SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:04 schreef haakon het volgende:
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Welke grap?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2009 belde, ze willen hun grap terug.
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boehoequote:
Die vocals en dat dromerige sfeertje en die lekkere kicks en die melodiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind dit vetter dan wat WS tegenwoordig maakt.
Seizure?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.Oei, dan zal ik maar niet vertellen dat ik in Logic Pro bezig ben met dit genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik maar niet vertellen dat ik in Logic Pro bezig ben met dit genre![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
x2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Goed bezig! 307 ook zeer fijne waggies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...
Zo goed als afgestudeerd (Scriptie nog goedkeuren+verdedigen), Fulltime aan t werk, Nieuwe auto (Zwarte 307 uit '06 zonder dikke audio......nog) en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Heel leuk nummer!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Briljante plaat inderdaad, maar ik denk dat ik deze NOG iets leuker vind![]()
'How does it feeeeeel'
Jaaa!quote:
Mwoaaah!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:34 schreef Levitas het volgende:
Klinkt best goed eigenlijk!
Edit: Yup.. Hier zou ik best wel los op kunnen gaan
Jaaa!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
[ Bericht 28% gewijzigd door Levitas op 20-10-2011 16:36:37 ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Levitas het volgende:
Livestream van HDE:
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
Nu de designer van o.a Gunz4Hire, Evil Activities en Digital Punk aan het woord
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Vind ik leuk!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Mooi gelukt!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
Nog aanwezig @ Thrillogy trouwens?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Mooie kaartjes hoor, meestal krijg je fucking lelijke dingen in je handen gedrukt als ze een foto van je gemaakt hebben.SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Nice!!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..![]()
Voor degene die deze prachtige kaartjes van mij uitgereikt wil krijgen, er zijn nog kaartjes voor Djax it up XL![]()
Damn, ben al wel een beetje zenuwachtig, ik mag zaterdag dé Miss Djax interviewen![]()
![]()
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Waarom brengt de paashaas eieren? Hazen kunnen geen eieren leggen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
Ik weet in ieder geval zeker dat ze die vraag nog nooit in een interview heeft gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarom brengt de paashaas eieren? Hazen kunnen geen eieren leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |