Of eens naar zeequote:Op maandag 30 april 2012 11:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar zit die kroeg ergens? Nooit van gehoord.. maar is goed voor mij
Lol, in wat voor pro-hollanders milieu zit jij?quote:Op maandag 30 april 2012 12:06 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Of eens naar zee, Ik ken iemand die een huisje verhuurd speciaal voor noorderburen
We kunnen ook een feestzaal hurenquote:Op maandag 30 april 2012 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, in wat voor pro-hollanders milieu zit jij?
Naar zee is misschien een beetje ver voor doordeweeks.. Denk dat 's avonds wat drinken beter uitkomt (in ieder geval voor mij).
Te verquote:Op maandag 30 april 2012 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, in wat voor pro-hollanders milieu zit jij?
Naar zee is misschien een beetje ver voor doordeweeks.. Denk dat 's avonds wat drinken beter uitkomt (in ieder geval voor mij).
Dat is onzin. Depot is wel Hollands gezind tijdens EK/WK omdat er verder geen andere kroegen voor bestaan maar buiten deze evenementen komen er vooral Vlaamse studenten (Aloisiana) en Vlaamse werkenden na hun werk op vrijdag.quote:Op maandag 30 april 2012 11:29 schreef beverstraat het volgende:
Er is een kroegje in Brussel, dat speciaal voor Nederlanders bestaat, misschien daar een vaste afspraak maken?
Wat dacht je van je eens mengen met Vlamingen?quote:Op maandag 30 april 2012 21:34 schreef beverstraat het volgende:
We kunnen bv. een "clubhuis" huren en 1x per 2weken eens een zondag namiddag, samen komen
Altijd voor om na het werk een paar pinten te pakken in het brusselse ;-)quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Meet van nederbelgen in Brussel
![]()
Na een leuke en gezellige meet vorig jaar wordt het weer eens tijd om iets af te spreken! Het idee is om iets te gaan drinken ergens in één van de vele kroegen van Brussel.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Nederlanders, Vlamingen, Walen, iedereen is welkom.
Als je ook wilt komen, kopieer dit dan en zet je naam bij de data die je voorkeur hebben.
Wie?
Njosnavelin
...
Wanneer?
dinsdag 1 mei -
woensdag 2 mei -
vrijdag 4 mei -
dinsdag 8 mei -
woensdag 9 mei -
donderdag 10 mei -
dinsdag 15 mei -
woensdag 16 mei -
donderdag 17 mei -
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Altijd voor om na het werk een paar pinten te pakken in het brusselse ;-)
Ok for me ;-)quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Is donderdagavond 17 mei goed voor iedereen?
En hoe laat zouden jullie willen afspreken, en waar?
Vorige keer hadden we afgesproken aan de beurs, voor de McDonalds, en zijn we daarna wat gaan drinken en eten.
Oh vandaar dat ik de 17e geen les hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:07 schreef Mr_Moon het volgende:
ik zie nu net dat de 17de pinksteren is, en ik de 18de ook een brugdag heb...
Tapas restaurant van de vorige keer was lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand al suggesties waar we kunnen gaan eten/drinken?
Ohh wow, pro-actief van je!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Tapas restaurant is in ieder geval open, heb net gebeld.
Je weetquote:
Ik ken wel een resaurantje easr je gezellig kan eten,het is zo wat vanalles aan een schapelije prijs..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand al suggesties waar we kunnen gaan eten/drinken?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef beverstraat het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...anders ken ik wel een restaurant in de buurt van Brussel...
De Macdoquote:Op maandag 14 mei 2012 22:15 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]"in de buurt van"... ik neem aan dat we iets gaan vinden op loop afstand van de beurs in Brussel...
![]()
Nee, jij ook niet toch?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Niara het volgende:
Hmz, Njos, eet je ook nog altijd geen vlees?
Denk dat we beter in de buurt van de beurs blijven inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef beverstraat het volgende:
Ik ben aan het twijfelen...anders ken ik wel een restaurant in de buurt van Brussel...
Ik denk dat Bever naar mij gepmed heeft iv naar ons allemaal? Ik zal het eens proberen door te sturenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat we beter in de buurt van de beurs blijven inderdaad.
Waarom twijfel je?
Suggesties zijn welkom hoor! Bij de meeste restaurantjes hebben ze wel vegetarische optiesquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik laat de keus van het restaurant dan aan de dames over, ik eet alles ;-) (kan wel een aantal dingetjes aanraden, maar weet dus niet wat jullie wel en niet eten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |