Ja dat laatste kan wel! Laatst kreeg ik ook een kaartje van mijn moeder die er maar 2 dagen over had gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef Reya het volgende:
Wow; ik heb geluk gehad, denk ik dan, aangezien jullie hier al een stuk langer wonen. Of de Post heeft recent haar gewoonten verbeterd
Ohquote:
Misschien gewoon een check om te zien of je hier daadwerkelijk woont?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist een "convocatie" gekregen om me te melden op het politieburo met m'n identititeitskaart, rijbewijs en autopapieren... Naar mijn weten ben ik braaf geweest... Iemand een idee wat ze willen?
(ik rijd m'n huidige auto pas een week...)
Geen idee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist een "convocatie" gekregen om me te melden op het politieburo met m'n identititeitskaart, rijbewijs en autopapieren... Naar mijn weten ben ik braaf geweest... Iemand een idee wat ze willen?
quote:
quote:
Nog niet, véél te hoge eisen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
![]()
Hee, wat ik nog wilde vragen; hoe is het met je apparementen jacht? Al iets op het oog?
Haha okee. Weet je wel al waar je ergens wilt zitten? Elsene?quote:
het was voor een oude zaak waar ik aangifte had gedaan van een bedreiging door een ex-huurder, ik was dat al weer vergeten...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Mr_Moon het volgende:
Elsene, het mooie deel van St. Gillis, Laken (maar weet ik eigenlijk niet zoveel van, iemand een idee?). Ik sta wel redelijk open voor alles aan de noordelijke kant muv Schaarbeek en er moet wel iets te doen zijn. Waar ik nu een beetje op zit te azen is in de buurt van Troon. Super dicht bij het centrum, Matongé om de hoek, vlakbij Louisa, dicht bij de grote wegen en toch vind je daar nog rustige straatjes met weinig verkeer. Maar teringduur allemaal, de leukste appartementjes vind je in Elsene.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha okee. Weet je wel al waar je ergens wilt zitten? Elsene?
Ah, goed om te weten wel. Ik ben ook ooit eens aangifte gaan doen. Und, nog nieuws? Werd je netjes in het Nederlands te woord gestaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:34 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
het was voor een oude zaak waar ik aangifte had gedaan van een bedreiging door een ex-huurder, ik was dat al weer vergeten...
Amai, dat is nogal een eisenpakketquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Elsene, het mooie deel van St. Gillis, Laken (maar weet ik eigenlijk niet zoveel van, iemand een idee?). Ik sta wel redelijk open voor alles aan de noordelijke kant muv Schaarbeek en er moet wel iets te doen zijn. Waar ik nu een beetje op zit te azen is in de buurt van Troon. Super dicht bij het centrum, Matongé om de hoek, vlakbij Louisa, dicht bij de grote wegen en toch vind je daar nog rustige straatjes met weinig verkeer. Maar teringduur allemaal, de leukste appartementjes vind je in Elsene.
Mijn eisen:
-authentiek gebouw, liefst art deco (maar mag ook industrieel zijn bijv.)
-rustige straat, levendige wijk
-dingen als 'penthouse', 'split levels' etc spreken me aan
-het mag een opknapper zijn, vet afdingen!
-aparte slaapkamer
-minstens 70 m2
-er moet een fatsoenlijk balkon of terras bij zitten
-in de buurt van een park, ik kan echt niet hardlopen op straat
Dus als ik zoiets vind, dan blijf ik gegarandeerd nog een tijd in Brussel. Waarschijnlijk de rest van mijn leven of zo.
Ik zoek dan ook een buitenkansje en ik heb absoluut geen haast.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Amai, dat is nogal een eisenpakketDat lijkt me snel richting twee ton gaan?
Maybe. Ligt aan het buitenkansje. Gewoon iets dat mij he-le-maal aanstaat.quote:
Neuh, ik zit al in het buitenland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:35 schreef Seven. het volgende:
Het is zo rustig hier, mensen zijn op vakantie zeker?
Celtica is vreselijk! Maar wel goedkoop bezatten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:26 schreef RizzyNL het volgende:
Toch wel hedan maar Brussel, als Brussel-n00b waar moet ik beginnen master?
Madame Moustache wordt altijd gedanst, open tot laat. Celtica is ook dansbaar maar je wordt er wel constant lastig gevallen door kerels. De rest zijn eerder kroegen waar niet direct gedanst wordt, Bonnefooi in de weekenden meestal wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef RizzyNL het volgende:
Nice oke t hnxGa het uitprinten en gewoon overal langs! Wat zijn dat vooral, kroegjes? Wordt er ook een beetje gedanst in Brussel? Hoe laat is het een beetje gesloten allemaal?
Waar woon jij ook alweer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen uit Brussel, ik ben op zoek naar iemand die doordeweeks mijn hond af en toe uit zou kunnen laten, 's middags. Weten jullie misschien iemand?
Alvast bedankt
Ik woon in een zijstraat van de Wetstraat, vlakbij het square Marie-Louise.quote:
Oh dat zou super zijn! Hij houdt van rennen dus dat is geen punt. Ik weet alleen niet of het wel mogelijk is voor jou om hem vast te houden tijdens het lopen, omdat hij dan waarschijnlijk gaat trekken en dat is niet te doen. Ik heb zelf wel eens met hem hardgelopen maar toen liet ik hem gewoon los, ik weet niet of dat kan/mag waar jij loopt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:33 schreef Seven. het volgende:
Houdt je hond van hardlopen? Als ik late dienst heb, ga ik 's middags meestal hardlopen (nu alleen geblesseerde enkel). Zou hem/haar best eens mee kunnen nemen.
In het jubelpark mogen honden gewoon loslopen. Maar een paar rondjes rond Ambiorix is ook geen probleem hoor, misschien net zo makkelijk om daar zo nu en dan te gaan rennen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat zou super zijn! Hij houdt van rennen dus dat is geen punt. Ik weet alleen niet of het wel mogelijk is voor jou om hem vast te houden tijdens het lopen, omdat hij dan waarschijnlijk gaat trekken en dat is niet te doen. Ik heb zelf wel eens met hem hardgelopen maar toen liet ik hem gewoon los, ik weet niet of dat kan/mag waar jij loopt?
Dat zou echt geweldig zijn als je dat zou kunnen doen!! Het is voor de dagen dat ik tot 18 uur les heb. Anders kunnen we misschien een keer iets afspreken zodat je de hond kan zien, en dat we het nog bespreken enzo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
In het jubelpark mogen honden gewoon loslopen. Maar een paar rondjes rond Ambiorix is ook geen probleem hoor, misschien net zo makkelijk om daar zo nu en dan te gaan rennen.
Dankje voor de tips. Ik ben de laatste tijd aan het oefenen met hem, het gaat al beter dan eerst, maar hij loopt nog niet netjes naast me. Dat stilstaan ga ik ook proberenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:27 schreef Seven. het volgende:
Trouwens.. trekken leer je hem af door stil te staan zodra hij het doet. Zodra je hond uit eigen beweging ervoor zorgt dat de lijn slap hangt, geef je 'm iets lekkers en loop je verder. Als het een extreme trekker betreft, kun je eens een zogenaamde gentle leader proberen, met zo'n riempje over zijn neus (steken er ook gelijk mensen over omdat ze denken dat het een valse hond is).
Super, dan spreken we wat af voor als je terug bent. Mijn lessen beginnen pas eind september, dus dat is geen puntquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Doen we, ik kom op 29 september terug uit Kenya dus tot die tijd moet je je even zien te redden (sorry!).
En google maar eens, een ruk geven maar doorlopen is feitelijk een beloning (of eigenlijk, de straf van de ruk valt in het niet omdat het doorlopen de beloning is voor de hond).
Als je veel werkt en weinig publieke middelen gebruikt, is het voor ons beter als je naar België emigreert. Als je van plan bent voornamelijk uitkering te trekken, en de mutualiteit op kosten gaat jagen, dan kun je beter naar Duitsland.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:33 schreef trOnk12 het volgende:
Ik wilde jullie vragen of het beter is naar belgie emigreren of naar duitsland als we op financiele voordelen letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |