Nee, de Illuminati kregen Duitsland niet helemaal onder controle.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Moet ik dit een soort gelijk zien als ballingschap van Koningen?
Voorbeeld: Libie, waar Ghadaffi als plaatsvervanger is neergezet, en het oude regime verplaatst werd. Alleen dan op z'n geheimst?
Klinkt in mijn ogen niet echt als betrouwbare getuige, jou wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daar heb je het al fout, het lijk van Hitler is verbrand door Otto Günsche, Heinz Linge en Martin Bormann, samen met lijfwachten uit het Führer-begleitkommando verbrand..
enkel Martin Bormann is bij een uitbraakpoging enkel dagen later gedood, maar Otto Günsche en Heinz Linge hebben de oorlog overleefd en hebben nog lang geleefd en meegewerkt aan de getuigenissen overde omstandigheden rondom Hitler's dood...
Er is een belangrijk werkstuk geschreven door een toenmalige briste geheim-dienst medewerker, Hugh Trevor-Roper , al in 1945 welke redelijk goed beschrijft wat gebeurt is en wat ook latere documenten van de russiche geheimdienst inclusief de identificatie van hitler's lijkendelen bevestigen...
Hitler werd overigens door zn gebit geidentificeerd, welke overduidelijk van Hitler stamde..
de schedeldelen die opdoken en waarvan vermeend waren dat deze mogelijk wel van Hitler kwamen behoorden tot stukken lijkenresten welke niet direkt door de eerst gevonden identificeerbare resten, maar tot resten die reen jaar later, nadat Hitler en Braun gevonden waren door een 'opruim-commando op ongeveer dezelfde plek gevonden waren:
deze waren vermoedelijk door de russen ook nooit werkelijk als hitler geidentificeerd omdat ze ook gescheiden bewaard bleven van de andere lijkenresten van Hitler die de russen 8 maal op andereplaatsen begroeven en uiteindelijk door KGB-chef Andropov vernietigd werden, in 1970
http://www.spiegel.de/wissenschaft/mensch/0,1518,652024,00.html
welke is volgens jou niet betrouwbaar ? Günsche of Linge, of Rochus Misch of hen allemaal en waarom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Klinkt in mijn ogen niet echt als betrouwbare getuige, jou wel?
sorry, maar mensen die denken en stellen (zonder verder enige argumentatie anders dan dat 'alle andere argumenten daartegen leugens zouden zijn') dat "de nazi's zo erg niet waren" vind ik eerder zélf wereldvreemd en geloven in de meest stupide onwaarheden en juist ook zélf niet zelf nadenkende propaganda-herhalers...quote:de Holocaust was een hoax en de staat Israel is een demonische raketbasis die de afgelopen 60 jaar is opgetuigd met slechts een doel: het vernietigen van de wereld en het vestigen van de Bilderberg-terreurstaat!
-Ontkenning van de Holocaust is strafbaar. Ongenuanceerd als deze reactie was, voor de zekerheid verwijderd.-quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:52 schreef RM-rf het volgende:
wat zouden die linkjes moeten zeggen lambiekje?
ik zie daarhooguit wat blerende holocaust-ontkenners die wat lopen te janken over 'dat alles maareen leugen zou zijn'..?
De foto's die in dit document staan zijn al sinds jaar en dag bekend dat ze niet echt zijn. In de docu's die ik gezien heb en waar ze Hitlers lijk lieten zien (verbrand) zag je enigszins nog iets van hem terug.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
The World was Lied to about Hitler's Death
Denk er maar eens heel goed over na waarom er zo spastisch gedaan wordt? In Nederland is men wars van gedegen onderzoek. En neemt de onzinnige staats versie voor waar aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef RM-rf het volgende:
okay, ik heb verder geen enkele behoefte verder te discussieren met iemand die gewoon zonder ook maar de minste argumentatie idiote dingen roept als 'de Holocaust is een leugen'...
Bedenkelijk? Dit is holocaustontkenning. Achterlijke mongool randdebiel dat het is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Bedenkelijke uitspraken weer Lambiekje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef hydroven het volgende:
Benieuwd naar hun "overweldigend bewijs"
Het gaat dus om de tijdgeest!quote:Geheel onafhankelijk van elkaar blijken Micha Kat en Alex Jones de tijdgeest zo goed aan te voelen, dat ze met dezelfde analyse komen!
Ojee.... snel....bel de politiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bedenkelijk? Dit is holocaustontkenning. Achterlijke mongool randdebiel dat het is.
(was een belediging voor de mensen in Mongolië.
quote:De laatste tijd zijn er in BNW een aantal topics geopend waar (al dan niet via een omweg) de holocaust ter sprake is gekomen.
Om misverstanden te voorkomen en voor eens en altijd duidelijk te maken waar de grenzen liggen:
Het ontkennen en/of bagatelliseren van de holocaust is wettelijk verboden en dus ook op FOK! niet toegestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |