Heeft iemand wellicht nog een antwoord op deze belangrijke vraag?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef jochem8 het volgende:
Trouwens, dat ze het bij de Intermarche in Frankrijk hebben wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat ook in de Belgische vestigingen hebben. Weet iemand of Kronenbourg bij de Intermarche te koop is?
Klopt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Reya het volgende:
Twee keer meer betalen voor kwaliteit die de Italiaanse koffiebar om de hoek niet ontstijgt. Of ben ik dan al te cynisch?
Edit; vraag verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:27 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Heeft iemand wellicht nog een antwoord op deze belangrijke vraag?
Moet even naar de EHB om wat dingen te laten ondertekenen, en heb een gesprek op mijn stageplek. Maar dat is pas om 17u30. Dus ik ga de rest van de dag benutten om een bijbaantje te gaan zoeken, en aan de slag met woonruimte enzo. Moet die avond nog terug naar Amsterdam want heb de ochtend erna een presentatie op school.quote:
Als een Nederlander dat zegt, wat bedoelt die er dan mee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:50 schreef -er1k het volgende:
Als een Vlaming tegen je zegt; Je kijkt verveeld, bedoelt 'ie daarmee dat je geirriteerd kijkt? (wat ik ook was trouwens)
Nope. Vrijheid van verkeer van goederen en mensen enzo binnen de EU. Volgens mij zijn er zelfs speciale afspraken tussen NL en BE die het nog makkelijker maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef revpolen het volgende:
Is het moeilijk in belgie binnen te komen met een NL paspoort?
Woon momenteel in Aruba, maar moet helaas weer richting NL terug..
NU heb ik een heel leuk huis gevonden NET over de grens in belgie.. (rode del.. arendonk, iemand ervaring met die buurt? )
Dit omdat ik momenteel veel werk kan krijgen in die regio en we toch altijd al die kant op willen gaan.. ( werk als Freelance kok, ZZP )
Heel erg makkelijk met een NL paspoort zelfs. Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef revpolen het volgende:
Is het moeilijk in belgie binnen te komen met een NL paspoort?
Woon momenteel in Aruba, maar moet helaas weer richting NL terug..
NU heb ik een heel leuk huis gevonden NET over de grens in belgie.. (rode del.. arendonk, iemand ervaring met die buurt? )
Dit omdat ik momenteel veel werk kan krijgen in die regio en we toch altijd al die kant op willen gaan.. ( werk als Freelance kok, ZZP )
Park van Laken, is dat dat bos waar jullie het bij de meet over hadden?quote:
Volgensmij ging het toen over het Terkamerenbos, wellicht weet Seven het nog precies.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Park van Laken, is dat dat bos waar jullie het bij de meet over hadden?
Terkamerenbos was dat. En het Jubelpark is ook ter sprake gekomen, maar stuk kleiner en ook niet zo mooi als Terkamerenbos. Toch is Jubelpark mijn favoriet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Park van Laken, is dat dat bos waar jullie het bij de meet over hadden?
Oja dat was het idd, waar je ook met de tram kan komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Terkamerenbos was dat. En het Jubelpark is ook ter sprake gekomen, maar stuk kleiner en ook niet zo mooi als Terkamerenbos. Toch is Jubelpark mijn favoriet.
2 dagen? Wow bij mij duurt het altijd minstens 4 dagen. En van Nederland naar Belgie ook zoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Reya het volgende:
Vanuit Brussel is praktisch alle briefpost in twee dagen in Nederland, is mijn ervaring.
Mijn ervaring is eerder een week, pakketjes zeker 2 weken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Reya het volgende:
Vanuit Brussel is praktisch alle briefpost in twee dagen in Nederland, is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |