Wel logisch inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:
Mannen hebben iets groter ego en ja dan is soms inderdaad degene die nee zegt een hoer of een dikke troll.
Of door dit:quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geef toe dat ik soms ook juist bitchy ga doen als ik echt geen interesse heb en ik al merk dat de ander daardoor juist nog blijft proberen.
Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.quote:
Nee, afwijzing boeide me niet eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij is een domme trol omdat ze niet in ging op je agressieve versierpoging?
Naja, ik heb nog altijd het idee dat ik wel goed onscheid kan maken tussen echte irritatie of een plagerige "vervelende opmerking"...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
Dodelijk vermoeiend herkenbaar trouwens.
Ik vind het wel een grappige actie van ''de domme trol''.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:55 schreef Flepke het volgende:
Klopt wel inderdaad dat onzekere (dik/lelijk) net zo'n schild hebben als de meest knappe. Zo zou ik eens van een vriend een krat bier krijgen als ik nummer van meisje x zou regelen. Meisje x had het gezicht / kaak van een man, was klein en een beetje mollig. Ze hing ergens op een bankje in het park met wat middelmatige vriendinnen. Ik nam plaats op het bankje, sloeg een arm om haar heen en zei "hoi ik ben flepke, hoe heet jij". Vervolgens kreeg ik het antwoord "ga weg homo". Zelden zo hard gelachen & uitgelachen door vrienden. De domme trol
Maar komop; je arm om iemand heen leggen die je net aanspreekt; en dan niet eens in een uitgaanssetting? In mijn ogen ook veel te agressief...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:
Nee, afwijzing boeide me niet eigenlijk.
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
Maar jij hebt verschillende keren geroepen dat je er heel erg . Ben ervan overtuigd dat een verlegen jongen die er heel goed uitziet zat aandacht krijgt, terwijl dat voor iemand die er 'slechts' gemiddeld uitziet heel anders is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
Onzin. Ik ben in het verleden ook een periode heel verlegen geweest en geen enkel meisje die ook maar 'gemeen' tegen mij heeft gedaan. Juist niet, ik kreeg wel eens aandacht zelfs (minder dan nu, maar toch). Het ligt dus aan de manier hoe jij overkomt op vrouwen.
Ben ik het mee eens. Ik hoop dat hoe ik net er ook al over schreef ook wel duidelijk maakt dat ik het probeerde te relativeren. Het is iets wat veel tijd gekost heeft en waarschijnlijk nog wel even zal duren. Wat er is gebeurd is niet zomaar te vergeten, dat heeft tijd nodig.quote:En je moet het verleden eens een keer achter je laten.
Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een middelbare school ervaring; waarbij het een groepje ouderejaars meiden het klaarblijkelijk opgevallen was dat ik ze wel wat erg vaak aanstaarde. Op een dag pakte een van die meiden me bij de arm en vroeg wat mijn naam was.... vervolgens raakte ik helemaal in paniek. Geen idee waarom precies; ik had het gevoel dat ze me ergens mee voor de gek wouden gaan houden.
Moraal van het verhaal; een overdreven (vooral felle) reactie komt vaak voort uit onzekerheid en angst.
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er kennelijk mannen zijn die denken dat ze precies weten hoe vrouwen zijn en dat wanneer ze een blauwtje lopen het volledig aan de vrouw in kwestie ligt ipv van hun eigen houding of gedrag naar de vrouw in kwestie. Of simpel weg omdat ze eigenlijk helemaal niet weten hoe vrouwen zijn.
Niet veel ouder dan toch, anders gedraag je je niet als een kleuter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Flepke het volgende:
Zou goed kunnen, schat zelf toch wel iets ouder.
Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.quote:Nee, afwijzing boeide me niet eigenlijk.
Maar zeggen dat iemand homo is omdat hij jou benaderd (mannelijk uiterlijk/kaaklijn) is toch wel beetje triest /het ultieme zelfbeeld dieptepunt
Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk opquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik wel eens doe met vrienden is toeteren vanuit de auto naar (ook lelijke) meisjes. Reacties zijn altijd grappig.
Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jouw gedrag in deze grenzen aan bullying. Beetje min om het vervolgens op haar of te schuiven.
quote:
Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Groepjes meiden (die bijvoorbeeld op stap gaan) reageren hier soms wel leuk op. Toch is het een beetje ghetto... wellicht hangt het succes ook af in wat voor auto je rijdt
.
Nou ik wil niet spreken van iets.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
Dat heb ik inderdaad veel liever want het is gewoon interesse en word het niets dan kan je evengoed een leuke avond hebben juist omdat het interesse is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet gediend van aggresieve versierpogingen, los van of de man dat jegens de vrouw doet of andersom.
Ik vind de Franse stijl veel leuker:
"Hallo, mag ik je wat vragen? Je ziet er leuk uit, hoe heet je eigenlijk?" Zo'n soort openingszin dus
Haha, zo ver ben ik nooit gegaan; maar wel goed om te proberen er eens een praatje aan vast te hangen. Kan wel grappig zijn denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Klopt, wij deden het dit weekend ook bij 'n groep dames, wij langzamer rijden en vroegen uiteindelijk waar ze heen gingen in de stad, wij daar ook heen en zo heb je wel weer leuk contact en d'r is ook versierd. Misschien ook 'n leuke tip voor mannen die hier uitgaan met een groep.
Wellicht omdat mensen op basis van vooroordelen en verwachtingspatronen reageren en niet op basis van hoe mensen daadwerkelijk zelf zijn? Ik heb wel eens het idee dat hierdoor veel versierpogingen stranden. Overigens kun je trouwens ook kwa karakter elkaar niet liggen, maar goed lees datingadvertenties: de meeste mensen beschrijven zichzelf zoals 80% van de mensen zichzelf beschrijft en ze zijn op zoek naar types waar 80% naar op zoek is. Waarom matcht het dan toch niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ze vinden hun zelf iets belangrijker dan de vrouw lijkt wel.
Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Type extreme externe locus of control of zoals Strawberry eerder al zei:
[..]
Lekker weertje vandaag, he? (tijdens een forse onweersbui)quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik wil niet spreken van iets.....
Ze zijn zo in hun zelf gaan geloven dat ze de werkelijkheid volledig uit het oog zijn verloren.
En dat wanneer iets anders loopt dan ze dachten het altijd aan een externe factor ligt.
We zoeken allemaal iets bijzonders; maar zijn intussen ontzettend bang om bijzonder te zijn. Het hoofd boven het maaiveld.... bang om "als een freak" over te komen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef jaha het volgende:
[..]
Wellicht omdat mensen op basis van vooroordelen en verwachtingspatronen reageren en niet op basis van hoe mensen daadwerkelijk zelf zijn? Ik heb wel eens het idee dat hierdoor veel versierpogingen stranden. Overigens kun je trouwens ook kwa karakter elkaar niet liggen, maar goed lees datingadvertenties: de meeste mensen beschrijven zichzelf zoals 80% van de mensen zichzelf beschrijft en ze zijn op zoek naar types waar 80% naar op zoek is. Waarom matcht het dan toch niet?
Het is een tweezijdig proces he. Je hebt persoon 1, persoon 2 en omstandigheden. Pas als deze drie optimaal op elkaar afgestemd zijn heb een matchquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
Het kan toch ook gewoon luchtig gaan. Je staat als vrouw open voor een praatje; maar als je diegene niet ziet zitten voor meer dan dat; dan geef je ook geen signalen af dat je meer dan dat wil. Vervolgens haakt de man af; na een al dan niet leuk gesprekje... tenminste als hij het aanvoelt dat er niet meer in zit. Schat hij dit verkeerd in en probeert hij er meer van te maken; DAN is het tijd om je wellicht wat bitcheriger op te stellen... maargoed, volgens mij gaat het meestal ook wel al zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat soms mensen in het achterhoofd moeten houden, goh hoe leuk ik haar ook vind kan het ook zijn dat zij me toch minder leuk vind . Sommige denken namelijk dat omdat je degene leuk vind die ander dat ook heeft en dat is gewoon niet zo.
Het is gewoon niet zo, soms klikt het wel soms klikt het niet .
Hangt er vanaf. Ik denk dat als je wat verder gevorderd bent het beste een mindset kunt hebben "ze vind me leuk anders geeft ze het aan" Als je echter niet gevoelig bent voor die signalen dan is het een destructieve mindset inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat soms mensen in het achterhoofd moeten houden, goh hoe leuk ik haar ook vind kan het ook zijn dat zij me toch minder leuk vind . Sommige denken namelijk dat omdat je degene leuk vind die ander dat ook heeft en dat is gewoon niet zo.
Het is gewoon niet zo, soms klikt het wel soms klikt het niet .
Dit dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
Wat zoek je en wil je zoeken? Ik hoef geen bijzonder iemand te hebben of te zijn. Ik zeg altijd: Een meisje hoeft niet mooi te zijn als ze maar niet lelijk is, ze hoeft niet slim te zijn als ze maar niet dom is, ze hoeft niet onderdanig te zijn als ze maar lief is, ze hoeft niet sportief te zijn als ze maar niet lui is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
We zoeken allemaal iets bijzonders; maar zijn intussen ontzettend bang om bijzonder te zijn. Het hoofd boven het maaiveld.... bang om "als een freak" over te komen...
Veel vrouwen spelen hard to get. Ik ben zelf een ramp in het oppikken van signalen, dus als een meisje nee zegt dan loop ik weg, terwijl ik haar dan wel aan het eind van de avond met een nog kanslozere gozer de kroeg zie verlaten. Kennelijk was die nee dus niet echt nee genoeg. Een heleboel andere meisjes die wel echt nee bedoelen waren/zijn dan daar het slachtoffer van omdat mannen een "nee" interpreteren als een "toch ja" omdat dit in andere gevallen wel werktquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Ik denk dat als je wat verder gevorderd bent het beste een mindset kunt hebben "ze vind me leuk anders geeft ze het aan" Als je echter niet gevoelig bent voor die signalen dan is het een destructieve mindset inderdaad
Dat is dus het punt heel veel mannen zien dat punt dus niet en blijven proberen als je duidelijk aangeeft dat de interesse er niet is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon luchtig gaan. Je staat als vrouw open voor een praatje; maar als je diegene niet ziet zitten voor meer dan dat; dan geef je ook geen signalen af dat je meer dan dat wil. Vervolgens haakt de man af; na een al dan niet leuk gesprekje... tenminste als hij het aanvoelt dat er niet meer in zit. Schat hij dit verkeerd in en probeert hij er meer van te maken; DAN is het tijd om je wellicht wat bitcheriger op te stellen... maargoed, volgens mij gaat het meestal ook wel al zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |