abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103196923
En daar is de volgende advertentie (AD)

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103199017
Maar ik mag dus concluderen dat je wel de moeite neemt om hier de advertenties te plaatsen, maar je stuurt ze niet even mee? Ik begrijp het niet.
pi_103199123
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar ik mag dus concluderen dat je wel de moeite neemt om hier de advertenties te plaatsen, maar je stuurt ze niet even mee? Ik begrijp het niet.
Ik stuur ze wel hoor; nadat ik antwoord op mijn vraag heb gekregen waarom ze die willen hebben en wat ze er dan mee gaan doen (maar aangezien ik blijkbaar al gevonden ben door Delta Lloyd hier 'hebben' ze ze nu dan toch al maar verwacht ik nog steeds antwoord op mijn vraag). En ze hadden ze inderdaad zo op internet kunnen vinden, daar hoef ik ze niet voor hier neer te zetten.

Heb ik ergens gezegd dat ze ze niet mochten hebben?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 oktober 2011 @ 18:32:12 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103200318
Bianca, gecondoleerd, wat een verlies is dat, zo jong... :'(

Ik vind het een hele vreemde vraag en ik ben ook erg benieuwd waarom ze ernaar vragen.

Wat nu als er geen advertentie is geplaatst? Wat hebben ze aan die vraag? Ze zouden op zijn minst een toelichting bij zo'n formulier kunnen stoppen waarin ze uitleggen waarom ze dergelijke vragen stellen. Ik denk dat ze daarmee een heleboel akelige gevoelens bij nabestaanden wegnemen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103200991
Wat raar. Toen mijn moeder overleed, heeft mijn vader er heel bewust voor gekozen om geen advertentie te plaatsen (waarom weet ik niet). Zo'n advertentie is dus blijkbaar niet verplicht. Wat zou er in zo'n geval gebeuren?
pi_103201711
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:53 schreef _Arual_ het volgende:
Wat raar. Toen mijn moeder overleed, heeft mijn vader er heel bewust voor gekozen om geen advertentie te plaatsen (waarom weet ik niet). Zo'n advertentie is dus blijkbaar niet verplicht. Wat zou er in zo'n geval gebeuren?
Dan vul je het vakje nee in en hebben ze een lege regel in hun onderzoeksrapport. Is dat nou zo moeilijk? :')
Ja, ik generaliseer.
pi_103201781
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef bianca en michael het volgende:
Ik stuur ze wel hoor; nadat ik antwoord op mijn vraag heb gekregen waarom ze die willen hebben en wat ze er dan mee gaan doen
Ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen. Ik denk dat je niet verder komt dan dingen als 'standaard procedure mevrouw' en 'ik maak de regels ook niet mevrouw'.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:20:50 #158
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_103205258
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is niet zo boeiend, dat heeft TS in het verleden zelf gedaan die username.
Nee hoor. Zij heeft de e en a wel in de goede volgorde staan.
Typfoutje, maar slordig.
Ook kun je als je 1 en 1 bij elkaar op kunt tellen wel deduceren wie Michael is en de aanhef aanpassen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:23:51 #159
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103205457
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nee hoor. Zij heeft de e en a wel in de goede volgorde staan.
Typfoutje, maar slordig.
het ging er meer om dat haar bericht enkel aan Bianca gericht hoefde te zijn, als je 'n nog niet door had...

edit; je had m wel door dus
We zullen zien, zei de blinde.
pi_103211415
Inmiddels heb ik dit mailtje ontvangen:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij betreuren het dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren.
Uw gegevens zijn doorgestuurd naar de betreffende afdeling en deze zijn nu in behandeling.

Deze afdeling zal morgen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Delta Lloyd

To be continued.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 17 oktober 2011 @ 23:25:36 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_103217449
ze spreken je in elk geval aan met mevrouw en niet met meneer en mevrouw ;)

Sorry (kon het even niet laten)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_103224783
Goh, en dat slechts na 2 dagen stress en woede op een forum.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:36:12 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103225076
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Goh, en dat slechts na 2 dagen stress en woede op een forum.
Binnen 9 uur na de OP, als andere afdelingen ook zo snel waren in het beantwoorden van de vraag waarom ze zulke absurde eisen/vragen op hun standaardformulier hebben staan was het topic waarschijnlijk niet eens geopend.

Leuk dat Delta Loyd een afdeling webcare heeft die wel snel damage control probeert te doen zodra DL negatief op internet komt, maar misschien moeten ze eens zorgen dat dit soort vragen gewoon beantwoord worden.
Het is een standaard vragenlijst en TS zal niet de enige of eerste zijn die de vraag stelt.

Daarbij snappen ze bij DL kennelijk zo goed hoe internet werkt dat ze zelfs een afdeling webcare hebben, misschien moet de afdeling webcare hun collega's eens gaan leren hoe je eea vindt op t net, rouwadvertenties bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103225279
Nee, TS had gewoon direct die 2 kopietjes op moeten sturen. Had het geen 9 uur gekost. Dan had het 1 minuut geduurd en was de afhandeling verder in gang gezet.

Dit toont juist de zwakte van internet, iedereen kwatst overal maar wat negatieve rommel neer en bedrijven moeten hier wel op reageren met dit soort afdelingen. De mankracht van deze afdeling had ook op de 'normale afdeling' kunnen zitten waardoor dat sneller afgehandeld zou worden. Kip en ei verhaal.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:46:15 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103225306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, TS had gewoon direct die 2 kopietjes op moeten sturen. Had het geen 9 uur gekost. Dan had het 1 minuut geduurd en was de afhandeling verder in gang gezet.

Dit toont juist de zwakte van internet, iedereen kwatst overal maar wat negatieve rommel neer en bedrijven moeten hier wel op reageren met dit soort afdelingen. De mankracht van deze afdeling had ook op de 'normale afdeling' kunnen zitten waardoor dat sneller afgehandeld zou worden. Kip en ei verhaal.
Duckie, ze heeft het gewoon opgestuurd (of is dat in elk geval van plan) hoor... ze vraagt zich alleen af waarom dat nou nodig is. Ik vind die vraag helemaal niet gek...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:49:21 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103225383
Het gaat niet om de bereidheid van TS dat op te sturen (want die is er) het gaat om het waarom van zulke absurde vragen, en ja, men mag bij een overlijden best wat strengere fatsoensregels hanteren.

Nog even afgezien van het feit dat TS al 2,5 maand geleden de boel wilde afwikkelen maar DL toen niets ondernam, zelfs het stopzetten van de premie is kennelijk te moeilijk als de verzekerde overleden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103225427
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Leandra het volgende:
Het gaat niet om de bereidheid van TS dat op te sturen (want die is er) het gaat om het waarom van zulke absurde vragen, en ja, men mag bij een overlijden best wat strengere fatsoensregels hanteren.

Nog even afgezien van het feit dat TS al 2,5 maand geleden de boel wilde afwikkelen maar DL toen niets ondernam, zelfs het stopzetten van de premie is kennelijk te moeilijk als de verzekerde overleden is.
En is DL hier uniek in? Wat is normaal? Weet jij dat?

Ik vind een formulier met aanvullende vragen, die ook nog eens 100% relevant zijn, echt niet gek. Dat het niet leuk is ala, dat begrijpen we allemaal. En ja, misschien had de vraag wat subtieler gekund. Maar het is niet dat er staat: U MOET NU BINNEN 1 DAG DE OVERLIJDENSADVERTENTIE STUREN WANT WE GELOVEN HET NIET. Het is een normale, nette vraag die volgens mij gewoon relevant is.

En vergeet niet dat dit waarschijnlijk om veel geld gaat, het gaat niet om 30 of 300 euro maar over premie bedragen van een kleine 1000 euro per maand en een totaalbedrag wat jij en ik niet op de bank hebben naar ik vermoed. Het is, zover ik er bekend mee ben, zeer normaal dat de afhandeling van een overlijden enkele maanden tot een jaar in beslag neemt. Ook de belastingdienst zal zich gaan melden bijvoorbeeld, ook niet leuk maar moet ook gaan gebeuren.

Het is allemaal heel zakelijk na een overlijden, voor je gevoel lijkt me dat afschuwelijk. Maar het is nu eenmaal een zakelijk gedoe met wat cijfertjes en een hoop centen waar het om gaat.

[ Bericht 21% gewijzigd door Tha_Duck op 18-10-2011 09:58:06 ]
pi_103225466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Duckie, ze heeft het gewoon opgestuurd (of is dat in elk geval van plan) hoor... ze vraagt zich alleen af waarom dat nou nodig is. Ik vind die vraag helemaal niet gek...
Ik vind de vraag of het een rare vraag is ook niet raar hoor (begrijpen we hem nog? :D). Maar zoals altijd wordt 1 bedrijf op internet (DL in dit geval) afgebrand zonder dat er eigenlijk enige kennis van zaken aanwezig lijkt te zijn. Ik heb nog niemand gezien die eenzelfde situatie heeft gehad die bevestigd of ontkend dat dit normaal is bijvoorbeeld, bij DL of een andere partij.

En TS is ook erg goed in het alleen maar reageren op mensen die het met haar eens zijn is me opgevallen, anderen worden straal genegeerd. Een beetje jezelf de put in posten zal ik maar zeggen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:55:54 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103225543
Het is net zo relevant als het moeten opsturen van het geboortekaartje naar het UWV als je zwangerschapsverlof binnen je WW-periode valt.
Met het verschil dat dat een vrolijke aangelegenheid is, en mensen dus niet met een leed geconfronteerd worden bij een vreemde vraag.

De feiten zijn al aangeleverd door de burgerlijke stand.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:05:00 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_103225736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:55 schreef Leandra het volgende:
Fout, lees anders even terug.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_103225880
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:55 schreef Leandra het volgende:
Het is net zo relevant als het moeten opsturen van het geboortekaartje naar het UWV als je zwangerschapsverlof binnen je WW-periode valt.
Met het verschil dat dat een vrolijke aangelegenheid is, en mensen dus niet met een leed geconfronteerd worden bij een vreemde vraag.

Ik zou het ook vreemd vinden als je bij een overlijden een verzoek kreeg om een geboortekaartje. Dan zou het echt gek zijn.

Je legt de vinger op de (spreekwoordelijk) zere plek. Bij leed komt alles zoveel harder aan. Begrijpelijk overigens.
pi_103226159
Inmiddels ben ik gebeld door de jongeman die ik vrijdag ook aan de lijn kreeg:

'U had mij gebeld met de vraag over de overlijdensadvertentie, ik heb het nagevraagd bij de afdeling medische dienst en die zeggen dat extra bewijs van overlijden is.'

'Ik zou toch denken dat de akte van overlijden HET bewijs van overlijden is'

'Ja, dat zei ik ook al tegen ze maar dit is extra bewijs'

Ik heb gezegd dat ik het maar een vreemd verhaal vind maar dat hij me vast op dit moment ook niet meer kan vertellen. Toen wenste hij me nog een fijne dag en succes met de afhandeling en dat was het dan.

En het vergelijk met het geboortekaartje (dat dit hetzelfde is maar dit de zwarte variant er van) is natuurlijk niet zo, ze vragen niet om de rouwkaart maar om de advertentie(s).

En Tha_Duck ik reageer over het algemeen op mensen die me condoleren, is wel zo netjes en ook prettig als mensen met je meeleven.

En over 'eens' of 'oneens' zijn, ik ben gewoon op zoek naar de reden van de vraagstelling! Dat ik vind dat het traag gaat en dat ik blij ben dat ik de teveel geïnde bedragen nog kan betalen staat op de tweede plek al denk ik dat het helemaal niet verkeerd is dat mensen nog eens wat extra nadenken wat er allemaal bij komt kijken als iemand (je partner/kostwinner) overlijdt.

En wat 'normaal' is? Geen idee, ik kan alleen uit mijn eigen ervaring en belevenis spreken en die is over het algemeen wat DL nu betreft niet zo heel positief nee.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:29:31 #173
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_103226201
Sowieso gecondoleerd Bianca.

Even voor mijn idee: is het normaal dat er bij overlijden een rouwadvertentie wordt geplaatst? Ik zou dat zelf niet willen namelijk. Hoe zou daar dan mee omgegaan worden?

[edit]
Wat ik bedoel is, nemen ze dan wel genoegen met een overlijdensakte?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:30:30 #174
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103226220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Sowieso gecondoleerd Bianca.

Even voor mijn idee: is het normaal dat er bij overlijden een rouwadvertentie wordt geplaatst? Ik zou dat zelf niet willen namelijk. Hoe zou daar dan mee omgegaan worden?
Dan kruis je 'nee' aan en is het ook goed.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_103226232
offtopic/

En om nog even over op de belastingdienst terug te komen: daar kreeg ik een paar weken na overlijden al een persoonlijke brief van (een medewerker) om me te condoleren, en waarin ze me uit legde wat er allemaal stond te gebeuren en waar ik rekening mee moest houden en dat ik op die en die dagen en tijdstippen bij hem terecht kon voor hulp en vragen.

PLUIM voor de belastingdienst in deze.

/offtopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')