Dit keer met dubstep ipv lento violentoquote:
quote:To make a long story short: Sam fom Bioweapon "screwed" Corey (if I should believe Nikkita and the stories around the internet). Sam was not satisfied by everything he got and wanted more, and one of those things was get rid of Corey.. At a certain night, he left the house in Holland where he lives with Corey and Toneshifterz and left a letter that Corey was not a part of Bioweapon anymore. He also was whining about Scantraxx and that he wanted to go to Fusion. Also he placed everything from Bioweapon under his own name with his booking agent so that only he played at gigs, as seen at Last World Festival and Dreamfields. I'm sure I forget some stuff and this is not even like 5% of the story
Hmm gister zij iemand ook zoiets... We zullen gewoon netjes wachten tot ze je reactie verweiderenquote:
Volgens mij een kloon...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmm gister zij iemand ook zoiets... We zullen gewoon netjes wachten tot ze je reactie verweideren
en wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Convict het volgende:
[..]
Hmm gister zij iemand ook zoiets... We zullen gewoon netjes wachten tot ze je reactie verweideren
Wat huh wie wat waar? Arjan van Tim bedoel je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef Da_Ripper het volgende:
In hoop van "goed voorbeeld doet goed volgen" gaan we vanaaf lekker old-skool, solo naar een feesje.
Heb ergens namelijk de stiekeme hoop dat onze Haakon look-a-like, ook old-skool gaat. Y'all have a good time en ik laat jullie (over)morgen weten hoe het was.
D_R uit.
Lijkt bij de opbouw naar de climax en de climax zelf een beetje op Inner Creativityquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef Levitas het volgende:
NICE! Het begin doet me heel erg denken aan een oudere plaat. Heb de melodie in m`n hoofd maar weet de naam even niet meer
Omdat A2 een label is en XQ in januari meestal een Dj/Producer centraal staat....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
waarom is dat merkwaardig, je zegt daarvoor zelf dat er al jaarlijks een patroon in is te vinden
Ja ok.... dat zou kunnen... hoop het niet....maar zou kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:33 schreef Sethje het volgende:
ik kan niet quoten op de 1 of andere manier maar @mindillusion, ik loop nu fulltime stage dus kan niet zomaar dagen opnemen
@boy, alpha²
En nieuwschierig....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik luister echt zo goed als geen nieuwe hardstyle meer, maar dit is ook al een ouder nummer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef Levitas het volgende:
NICE! Het begin doet me heel erg denken aan een oudere plaat. Heb de melodie in m`n hoofd maar weet de naam even niet meer
quote:
Gisteren is deze officële preview op Youtube gezet. Misschien wordt ie al wel een tijdje gedraaidquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik luister echt zo goed als geen nieuwe hardstyle meer, maar dit is ook al een ouder nummer?
[..]
quote:
Best veel backstage geweest ja! Kon daar gratis drank (Djaxxx Daniels-colaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef Levitas het volgende:
![]()
Veel backstage geweest? Hoe was 't gesprekje met Missy Djax? (of was jij daar niet bij?). Ben in ieder geval erg benieuwd naar de foto's van Claudia, was haar eerste event toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |