Check,quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef flugeltje het volgende:
Wil je jongetje achter m'n naam zetten Kuuk?
En jouw beeb natuurlijk!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef Susie het volgende:
En de beeb van Susie, alhoewel er ook nog velen voor mij kunnen gaan!
Dat weer wel, maar dat weegt niet op tegen 9 maanden zwanger zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je beeb voelen bewegen is dan weer wel leukdat is het mooiste aan zwanger zijn
Ja pijntjes zijn niet leuk maar wat je er voor terug krijgt is het meer dan waard tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Susie het volgende:
Ik vind zwanger zijn niet stom, maar de pijntjes die erbij komen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Ja pijntjes zijn niet leuk maar wat je er voor terug krijgt is het meer dan waard toch
en 9 maanden zijn zo om joh
Dat voelen is ook echt te gek! Gisteren had ik een ei op mijn buik, weet niet wat ze aan het doen was, soort handstand ofzo? Heeeel apart in ieder geval!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Asyniur het volgende:
Het voelen van de beeb is zeker zeer bijzonder! Daar verheug ik me ook echt op
Weet nog niet wat ik ervoor terug krijgquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Ja pijntjes zijn niet leuk maar wat je er voor terug krijgt is het meer dan waard toch
en 9 maanden zijn zo om joh
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik ervoor terug krijgGeintje, tuurlijk is dat het meer dan waard!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Aventura het volgende:
Wat ik ook zo leuk vond is mijn app die me dagelijks vertelde wat er in mn buik gebeurde. Ik vrat alle info daaromtrent echt op! Was echt mijn ochtendritueel .en elke dinsdag was voor mij een week verder. Aftellen, waarvoor dan ook, is altijd leuk en spannend.
Ik heb dat bij Willem ook heel erg gedaan, merk wel dat ik dat nu een stuk minder doe. Zwanger zijn blijft overigens tof, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel heel weinig klachten heb en het dus ook een stuk makkelijker heb dan sommige anderen hier...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Aventura het volgende:
Wat ik ook zo leuk vond is mijn app die me dagelijks vertelde wat er in mn buik gebeurde. Ik vrat alle info daaromtrent echt op! Was echt mijn ochtendritueel .en elke dinsdag was voor mij een week verder. Aftellen, waarvoor dan ook, is altijd leuk en spannend.
'kut' zou ik t niet noemen maar ik heb er nog niet van kunnen genietenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef TimeJumper het volgende:
Jaaaaaaaa zwanger zijn is kut, dat vond ik al toen ik 10 weken zwanger was en begon uit te zetten als een walvis
[..]
Dat weer wel, maar dat weegt niet op tegen 9 maanden zwanger zijn.
Ik vind het verschrikkelijk en zal blij zijn als die naar buiten komt, nou ja, eersten dan
![]()
![]()
Waarom lig je nu in t zkh dan? : (quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind zwanger zijn fijn en kut. Maar heb ook gewoon pech. Toch.. Vind ik het waard
![]()
Oh en dubecky ik wissel je af..ik lig ook weer in t zkh..
Maar je zit toch ook altijd achter een bureau dan? Ik zit ook 40 uur pw achter een bureau en ik begin het echt te voelen in m'n rug en bekken. Ik word er gek van. De Arbo is al wel langsgeweest om te kijken hoe ik het beste kan zitten, daar heb ik wel wat aan gehad. Maar toch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef DuBecky het volgende:
@zoë, ik werk 38 uur maar is receptie werk en is dus niet zo heel zwaar werken gaat prima dus.
Welke app is dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Aventura het volgende:
Ja zo'n bakbeest ben ik ook natuurlijk niet, ik zit hier wel te ventileren dat ik gewoon niet van het zwangere gevoel hou en dan wat sterker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef DuBecky het volgende:
Ja jullie zijn dan ook veeeeel verder dan ik, ik mag nog heel wat weken, tegen die tijd heb ik vast ook meer pijntjes waar ik de balen van heb.
Maar ben nu 22 weken en die zijn echt omgevlogen.
Plus ik spreek miss-jones elke dag en realiseer dan elke dag hoe gelukkig ik ben dat mn zwangerschap goed verloopt op de ontsteking na nu maar die overleven we ook wel, en dat ik dus moet genieten van t feit dat ik zwanger ben.
Neh, denk dat beeb het gewoon niet eens was met de fietstochtquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
@Susie nou wie weet, straks versla je Nirak nog
Ik kijk elke zaterdag wat in mijn buik gebeurd deze week! erg leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Aventura het volgende:
jwel joh, jij gaat gewoon ff eerst en dan vertel je mij hoe het moetquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Neh, denk dat beeb het gewoon niet eens was met de fietstocht
Oh ja, tuurlijk, zo kan het ook.... ik ben nooit zo'n voorzegger geweest, zelf leren is het beste!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
jwel joh, jij gaat gewoon ff eerst en dan vertel je mij hoe het moet
en evenstarsterkte daar! wat scheelt er nu aan?
Bitterend, ga je ook tijgerprinten net als ik? lekker ordinair zijn tijdens de zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |