DUS IK MOET MIJN LAPTOP WEGDOEN VOOR EEN IPHONE!!!???!!!!ONE!!!!???quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Daar heb je met een iphone nou nooit last van
Nee, je kunt ook kiezen voor een macbook, maar waarschijnlijk komen de specs van jou laptop meer overeen met die van een iphonequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
DUS IK MOET MIJN LAPTOP WEGDOEN VOOR EEN IPHONE!!!???!!!!ONE!!!!???
QUA HARDWARE WEL, MAAR DE SOFTWARE IS WEL GOED VERDER. IK HEB OOK TROPICO 4 EROP STAAN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook kiezen voor een macbook, maar waarschijnlijk komen de specs van jou laptop meer overeen met die van een iphone
Je kunt wel iets maken met tig features, maar zoals je ziet is dat voor een hoop mensen helemaal niet zo belangrijk. Wanneer heb jij voor het laatst een hele discussie gezien over de features van een nieuwe laptop of desktop? Op een geven moment zijn smartphones zo volwassen geworden dat de meeste toestellen qua hardware voldoen aan de belangrijkste behoeften van de consument. Zelfde hebben we gezien bij pc's en laptops.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik ben nergens fanboy van (heb een Android telefoon en een iPad 1), maar iOs begint helaas wel wat achter te lopen qua features.
Wat alleen het probleem is; Fanboys (niet per sé Apple fanboys) doen bij een nieuwe launch alsof de hele wereld opnieuw gedefinieerd wordt door een product. In dit geval is dat zeker niet zo.
De 4 had relatief een stuk meer features. De 4s brengt geen reet, buiten Siri (dat buiten de VS niet werkt) en een iets betere cam.
Volgens mij doet alleen Apple zelf dat, en de media.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat alleen het probleem is; Fanboys (niet per sé Apple fanboys) doen bij een nieuwe launch alsof de hele wereld opnieuw gedefinieerd wordt door een product. In dit geval is dat zeker niet zo.
Nee jouw gejatte mening komt slim overquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
The smartphone for dumb sheeple
Mmm.... ik ben volgens mij behoorlijk origineel... ik heb namelijk geen iPhonequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee jouw gejatte mening komt slim over.
Is 4 miljoen mensen veel dan? Zeker nu de iPhone officieel in China verkocht wordt zullen weekendverkopen van 20 miljoen me in de toekomst niet eens verbazen. Tenslotte heeft de iPhone wel een gevoel van 'luxe' om zich heen hangen, en aziaten geilen daarop. De meeste mensen die ik ken slaan toch zeker wel 2 a 3 generaties over voordat ze nieuwe kopen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef Catch22- het volgende:
en 4 miljoen mensen die dat ding kopen
Sja, origineel hoor, er zijn meer mensen zonder iPhone dan met....quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mmm.... ik ben volgens mij behoorlijk origineel... ik heb namelijk geen iPhone
Net als dat mensen:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Eén ding is in ieder geval zeker, ze hebben de beste marketing afdeling want iedereen loopt als schaapjes achter elkaar aan naar de Apple store als er weer iets nieuws uit is gekomen en betaalt met liefde de hoofdprijs.
IN AFRIKA MISSCHIEN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, origineel hoor, er zijn meer mensen zonder iPhone dan met....
Echt he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef YazooW het volgende:
Die reacties hier
Wat boeit jou het nou dat iemand anders een iPhone haalt?
Vind het ook vaag. Het gaat vaak om een verschil van enkele tientallen tot misschien 200 euro. En toch doen mensen alsof je TOTAAL je geld loopt te verspillen op een iPhone omdat een Android toestel misschien net iets beter is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef YazooW het volgende:
Die reacties hier
Wat boeit jou het nou dat iemand anders een iPhone haalt?
Of als je voor Lays kiest i.p.v. Euroshopperquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind het ook vaag. Het gaat vaak om een verschil van enkele tientallen tot misschien 200 euro. En toch doen mensen alsof je TOTAAL je geld loopt te verspillen op een iPhone omdat een Android toestel misschien net iets beter is.
Het is net alsof je voor het Lays chips vak staat in de supermarkt en een discussie loopt te voeren over gewone paprika chips, en paprika RIBBEL chips (die een paar cent duurder zijn)_!
"Hey als je voor die duurder ribbel chips gaat ben je een SHEEPLE!!!1!!"
Ik zie het al voor me, sta je bij de kassa, komt daar zo'n klein mannetje aan met een twee liter fles huismerk cola tegen me schreeuwen omdat ik een anderhalve liter fles coca cola wil gaan afrekenen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vind het ook vaag. Het gaat vaak om een verschil van enkele tientallen tot misschien 200 euro. En toch doen mensen alsof je TOTAAL je geld loopt te verspillen op een iPhone omdat een Android toestel misschien net iets beter is.
Het is net alsof je voor het Lays chips vak staat in de supermarkt en een discussie loopt te voeren over gewone paprika chips, en paprika RIBBEL chips (die een paar cent duurder zijn)_!
En Android toestellen zijn over het algemeen niet eens beter. Soms qua hardware een beetje, maar het OS kan gewoon nog steeds niet op tegen iOS. het wordt steeds beter, maar het is er nog steeds niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
"Hey als je voor die duurdere ribbel chips gaat ben je een SHEEPLE!!!1!!"
Nou das mooi, maar werd ook wel tijd natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Catch22- het volgende:
de nieuwe Android versie (die is uitgesteld ivm overlijden Steve Jobs) krijgt wel hardware acceleratie op de GUI waardoor het soepeler aan zal voelen.
En widgets/snelkoppelingen werken gewoon makkelijker. Ik hoef die teringlijst met _alle_ apps bijna nooit te zien, de meestgebruikte apps staan gewoon bijelkaar op mijn hoofdscherm.
Ja.. want in IOS kun je de meest gebruikte apps niet op je hoofdscherm zetten... Een echte kenner zie ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Catch22- het volgende:
de nieuwe Android versie (die is uitgesteld ivm overlijden Steve Jobs) krijgt wel hardware acceleratie op de GUI waardoor het soepeler aan zal voelen.
En widgets/snelkoppelingen werken gewoon makkelijker. Ik hoef die teringlijst met _alle_ apps bijna nooit te zien, de meestgebruikte apps staan gewoon bijelkaar op mijn hoofdscherm.
REGEL EENS EEN OPLOSSING WANT DIT IS TE VERVELEND!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Zandman030 het volgende:
APPLE MOET DE PRODUCTEN GEWOON WAT GOEDKOPER MAKEN, DAN ZOU IK OOK EEN IPHONE KOPEN DENK IK. HET PROBLEEM IS DAT TEGEN DE TIJD DAT JE EEN IPHONE MET EEN BETAALBAAR ABONNEMENT AF KAN SLUITEN ER EEN ANDROID POWERED TOESTEL IS VOOR DEZELFDE PRIJS ALLEEN DAN WEL EEN VEEL NIEUWERE VERSIE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |