quote:The online registration for the HDE is now closed and the event is almost sold out. There is a very limited late registration at the door so come early. Late registration fee is ¤25 and can be paid either in cash or by pin transaction.
Hmm, heb nu even geen tijd om dit te bekijken (de site ziet er vrij uitgebreid uit). Welke dag is het (interessantst)?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag mail dat het nagenoeg was uitverkocht. Weet ook niet of dat al zo is. Zou het ff snel checken
ADE is deze week, HDE alleen donderdag. Hou er wel rekening mee dat je niet heeel makkelijk er tussen komt als je er geen bekenden hebt aangezien het vooral ontmoetingen zijn tussen mensen die elkaar al kennen en het introduceren van nieuwe mensen aan elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, heb nu even geen tijd om dit te bekijken (de site ziet er vrij uitgebreid uit). Welke dag is het (interessantst)?
ik vind ze er niet echt bij passen en ze ook een beetje te zacht...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef T_Killer het volgende:
Vind het een fijn nummer, fijne melodie en vooral de vocals zijn fijn. Ook een van de weinige nummers waarin ik de vocals niet storend vind. De kicks kloppen echter niet helemaal naar mijn mening. Weet niet precies wat ik ervan moet zeggen, klinken iets te overstuurd/diep ofzo.
De vocals bedoel je? Vind ik juist fijn dat ze niet zo prominent aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind ze er niet echt bij passen en ze ook een beetje te zacht...
nee, de kicksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De vocals bedoel je? Vind ik juist fijn dat ze niet zo prominent aanwezig zijn.
Ahzo, ja opzich heb je daar een punt. Er is iets met die kicks, een je ne sais quoi. Ze passen idd niet echt bij de track. Jammer want de rest van de plaat klopt gewoon.quote:
Tsjah is je eigen keuze natuurlijk. Maar t wordt knap lastig om iedereen duidelijk te maken waar ze hun foto's moeten vinden. Vooral vanwege het (zéér waarschijnlijk) hoge dronken/waus gehaltequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:13 schreef Levitas het volgende:
Ah ja.. Goed punt, DV!
Zit wel met een probleempje, hehe.. Krijg het nu niet meer voor elkaar om ze vóór zaterdag binnen te hebben, KrullieWullie. Nja, kan wel, maar dan betaal ik 24 euro verzendkosten i.p.v 5
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wtf![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Qlimax
Nah..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef T_Killer het volgende:
Deze is volgens mij al een keer gepost, nieuwe Waverider.
ik luister ze allemaal nog steeds in de autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef T-Force het volgende:
Heb vandaag 2 oude AVIO-podcasts geluisterd en wat blijven die toch ook goed qua platenkeuzeMixwerk van Alphaverb kan beter, maar hij is ook niet echt een DJ, meer een producer
Op duurt-lang-2011quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef robuust89 het volgende:
Wanneer komt nou die nieuwe substream show?
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens nog gefeliciteerd jarigen!! Beetje laat, sorry![]()
Drukte...
I wish life was like..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...
Zo goed als afgestudeerd (Scriptie nog goedkeuren+verdedigen), Fulltime aan t werk, Nieuwe auto (Zwarte 307 uit '06 zonder dikke audio......nog) en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Bijna wel jonge... bijna wel! Maar wel druk.. dus soms verwaarloos ik mijn stampevriendjes een beetje..quote:
Heb ik ook, behalve in het weekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bijna wel jonge... bijna wel! Maar wel druk.. dus soms verwaarloos ik mijn stampevriendjes een beetje..
En dan zijn ze 't belangrijkst.. Vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb ik ook, behalve in het weekend.
Afgelopen zaterdag mn laatste werkdag gehad bij baas2... dus nu niet meer 6 dagen id week werken...of 7... dat is toch ff teveel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb ik ook, behalve in het weekend.
* T-Force schuift glaasje Roosvice toequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef Koepert het volgende:
Afgelopen zaterdag mn laatste werkdag gehad bij baas2... dus nu niet meer 6 dagen id week werken...of 7... dat is toch ff teveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
... en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Ken je het niet? Is een experimentele alias van hem.quote:
Stuk voor stuk lekkere platenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ken je het niet? Is een experimentele alias van hem.
Nieuwe CO2-tracks staan erop!
Ik ben nu de eerste aan het luisteren en de intro klinkt al wel lekker.
Nee kende het nog niet, maar gelukkig nu wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ken je het niet? Is een experimentele alias van hem.
Nieuwe CO2-tracks staan erop!
co2tracks
Ik ben nu de eerste aan het luisteren en de intro klinkt al wel lekker.
Die super Mario geluidjes!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef ElDani het volgende:
mag ik de handen op elkaar voor dit meesterwerkje? Dit raakt precies de juiste snaar bij mij qua opbouw.
Briljante plaat inderdaad, maar ik denk dat ik deze NOG iets leuker vindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef robuust89 het volgende:
Die super Mario geluidjes!![]()
Edit: Die hele plaat
Scantraxx Recordzquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef ElDani het volgende:
Headhunterz gaat trouwens aanstaande donderdag zijn album presenteren op de ADE als ik de persberichten mag geloven op de PF!
Heel gaaf!
FL Studioquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
OMG schiet nou eens op met dat album...
Weet niet waarom, maar ik verwachtte een filmpje van Headhunterzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
OMG schiet nou eens op met dat album...
eens!quote:
ik houd het waarschijnlijk gewoon weer bij bier+vuurwerk met de kameradengroep+aanhangquote:
bôh, wat een trackquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:46 schreef ElDani het volgende:
mag ik de handen op elkaar voor dit meesterwerkje? Dit raakt precies de juiste snaar bij mij qua opbouw.
* ReMcOrE ook welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:34 schreef Levitas het volgende:
Klinkt best goed eigenlijk!
Edit: Yup.. Hier zou ik best wel los op kunnen gaan
Ik ga denk ik toch "maar" naar Qountdown. Hoogstwaarschijnlijk laatste hardstyle feestje tot juli/augustus. Met een beetje mazzel wel Defqon Australië =)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik/claudia gaan doen met oud & nieuw...iemand een leuk idee/feestje?
Qountdown zal de line-up wel enorm gaan tegenvallen. Vorig jaar Herr Zimmermann was best een succes met Dr. Lektroluv
Costa Rica ja.. Iets warmer gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jij zat vorig jaar in Finland toch? En nu ook nog naar Australië? Geluksvogel
Vind het alle drie eigenlijk niet zo heel veel. Goddamn, Heavyweight en The Sexual Thrill boeiden me in ieder geval een stuk meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Death Before Disco is in ieder geval weer supervet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:04 schreef haakon het volgende:
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Welke grap?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
2009 belde, ze willen hun grap terug.
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boehoequote:
Die vocals en dat dromerige sfeertje en die lekkere kicks en die melodiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind dit vetter dan wat WS tegenwoordig maakt.
Seizure?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ga wat bekennen:
Ik, ik, ik luister nu een house/electro set.Oei, dan zal ik maar niet vertellen dat ik in Logic Pro bezig ben met dit genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik maar niet vertellen dat ik in Logic Pro bezig ben met dit genre![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
x2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Goed bezig! 307 ook zeer fijne waggies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat zij zegt.. My life turned bright but busy...
Zo goed als afgestudeerd (Scriptie nog goedkeuren+verdedigen), Fulltime aan t werk, Nieuwe auto (Zwarte 307 uit '06 zonder dikke audio......nog) en eigenlijk ben k gewoon teringhappy op t momentmet mn blije hoofd..
Heel leuk nummer!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Briljante plaat inderdaad, maar ik denk dat ik deze NOG iets leuker vind![]()
'How does it feeeeeel'
Jaaa!quote:
Mwoaaah!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:34 schreef Levitas het volgende:
Klinkt best goed eigenlijk!
Edit: Yup.. Hier zou ik best wel los op kunnen gaan
Jaaa!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Baronpilsener het volgende:
SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
[ Bericht 28% gewijzigd door Levitas op 20-10-2011 16:36:37 ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Levitas het volgende:
Livestream van HDE:
http://www.ustream.tv/cha(...)54&utm_medium=social
Nu de designer van o.a Gunz4Hire, Evil Activities en Digital Punk aan het woord
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Vind ik leuk!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Mooi gelukt!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
Nog aanwezig @ Thrillogy trouwens?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Mooie kaartjes hoor, meestal krijg je fucking lelijke dingen in je handen gedrukt als ze een foto van je gemaakt hebben.SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..
Livestream van HDE:
Nice, heb ze toch op tijd binnen! Mét achterkant!Nice!!SPOILER: PicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kostte wel wat extra, maar ach..![]()
Voor degene die deze prachtige kaartjes van mij uitgereikt wil krijgen, er zijn nog kaartjes voor Djax it up XL![]()
Damn, ben al wel een beetje zenuwachtig, ik mag zaterdag dé Miss Djax interviewen![]()
![]()
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Waarom brengt de paashaas eieren? Hazen kunnen geen eieren leggen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
Ik weet in ieder geval zeker dat ze die vraag nog nooit in een interview heeft gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waarom brengt de paashaas eieren? Hazen kunnen geen eieren leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |