quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Iemand nog tips voor leuke woonplaatsen rond Brussel? In de buurt van Vilvoorde? * Mr_Moon moet binnenkort op zoek naar een nieuwe woning en denk eraan om het buiten de stad te zoeken...
Hmmmz. Ik werk in Machelen, shithole. Heel veel kleine plaatsjes hier. Wil je echt in Vlaanderen of moet het BHV zijn? Want dan zou ik zeggen dat Grimbergen vrij romantisch klinkt.quote:
Willebroek, ben je dan niet lang bezig om Brussel binnen te komen 's ochtends? Of ga je met het openbaar vervoer?quote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef Mr_Moon het volgende:
Vanaf 1 december naar Willebroek, maar nog wel dagelijks in het Brusselse te vinden voor m'n job...
Ik werk in Vilvoorde, dus ik hoef niet in het centrum van Brussel zelf te zijn... (Alleen voor afspraken buiten de deur maar die zijn nooit s'morgens vroeg.) Ik kan binnendoor langs het kanaal van Willebroek tot Vilvoorde, dus ik vermijd de files op de A12 en E19...quote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Willebroek, ben je dan niet lang bezig om Brussel binnen te komen 's ochtends? Of ga je met het openbaar vervoer?
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef loko11 het volgende:
Hoor ik hier als vrouw van een expat ook thuis? Zo ja, hallo hier
Vandaag een woning uitgezocht en vanaf januari wonen wij in Belgie. Ik ben benieuwd.
Brussel.quote:
Welkom!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef loko11 het volgende:
Vandaag een woning uitgezocht en vanaf januari wonen wij in Belgie. Ik ben benieuwd.
Hai!!! Waar ga je wonen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef loko11 het volgende:
Jawel, zeer internationaal gebeuren allemaal. Leukste wijk is toch Elsene vind ik. Zoek je lokatie echter met zorg uit! Veel wijken hier die niet bijster veilig zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef RizzyNL het volgende:
Hoi Brussel! 2x geweest, leuk wonen daar? Overweeg verkassen naar die kant wegens werk....
[..]
Hai!!! Waar ga je wonen?
Ik heb dat ook wel, wat jij beschrijft. Ik voel me wel op mijn plaats bij mijn studie enzo, maar ik heb met niemand echt een klik zoals ik dat met vriendinnen op de middelbare school had. Maar dat ligt misschien gewoon aan mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef 1boefje het volgende:
Hallo
Hier heet het Hechtel, Belgisch Limburg.
Woon nu 11 jaar in Belgie.
Ik blijf een vreemde eend in de bijt. Voel me er niet zo goed tussen passen. Mensen zijn toch anders hier. Als het aan mij ligt vertrek ik nog verder zuidelijker!
Huldenberg is inderdaad een prachtige omgeving! Ben jaloers...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:08 schreef loko11 het volgende:
Bedankt voor het welkom.
Wij hebben vandaag het huurcontract ondertekend voor een woning in Huldenberg. Iets verder van Brussel dan gepland, maar o, wat mooi daar. Ach en de reistijd blijft nog steeds beter dan nu in NL.
Medio januari komen de verhuizers en gaan we over![]()
Toch wel een beetje spannend ook al is het nog zo dichtbij.
Ik woon in Hasselt, ofja in een deelgemeente. Ben wel zelf een Belg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef JennaSometimes het volgende:
Hier het vervolg op Nederbelgen waar nog altijd geen OP van is.
---
Hoe bevalt België op dit moment? En waar woon je?
Iemand in Hasselt of dichtbij?
Paardrijden is er toegestaan, via google wel te vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 17:49 schreef 1boefje het volgende:
Seven,
Wil jij voor mij eens kijken of ze daar iets van paardrijroutes hebben?
Ik vind het een fasinerend bos!
Thanks!
Gefeliciteerd met je nieuwe stulpje. En heel veel succes en plezier in Willebroek (ken je lekker naar Carréquote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef Mr_Moon het volgende:
Vanaf vandaag van het bruisende B-XXL naar XS - ben verhuisd naar Willebroek.
Goed punt. Dit topic móét een OP hebben!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef JennaSometimes het volgende:
Hier het vervolg op Nederbelgen waar nog altijd geen OP van is.
---
Hoe bevalt België op dit moment? En waar woon je?
Iemand in Hasselt of dichtbij?
Is een (echte) Belg uit Wetteren ook goed?quote:Op maandag 12 december 2011 07:43 schreef manderveen het volgende:
Nog meer personen die in de buurt van Gent wonen?
Helemaal niets mis meequote:Op maandag 12 december 2011 10:14 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Is een (echte) Belg uit Wetteren ook goed?
Ik heb er gelukkig geen last van gehad, gisteren met de auto naar Nederland gegaan. Mijn vriendje kan niet naar zijn werk vanwege de staking, en moet vanuit huis werken (wat een strafquote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef Niara het volgende:
Hebben jullie nog last van de staking of valt het voor jullie allemaal wel mee?
De staking is normaal tot vanavond 22u, maar in Wallonië zijn ze al bezig sinds dinsdag ...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen last van gehad, gisteren met de auto naar Nederland gegaan. Mijn vriendje kan niet naar zijn werk vanwege de staking, en moet vanuit huis werken (wat een straf). Maar zaterdag gaat hij met de TGV naar zijn familie, hopelijk gaat dan alles gewoon door! Staking is normaal gesproken maar tot vandaag of morgen toch?
Okee, gelukkigquote:Op donderdag 22 december 2011 10:49 schreef trainfreak het volgende:
[..]
De staking is normaal tot vanavond 22u, maar in Wallonië zijn ze al bezig sinds dinsdag ...
De TGV's kunnen wel met wat vertraging rijden, maar zolang hij niet naar Duitsland moet zie ik er nie echt een probleem in.
Men staakt tegen het hervormingsplan voor de pensioenen. Iedereen zou langer moeten werken en er komen andere regelingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, gelukkigNee hij gaat naar Frankrijk.
Staken ze nu gewoon omdat ze wat langer kerstverlof willen of wat
Tja.. jammer dat de onschuldige burger hier weer de dupe van moet zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:33 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Men staakt tegen het hervormingsplan voor de pensioenen. Iedereen zou langer moeten werken en er komen andere regelingen.
Als iedereen zomaar met alles akkoord zou gaan dan zul je pas wat zien denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja.. jammer dat de onschuldige burger hier weer de dupe van moet zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:39 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Als iedereen zomaar met alles akkoord zou gaan dan zul je pas wat zien denk ik
Men staakt omdat men niet akkoord is met het plan...quote:
Dat zijn fiscale pk's, niet die van de motor.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Reya het volgende:
Meer dan 18 PK? Enkel grasmaaiers vallen daar niet onder
wil je zeggen dat ik 4,957 per jaar moet gaan betalen? :squote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef Hamerke het volgende:
Ik denk dat hij in deze klasse valt:
meer dan 18 PK en/of meer dan 156 KW 4.957 ¤
Volgens mij is 231 PK rond de 160 Kw, vervolgens betaal je ook eenmalig een inschrijving van het voertuig, hoe dat precies berekend wordt weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |