quote:iPhone 4S First Weekend Sales Top Four Million
CUPERTINO, California—October 17, 2011— Apple® today announced it has sold over four million of its new iPhone® 4S, just three days after its launch on October 14. In addition, more than 25 million customers are already using iOS 5, the world’s most advanced mobile operating system, in the first five days of its release, and more than 20 million customers have signed up for iCloud®, a breakthrough set of free cloud services that automatically and wirelessly store your content in iCloud and push it to all your devices. iPhone 4S is available today in the US, Australia, Canada, France, Germany, Japan and the UK, and will be available in 22 more countries on October 28 and more than 70 countries by the end of the year.
“iPhone 4S is off to a great start with more than four million sold in its first weekend—the most ever for a phone and more than double the iPhone 4 launch during its first three days,” said Philip Schiller, Apple’s senior vice president of Worldwide Product Marketing. “iPhone 4S is a hit with customers around the world, and together with iOS 5 and iCloud, is the best iPhone ever.”
iPhone 4S is the most amazing iPhone yet, packed with incredible new features including Apple’s dual-core A5 chip for blazing fast performance and stunning graphics; an all new camera with advanced optics; full 1080p HD resolution video recording; and Siri™, an intelligent assistant that helps you get things done just by asking.
Bron: Apple PR
Niets. Maar Apple fanboys kopen elke drol die Apple uitbrengt. Dat geeft dit nog maar eens opnieuw aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Zandman030 het volgende:
En wat is nou eigenlijk zo vernieuwend aan deze telefoon?
Het leuke van Apple is dat ze gewoon een 'S' achter de oude naam van de telefoon kunnen zetten, een hogere prijs kunnen vragen, en dat al die fanboys het gewoon weer kopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Zandman030 het volgende:
Uhm niets.. behalve dat dit toestel voorzien is van totaal nieuwe hardwarequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Zandman030 het volgende:
Waardoor ze concurreren qua hardware met de huidige high-endtoestellen die op Android draaien en al bijna een jaar oud zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Uhm niets.. behalve dat dit toestel voorzien is van totaal nieuwe hardware
Is dat zo? Volgens mij hebben ze nu toch weer een voorsprong op de rest. Maargoed in principe zijn alle nieuwe smartphones al razendsnel. De meeste telefoons nu zijn beter dat m'n computer van 5 jaar terug. Bizar eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef Zandman030 het volgende:
Dus ze brengen een telefoon die dezelfde hardware bevat als de huidige lichting smartphones, zonder echt te vernieuwen?
Dat klinkt wel als apple...
Als je je ook maar een beetje verdiept hebt in de Iphone 4s weet je dat er wel degelijk een hoop verbeterd is.. Zoals Apple zelf al aangeeft; Wat moet je nog verbeteren aan een telefoon die al verkozen is tot het beste toestel ter wereld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef Zandman030 het volgende:
Dus ze brengen een telefoon die dezelfde hardware bevat als de huidige lichting smartphones, zonder echt te vernieuwen?
Dat klinkt wel als apple...
Zoals ik al eerder aangegeven heb, ik weet niet wat er aan verbeteringen doorgevoerd zijn. Ik lees net dat alleen de hardware up-to-date gemaakt is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:30 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Als je je ook maar een beetje verdiept hebt in de Iphone 4s weet je dat er wel degelijk een hoop verbeterd is.. Zoals Apple zelf al aangeeft; Wat moet je nog verbeteren aan een telefoon die al verkozen is tot het beste toestel ter wereld?
Wat wel gezegd mag worden is dat Apple vrijwel alle functionaliteit in zijn software stopt waardoor klanten met een ouder toestel wel nog gewoon gebruik kunnen maken van alle nieuwe zaken en dus up-to-date blijvenen dat alles voor nop! Probeer dat maar eens bij Samsung.. die komen iedere 2 weken met iets nieuws.. Mijn 3GS is nog steeds bij de tijd (na dik 2 jaar)
Dingen die in de vorige genaratie niet helemaal lekker zaten.. Batterij is verbeterd, antenne is verbeterd, grafisch 7x sneller, camera is drastisch verbeterd, verbeterde 3G verbinding (2x sneller) en dan nog Siri.. Maar dat is bijzaak. Vraag me af wat je nog meer verwacht van een smartphone?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Catch22- het volgende:
wat is er _allemaal_ verbeterd dan?
De Android-notificaties? Ja dat is wel handig.
en verder?
Verder is het namelijk niet gek anders dan iOs zoals het op de 2G was. Ik ben erg blij met mijn iPad en iOs5 biedt wel wat tools die handig zijn (zoals gezegd de notificaties, split-keyboard, tabs in safari), maar dat zijn allemaal fixes die de community al had kunnen doen als iOs niet zo gesloten was.
GRATIS APPS!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Dingen die in de vorige genaratie niet helemaal lekker zaten.. Batterij is verbeterd, antenne is verbeterd, grafisch 7x sneller, camera is drastisch verbeterd, verbeterde 3G verbinding (2x sneller) en dan nog Siri.. Maar dat is bijzaak. Vraag me af wat je nog meer verwacht van een smartphone?
Wat is nu je punt eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
Vernieuwingen. Je noemt niets dat nieuw in de wereld is.
En 3G 2x sneller? schiet lekker op als je nergens op zo'n netwerk moet komen. Je trekt HSDPA+ nauwelijks nog niet eens vol.
Batterij verbeterd, hoeveel dan?
Antenne verbeterd? Is hij nu wel op par?
Siri? Leuk.. Werkt alleen in het engels (en je gaat geen mails/smsjes/andere berichten in het engels doen) en werkt niet buiten de VS.
Nog steeds een gesloten OS, nog steeds geen widgets, nog steeds een klein scherm, nog steeds geen SD slot...
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Catch22- het volgende:
Dat de 4s weinig nieuws onder de zon is en de hype zeer overdreven is.
En er toch 4 miljoen van verkopen, U jelly?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Catch22- het volgende:
Dat de 4s weinig nieuws onder de zon is en de hype zeer overdreven is.
Zo kan het natuurlijk ook hequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En er toch 4 miljoen van verkopen, U jelly?.
Het is gewoon een prima update, het ding kan weer mee qua hardware en loopt weer voor qua OS.
Al heb ik mijn 4 ingeruild voor een Windows 7 phone.
Daar heb je met een iphone nou nooit last vanquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:49 schreef Zandman030 het volgende:
SORRY TROUWENS VOOR DE CAPS, HIJ ZIT VAST!
Uhm nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En er toch 4 miljoen van verkopen, U jelly?.
Het is gewoon een prima update, het ding kan weer mee qua hardware en loopt weer voor qua OS.
Al heb ik mijn 4 ingeruild voor een Windows 7 phone.
Sterker nog, de oudere modellen (3GS en 4) presteren met iOS 5 beter dan met iOS 4. Dat geeft maar weer aan dan hardware specs alleen lang niet alles zeggen over de performance.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:30 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Als je je ook maar een beetje verdiept hebt in de Iphone 4s weet je dat er wel degelijk een hoop verbeterd is.. Zoals Apple zelf al aangeeft; Wat moet je nog verbeteren aan een telefoon die al verkozen is tot het beste toestel ter wereld?
Wat wel gezegd mag worden is dat Apple vrijwel alle functionaliteit in zijn software stopt waardoor klanten met een ouder toestel wel nog gewoon gebruik kunnen maken van alle nieuwe zaken en dus up-to-date blijvenen dat alles voor nop! Probeer dat maar eens bij Samsung.. die komen iedere 2 weken met iets nieuws.. Mijn 3GS is nog steeds bij de tijd (na dik 2 jaar)
DUS IK MOET MIJN LAPTOP WEGDOEN VOOR EEN IPHONE!!!???!!!!ONE!!!!???quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Daar heb je met een iphone nou nooit last van
Nee, je kunt ook kiezen voor een macbook, maar waarschijnlijk komen de specs van jou laptop meer overeen met die van een iphonequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:57 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
DUS IK MOET MIJN LAPTOP WEGDOEN VOOR EEN IPHONE!!!???!!!!ONE!!!!???
QUA HARDWARE WEL, MAAR DE SOFTWARE IS WEL GOED VERDER. IK HEB OOK TROPICO 4 EROP STAAN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Waltzu het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook kiezen voor een macbook, maar waarschijnlijk komen de specs van jou laptop meer overeen met die van een iphone
Je kunt wel iets maken met tig features, maar zoals je ziet is dat voor een hoop mensen helemaal niet zo belangrijk. Wanneer heb jij voor het laatst een hele discussie gezien over de features van een nieuwe laptop of desktop? Op een geven moment zijn smartphones zo volwassen geworden dat de meeste toestellen qua hardware voldoen aan de belangrijkste behoeften van de consument. Zelfde hebben we gezien bij pc's en laptops.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik ben nergens fanboy van (heb een Android telefoon en een iPad 1), maar iOs begint helaas wel wat achter te lopen qua features.
Wat alleen het probleem is; Fanboys (niet per sé Apple fanboys) doen bij een nieuwe launch alsof de hele wereld opnieuw gedefinieerd wordt door een product. In dit geval is dat zeker niet zo.
De 4 had relatief een stuk meer features. De 4s brengt geen reet, buiten Siri (dat buiten de VS niet werkt) en een iets betere cam.
Volgens mij doet alleen Apple zelf dat, en de media.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat alleen het probleem is; Fanboys (niet per sé Apple fanboys) doen bij een nieuwe launch alsof de hele wereld opnieuw gedefinieerd wordt door een product. In dit geval is dat zeker niet zo.
Nee jouw gejatte mening komt slim overquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef ComplexConjugate het volgende:
The smartphone for dumb sheeple
Mmm.... ik ben volgens mij behoorlijk origineel... ik heb namelijk geen iPhonequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee jouw gejatte mening komt slim over.
Is 4 miljoen mensen veel dan? Zeker nu de iPhone officieel in China verkocht wordt zullen weekendverkopen van 20 miljoen me in de toekomst niet eens verbazen. Tenslotte heeft de iPhone wel een gevoel van 'luxe' om zich heen hangen, en aziaten geilen daarop. De meeste mensen die ik ken slaan toch zeker wel 2 a 3 generaties over voordat ze nieuwe kopen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef Catch22- het volgende:
en 4 miljoen mensen die dat ding kopen
Sja, origineel hoor, er zijn meer mensen zonder iPhone dan met....quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Mmm.... ik ben volgens mij behoorlijk origineel... ik heb namelijk geen iPhone
Net als dat mensen:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Eén ding is in ieder geval zeker, ze hebben de beste marketing afdeling want iedereen loopt als schaapjes achter elkaar aan naar de Apple store als er weer iets nieuws uit is gekomen en betaalt met liefde de hoofdprijs.
IN AFRIKA MISSCHIEN.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, origineel hoor, er zijn meer mensen zonder iPhone dan met....
Echt he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef YazooW het volgende:
Die reacties hier
Wat boeit jou het nou dat iemand anders een iPhone haalt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |