Ik stuur ze wel hoor; nadat ik antwoord op mijn vraag heb gekregen waarom ze die willen hebben en wat ze er dan mee gaan doen (maar aangezien ik blijkbaar al gevonden ben door Delta Lloyd hier 'hebben' ze ze nu dan toch al maar verwacht ik nog steeds antwoord op mijn vraag). En ze hadden ze inderdaad zo op internet kunnen vinden, daar hoef ik ze niet voor hier neer te zetten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar ik mag dus concluderen dat je wel de moeite neemt om hier de advertenties te plaatsen, maar je stuurt ze niet even mee? Ik begrijp het niet.
Dan vul je het vakje nee in en hebben ze een lege regel in hun onderzoeksrapport. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:53 schreef _Arual_ het volgende:
Wat raar. Toen mijn moeder overleed, heeft mijn vader er heel bewust voor gekozen om geen advertentie te plaatsen (waarom weet ik niet). Zo'n advertentie is dus blijkbaar niet verplicht. Wat zou er in zo'n geval gebeuren?
Ik ben benieuwd wat ze je gaan vertellen. Ik denk dat je niet verder komt dan dingen als 'standaard procedure mevrouw' en 'ik maak de regels ook niet mevrouw'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef bianca en michael het volgende:
Ik stuur ze wel hoor; nadat ik antwoord op mijn vraag heb gekregen waarom ze die willen hebben en wat ze er dan mee gaan doen
Nee hoor. Zij heeft de e en a wel in de goede volgorde staan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet zo boeiend, dat heeft TS in het verleden zelf gedaan die username.
het ging er meer om dat haar bericht enkel aan Bianca gericht hoefde te zijn, als je 'n nog niet door had...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij heeft de e en a wel in de goede volgorde staan.
Typfoutje, maar slordig.
Binnen 9 uur na de OP, als andere afdelingen ook zo snel waren in het beantwoorden van de vraag waarom ze zulke absurde eisen/vragen op hun standaardformulier hebben staan was het topic waarschijnlijk niet eens geopend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Goh, en dat slechts na 2 dagen stress en woede op een forum.
Duckie, ze heeft het gewoon opgestuurd (of is dat in elk geval van plan) hoor... ze vraagt zich alleen af waarom dat nou nodig is. Ik vind die vraag helemaal niet gek...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, TS had gewoon direct die 2 kopietjes op moeten sturen. Had het geen 9 uur gekost. Dan had het 1 minuut geduurd en was de afhandeling verder in gang gezet.
Dit toont juist de zwakte van internet, iedereen kwatst overal maar wat negatieve rommel neer en bedrijven moeten hier wel op reageren met dit soort afdelingen. De mankracht van deze afdeling had ook op de 'normale afdeling' kunnen zitten waardoor dat sneller afgehandeld zou worden. Kip en ei verhaal.
En is DL hier uniek in? Wat is normaal? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Leandra het volgende:
Het gaat niet om de bereidheid van TS dat op te sturen (want die is er) het gaat om het waarom van zulke absurde vragen, en ja, men mag bij een overlijden best wat strengere fatsoensregels hanteren.
Nog even afgezien van het feit dat TS al 2,5 maand geleden de boel wilde afwikkelen maar DL toen niets ondernam, zelfs het stopzetten van de premie is kennelijk te moeilijk als de verzekerde overleden is.
Ik vind de vraag of het een rare vraag is ook niet raar hoor (begrijpen we hem nog?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Duckie, ze heeft het gewoon opgestuurd (of is dat in elk geval van plan) hoor... ze vraagt zich alleen af waarom dat nou nodig is. Ik vind die vraag helemaal niet gek...
Fout, lees anders even terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:55 schreef Leandra het volgende:
De feiten zijn al aangeleverd door de burgerlijke stand.
Ik zou het ook vreemd vinden als je bij een overlijden een verzoek kreeg om een geboortekaartje. Dan zou het echt gek zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:55 schreef Leandra het volgende:
Het is net zo relevant als het moeten opsturen van het geboortekaartje naar het UWV als je zwangerschapsverlof binnen je WW-periode valt.
Met het verschil dat dat een vrolijke aangelegenheid is, en mensen dus niet met een leed geconfronteerd worden bij een vreemde vraag.
De feiten zijn al aangeleverd door de burgerlijke stand.
Dan kruis je 'nee' aan en is het ook goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Sowieso gecondoleerd Bianca.
Even voor mijn idee: is het normaal dat er bij overlijden een rouwadvertentie wordt geplaatst? Ik zou dat zelf niet willen namelijk. Hoe zou daar dan mee omgegaan worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |