed hebben, dan nog kan je je aangetrokken voelen tot iemand met een gescheurde spijkerbroek etc en die in de modder heeft gezeten.

Het maakt dus geen bal uit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103211243
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
Ze doet d'r zelf net zo hard aan mee anders. _O-

Maar om op de vraag van Cactus antwoord te geven. Ik vind mijn eigen uiterlijk belangrijk en doe d'r dan ook wel wat voor. Ik sport met een personal trainer, heb 'n speciaal eetschema en ik vind mijn kledingstijl ook belangrijk. Je ziet mij niet lopen in sloeberkleding of met 'n dikke pens.

Laten we het zo zeggen; de dingen waar ik iets aan kan doen, doe ik ook wat voor. Hierdoor voel ik me ook veel zekerder en ik vermoed dat ik hierdoor ook meer aandacht krijg van vrouwen over 't algemeen.
pi_103211288
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een man kan zich zo goed gekleed hebben, dan nog kan je je aangetrokken voelen tot iemand met een gescheurde spijkerbroek etc en die in de modder heeft gezeten.

Tuurlijk wel :P
pi_103211322
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:

'Ja maar jij bent dan een uitzondering, dus het telt niet wat jij zegt. '
;(
Nee, stel je voor zeg dat je als vrouw, daar waar het om gaat in dit topic ook een mening hebt over het versieren van je eigen geslacht :')

En ik maar dagelijks aanhoren waarom vriendinnen afknappen op mannen, maar een mening hierover hebben dat kan natuurlijk niet ;(
pi_103211425
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:

Je doet moeilijk om het moeilijk doen.
pi_103211434
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, stel je voor zeg dat je als vrouw, daar waar het om gaat in dit topic ook een mening hebt over het versieren van je eigen geslacht :')

En ik maar dagelijks aanhoren waarom vriendinnen afknappen op mannen, maar een mening hierover hebben dat kan natuurlijk niet ;(
Ja precies, ook al heb ik nog nooit een vrouw horen beamen dat ze absoluut niet naar uiterlijk kijken en dat het helemaal niks uitmaakt, zoals hij beweert, maar hey hij zal het wel beter weten hè! :')
pi_103211437
Ik als vrouw vind het soms leuk om even sexy te kleden maar ik ga net zo goed in een lekker spijkerbroek met een t-shirt uit.
pi_103211449
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :P
okok, shopping time, tijd voor AXE! ;)

Ohja, soms heb ik meer succes als ik vergeet een geurtje op te doen of zelfs deo en een vieze shirt aan heb. Maakt geen bal uit, het gaat er meer om hoe je je voelt die dag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103211473
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:

Ze doet d'r zelf net zo hard aan mee anders. _O-

Maar om op de vraag van Cactus antwoord te geven. Ik vind mijn eigen uiterlijk belangrijk en doe d'r dan ook wel wat voor. Ik sport met een personal trainer, heb 'n speciaal eetschema en ik vind mijn kledingstijl ook belangrijk. Je ziet mij niet lopen in sloeberkleding of met 'n dikke pens.

Laten we het zo zeggen; de dingen waar ik iets aan kan doen, doe ik ook wat voor. Hierdoor voel ik me ook veel zekerder en ik vermoed dat ik hierdoor ook meer aandacht krijg van vrouwen over 't algemeen.
Dank je :)
pi_103211511
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

okok, shopping time, tijd voor AXE! ;)

Ohja, soms heb ik meer succes als ik vergeet een geurtje op te doen of zelfs deo en een vieze shirt aan heb. Maakt geen bal uit, het gaat er meer om hoe je je voelt die dag.
Tuurlijk, maar het maakt ook wel uit of je er verzorgd uit ziet of niet.
pi_103211542
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:

Ja precies, ook al heb ik nog nooit een vrouw horen beamen dat ze absoluut niet naar uiterlijk kijken en dat het helemaal niks uitmaakt, zoals hij beweert, maar hey hij zal het wel beter weten hè! :')
Ze zouden eens moeten weten >:)
pi_103211545
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je maar geen E.T. bent, maar ik denk niet dat E.T. hier zit.
pi_103211579
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze zouden eens moeten weten >:)
Ze lijken echt geen idee te hebben inderdaad. :7
pi_103211585
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik sport met een personal trainer, heb 'n speciaal eetschema en ik vind mijn kledingstijl ook belangrijk. Je ziet mij niet lopen in sloeberkleding of met 'n dikke pens.

Tss, rich boy 10.gif
pi_103211636
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het maakt ook wel uit of je er verzorgd uit ziet of niet.
Nee hoor, ik had zelfs een keer een zo'n erge bad hair day dat het leek alsof ik onverzorgd was. Evenveel succes meer dan gemiddeld succes toen. Het ligt er allemaal aan hoe jij je voelt op dat moment.
pi_103211682
Ik had een periode dat ik op mannen met lange haren viel maar die is trouwens geloof ik helemaal over
pi_103211710
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dank je :)
Waarom dankje? :P
pi_103211739
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik had zelfs een keer een zo'n erge bad hair day dat het leek alsof ik onverzorgd was. Evenveel succes meer dan gemiddeld succes toen. Het ligt er allemaal aan hoe jij je voelt op dat moment.
Ga eerst eens door een mesthoop rollen, probeer iemand te versieren, en beweer dan nog eens dat uiterlijk absoluut niets uitmaakt.
pi_103211748
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:

Tss, rich boy [ afbeelding ]
Ook jij kan gaan hardlopen, een paar gewichten op de kop tikken en thuis aan de slag gaan met jezelf. Daar heb je geen personal trainer voor nodig. Alleen motivatie en doorzettingsvermogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')