Oh vandaar dat ik de 17e geen les hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:07 schreef Mr_Moon het volgende:
ik zie nu net dat de 17de pinksteren is, en ik de 18de ook een brugdag heb...
Tapas restaurant van de vorige keer was lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand al suggesties waar we kunnen gaan eten/drinken?
Ohh wow, pro-actief van je!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Tapas restaurant is in ieder geval open, heb net gebeld.
Je weetquote:
Ik ken wel een resaurantje easr je gezellig kan eten,het is zo wat vanalles aan een schapelije prijs..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand al suggesties waar we kunnen gaan eten/drinken?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef beverstraat het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...anders ken ik wel een restaurant in de buurt van Brussel...
De Macdoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]"in de buurt van"... ik neem aan dat we iets gaan vinden op loop afstand van de beurs in Brussel...
![]()
Nee, jij ook niet toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Niara het volgende:
Hmz, Njos, eet je ook nog altijd geen vlees?
Denk dat we beter in de buurt van de beurs blijven inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef beverstraat het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...anders ken ik wel een restaurant in de buurt van Brussel...
Ik denk dat Bever naar mij gepmed heeft iv naar ons allemaal? Ik zal het eens proberen door te sturenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat we beter in de buurt van de beurs blijven inderdaad.
Waarom twijfel je?
Suggesties zijn welkom hoor! Bij de meeste restaurantjes hebben ze wel vegetarische optiesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik laat de keus van het restaurant dan aan de dames over, ik eet alles ;-) (kan wel een aantal dingetjes aanraden, maar weet dus niet wat jullie wel en niet eten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |