Ik heb eigenlijk één vriendin waar ik graag een relatie mee was begonnen. Eigenlijk was ik gewoon bezig om haar te versieren maar omdat ze al iemand had heb ik me gewoon bij vriendschap neergelegd. Het merkwaardige was dat toen ze eventjes wel single was, het voor mij niet meer zo hoefde (friendzone de andere kant op). En we zijn wel samen dronken geworden om te vieren dat we 7,5 jaar vrienden waren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan heb je veel vriendinnen zeker die je eigenlijk niet in je friendzone wilde hebben?
Dat maken anderen ervan, ik zeg altijd wat het meeste voorkomt. Dan zeggen mensen vaak dat ik het bedoel alsof het ALTIJD zo is, terwijl ik meestal zeg " het komt vaak voor" of " meestal dan blabla" .quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm jij bent juist 1 van de uiterste qua meningen
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is het ene uiterste inderdaad.
Feit is dat je moet leren wat testen zijn en wat niet. Dat leer je door ervaring.
"Jawel want ik ben een vrouw met de naam mfn/aardbei en daarom weet ik het allemaal veel beter dan jullie mannen"quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.
Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
Nee. Er is alleen een hoger percentage openlijk homosexuelen onder mannen. Er zijn namelijk veel meer bisexuele vrouwen dan mannen. Waarschijnlijk omdat bisexualiteit onder mannen nog minder maatschappelijk geaccepteerd is dan onder vrouwen, zodat bisexuele mannen gewoon nog in de kast zijn of zeggen dat ze homo zijn..., terwijl vrouwen het dan eerder bi noemen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er zijn meer homo's dan lesbo's, dus klaar
Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.
Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
Hangt totaal van de situatie af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
testen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is het ene uiterste inderdaad.
Feit is dat je moet leren wat testen zijn en wat niet. Dat leer je door ervaring.
Ik hou er ook als man niet zo van wanneer vrouwen zomaar aan me zitten hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werken
Wie is hun? Vrouwen en mannen staan op 1 lijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
Mee eens dat dat een voorbeeld van het tegenovergestelde wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het voorbeeld was juist een goed voorbeeld hoe het er blijkbaar in de praktijk aan toe gaat. Dat men beweert hier anders te zijn, zijn slechts woorden.
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.quote:
Wat je allemaal erbij haalt maakt dus allemaal niet uit. Er zijn op dit moment meer mannen die een relatie hebben met een andere man dan datzelfde tussen twee vrouwen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Nee. Er is alleen een hoger percentage openlijk homosexuelen onder mannen. Er zijn namelijk veel meer bisexuele vrouwen dan mannen. Waarschijnlijk omdat bisexualiteit onder mannen nog minder maatschappelijk geaccepteerd is dan onder vrouwen, zodat bisexuele mannen gewoon nog in de kast zijn of zeggen dat ze homo zijn..., terwijl vrouwen het dan eerder bi noemen.
Het werkt in de praktijk wel, maar het moet wel op een leuke spontane manier zijn en met gevoel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werken
Nee maar dat is hetzelfde als dat je tegen een willekeurige man zegt versier die vrouw eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Andere vraag dan. Waarom zou je nog veel moeite willen stoppen in iemand die met zoveel felheid/onvriendelijkheid reageert dan? Ik zou mijn energie dan liever in iemand steken die normaal reageert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
Exact omschreven wat ik bedoel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een heftige negatieve emotionele reactie van een vrouw op een poging van een man impliceert idd vaak dat er mogelijkheden zijn. Als man moet je dan wel je koel bewaren, zodat ze ziet dat je echt zo bent en geen zwakkeling. Dan kan een heftige emotionele reactie ineens omslaan in aantrekkingskracht.
Veel erger is wanneer een vrouw er koel onder blijft, of dat het haar helemaal niets doet. Dan kun je beter eieren voor je geld kiezen.
En waar haal je deze wijsheid vandaan? Want dit is echt werkelijk de eerste keer dat ik daarover iets hoor. En ik ben toch al best lang op stapquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is. Is het binnen proporties dan is het meestal geen test. Maar een overdreven reactie van een vrouw is meestal een test.
Dankjewel; iemand die het erkent.quote:
Ik hoop hetquote:Ik denk dat het te maken heeft met het verwerken van wat je hierboven schreef. Als dat helemaal gebeurd is dan zal je er een stuk minder problemen mee hebben denk ik zo.
Op de totale populatie wel, maar op het deel van de populatie tot 65 jaar is een mannenoverschot. Die 0.98 wordt zoals je zien puur veroorzaakt doordat vrouwen ouder worden dan mannen. Maar als je graag vrouwen >65 date dan heb je helemaal gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:
Sex ratio: at birth: 1.052 male(s)/female
under 15 years: 1.05 male(s)/female
15-64 years: 1.02 male(s)/female
65 years and over: 0.76 male(s)/female
total population: 0.98 male(s)/female (2011 est.)
Op de totale populatie gemeten zijn er dus voor iedere 1000 vrouwen 20 mannen te kort.
Omdat 90%+ van de interessantere vrouwen zo doet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Andere vraag dan. Waarom zou je nog veel moeite willen stoppen in iemand die met zoveel felheid/onvriendelijkheid reageert dan? Ik zou mijn energie dan liever in iemand steken die normaal reageert.
Escaleren?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.
Dus niet zo snel opgeven als je iemand leuk vind. Hierbij praten we niet over 5% maar ik denk dat jij 2x zoveel meer succes zult hebben als je niet zo snel opgeeft.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef firefly3 het volgende:
Het werkt in de praktijk wel, maar het moet wel op een leuke spontane manier zijn en met gevoel.
Toch zie ik jullie twee geregeld dit advies geven. Prima dat het voor jullie werkt, maar als iemand die mega verlegen of verre van aantrekkelijk is en de social skills van een goudvis heeft, dan is niemand gebaat daarbij. De vrouw niet en degene die het probeert ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Flepke het volgende:
Nee maar dat is hetzelfde als dat je tegen een willekeurige man zegt versier die vrouw eens.
Komt heel gemaakt over & daar hebben ze een neus voor: "moest je dit doen van je vrienden?"
Als het niet uit jezelf komt /wilt doen dan kan je het beter niet doen.Als je het wel doet omdat iemand zegt dat je het moet doen / het in een boekje/filmpje staat werkt het (in het begin?) toch niet. Maar dat neemt niet weg dat je het moet doen.
Omdat gedrag ook maar een moment opname is, misschien is ze wel een lieve meid van binnen en doet ze juist super lief als je haar beter leert kennen. Misschien is ze al 10x in die avond benaderd door losers, dan is het logisch dat ze fel reageerd als ze weer eens benaderd wordt en jou ook alvast in het hokje loser had geplaatst zonder je beter te leren kennen. Het enige wat je als manszijnde hoeft te doen is relaxt blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Andere vraag dan. Waarom zou je nog veel moeite willen stoppen in iemand die met zoveel felheid/onvriendelijkheid reageert dan? Ik zou mijn energie dan liever in iemand steken die normaal reageert.
Wat maakt haar interessant dan? Dat ze niet wil? Als het gaat om relatiemateriaal, wil je dan liever iemand die continu de strijd aangaat (omdat dat oh zo interessant is) of iemand die gewoon normaal reageert? Mensen die interessant en leuk en boeiend zijn, hoeven zich niet zo op te stellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Flepke het volgende:
Omdat 90%+ van de interessantere vrouwen zo doet?
Ik krijg ook een beetje het idee dat 90% denkt alleen maar een partner tegen te kunnen komen in het uitgaansleven, wat imo wel de moeilijkste plek is om een 'leuk' iemand aan de haak te slaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat 90%+ van de interessantere vrouwen zo doet?
Volgens mij is het belangrijkste het leeftijdseffect:quote:Op de totale populatie wel, maar op het deel van de populatie tot 65 jaar is een mannenoverschot. Die 0.98 wordt zoals je zien puur veroorzaakt doordat vrouwen ouder worden dan mannen. Maar als je graag vrouwen >65 date dan heb je helemaal gelijkWaarschijnlijk heb je verkeerd gelezen.
Daar heb je gelijk in, maar door het vaak te doen gaat het steeds natuurlijker en spontaner en op het juiste moment.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Toch zie ik jullie twee geregeld dit advies geven. Prima dat het voor jullie werkt, maar als iemand die mega verlegen of verre van aantrekkelijk is en de social skills van een goudvis heeft, dan is niemand gebaat daarbij. De vrouw niet en degene die het probeert ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |