Of zouden ze elkaar stiekem toch wel leuk vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef minibeer het volgende:
OMG sommige mensen hebben echt tijd en zin om de hele dag ruzie te maken hier.
Slim antwoord, maar je begrijp ook wel dat het niet gaat om voorkennis hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef Flepke het volgende:
Ja. Als ik van te voren weet dat ze bepaalde kennis/eigenschappen heeft etc die ik kan gebruiken.
Ruzie is misschien een groot woord jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zinloze discussie, geen ruzie.
Haha, ik heb nog nooit iets gelezen van PUA of gezien, dit is gewoon common sense en dingen waar ik als vrouw zelf op let.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef firefly3 het volgende:
Je klinkt als een PUA.
Sta rechtop, je bent lang, trek dit aan! blablabla
Serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja. Als ik van te voren weet dat ze bepaalde kennis/eigenschappen heeft etc die ik kan gebruiken.
'Ja maar jij bent dan een uitzondering, dus het telt niet wat jij zegt. 'quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog nooit iets gelezen van PUA of gezien, dit is gewoon common sense en dingen waar ik als vrouw zelf op let.
Een man kan zich zo goed gekleed hebben, dan nog kan je je aangetrokken voelen tot iemand met een gescheurde spijkerbroek etc en die in de modder heeft gezeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb nog nooit iets gelezen van PUA of gezien, dit is gewoon common sense en dingen waar ik als vrouw zelf op let.
Ze doet d'r zelf net zo hard aan mee anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
En voor de heren, als dat idiote gebash tegen Money een weerspiegeling is van hoe jullie in het dagelijkse leven met vrouwen omgaan: Welkom in dit topic!
Tuurlijk welquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een man kan zich zo goed gekleed hebben, dan nog kan je je aangetrokken voelen tot iemand met een gescheurde spijkerbroek etc en die in de modder heeft gezeten.
Het maakt dus geen bal uit.
Nee, stel je voor zeg dat je als vrouw, daar waar het om gaat in dit topic ook een mening hebt over het versieren van je eigen geslachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
'Ja maar jij bent dan een uitzondering, dus het telt niet wat jij zegt. '
Je doet moeilijk om het moeilijk doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:
Een man kan zich zo goed gekleed hebben, dan nog kan je je aangetrokken voelen tot iemand met een gescheurde spijkerbroek etc en die in de modder heeft gezeten.
Het maakt dus geen bal uit.
Ja precies, ook al heb ik nog nooit een vrouw horen beamen dat ze absoluut niet naar uiterlijk kijken en dat het helemaal niks uitmaakt, zoals hij beweert, maar hey hij zal het wel beter weten hè!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg dat je als vrouw, daar waar het om gaat in dit topic ook een mening hebt over het versieren van je eigen geslacht
En ik maar dagelijks aanhoren waarom vriendinnen afknappen op mannen, maar een mening hierover hebben dat kan natuurlijk niet
okok, shopping time, tijd voor AXE!quote:
Dank jequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
Ze doet d'r zelf net zo hard aan mee anders.![]()
Maar om op de vraag van Cactus antwoord te geven. Ik vind mijn eigen uiterlijk belangrijk en doe d'r dan ook wel wat voor. Ik sport met een personal trainer, heb 'n speciaal eetschema en ik vind mijn kledingstijl ook belangrijk. Je ziet mij niet lopen in sloeberkleding of met 'n dikke pens.
Laten we het zo zeggen; de dingen waar ik iets aan kan doen, doe ik ook wat voor. Hierdoor voel ik me ook veel zekerder en ik vermoed dat ik hierdoor ook meer aandacht krijg van vrouwen over 't algemeen.
Tuurlijk, maar het maakt ook wel uit of je er verzorgd uit ziet of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
okok, shopping time, tijd voor AXE!
Ohja, soms heb ik meer succes als ik vergeet een geurtje op te doen of zelfs deo en een vieze shirt aan heb. Maakt geen bal uit, het gaat er meer om hoe je je voelt die dag.
Ze zouden eens moeten wetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja precies, ook al heb ik nog nooit een vrouw horen beamen dat ze absoluut niet naar uiterlijk kijken en dat het helemaal niks uitmaakt, zoals hij beweert, maar hey hij zal het wel beter weten hè!
Als je maar geen E.T. bent, maar ik denk niet dat E.T. hier zit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies, ook al heb ik nog nooit een vrouw horen beamen dat ze absoluut niet naar uiterlijk kijken en dat het helemaal niks uitmaakt, zoals hij beweert, maar hey hij zal het wel beter weten hè!
Tss, rich boyquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik sport met een personal trainer, heb 'n speciaal eetschema en ik vind mijn kledingstijl ook belangrijk. Je ziet mij niet lopen in sloeberkleding of met 'n dikke pens.
Nee hoor, ik had zelfs een keer een zo'n erge bad hair day dat het leek alsof ik onverzorgd was. Evenveel succes meer dan gemiddeld succes toen. Het ligt er allemaal aan hoe jij je voelt op dat moment.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het maakt ook wel uit of je er verzorgd uit ziet of niet.
Ga eerst eens door een mesthoop rollen, probeer iemand te versieren, en beweer dan nog eens dat uiterlijk absoluut niets uitmaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had zelfs een keer een zo'n erge bad hair day dat het leek alsof ik onverzorgd was. Evenveel succes meer dan gemiddeld succes toen. Het ligt er allemaal aan hoe jij je voelt op dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |