Denied.quote:
Asjeblieft zeg de mensen die hier iedere avond hun muziek spammen kun je het best vergelijken met de mensen in OUD die het over hun kinderen hebben.quote:
Eensch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg de mensen die hier iedere avond hun muziek spammen kun je het best vergelijken met de mensen in OUD die het over hun kinderen hebben.
+1quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg de mensen die hier iedere avond hun muziek spammen kun je het best vergelijken met de mensen in OUD die het over hun kinderen hebben.
Ik stop al!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nu jij nog.quote:
Je kunt beter zijn agenda wat beter beheren.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, is die lekker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef m.k het volgende:
Proost op de loonsverhoging!
[ afbeelding ]
Leg aan de jonkies even uit wat een LP is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier een LP op, ik ga toch niet klikken
Als hij afspraken gaat maken zonder mij te verwittigen dan is dat zijn probleem... ik had de afspraak van jou allang in mijn/onze agenda staan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt beter zijn agenda wat beter beheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |