Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
Ik doe normaal tegen iedereen, daarom is er geen redenen voor iemand om zich niet normaal tegen mij te gedragen.
Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen dat zomaar doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.
[..]
Aaw![]()
Als voorbeeldje dan; hoe moeten we jouw lieve kant triggeren?
Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben heus wel chagerijnig of heb een mindere dag.
Maar ik reageer dat niet af op anderen nee.
De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Behalve als een meid je leuk vind, dan kan ze je best testen.
Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ze geen interesse in me heeft is niet belangrijk, veel vrouwen zijn gewoon sowieso altijd al gemeen tegen me.
Wat heb je een mooie schrijfstijlquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Door lief te doen. Wat je geeft krijg je terug
Als ik voor mezelf spreek, dan vermijd ik zoveel mogelijk contact als ik chagerijnig ben. Mocht het toch tot contact met iemand komen doe ik wel mijn best om me positief op te stellen; al zal er vast wel iets doorsijpelen. Ik sta wel niet echt open voor nieuwe interacties dan... blik op oneindig door de supermarkt en geen woord zeggen tegen de kassameid, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij nooit eens chagrijnig? Doe jij dan tegen iedereen altijd maar vriendelijk en aardig?
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat siert je, maar neemt niet weg dat iedereen zo is, maar dat maakt ze nog niet in en in verrot.
Ze kunnen je hard testen, "nee ik heb een vriend", "je bent lelijk", "ik haat je" enz. Vooral vrouwen die dikker zijn enzo testen je hard omdat ze onzeker zijn en zeker willen zijn dat het de echte jij is die haar leuk vind en dat je niet nep bent. Het is niet altijd een test, maar vrouwen testen vaak over het algemeen. Meestal wel subtieler uiteraard met kleine dingetjes die niets voorstellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind "testen" zo'n gevoelloze term... is het niet gewoon "het pogen te triggeren om je plagerige kant te laten zien" oid. En daarin kun je uiteraard ook falen...
Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meiden waar ik het over heb vonden me echt niet leuk hoor.
Dank jequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef benzin het volgende:
Wat heb je een mooie schrijfstijl![]()
![]()
Maar serieus; meestal krijg ik niet eens de gelegenheid om aardig te doen. Als meisjes wat moeite zouden doen dan zouden ze zien dat ik hartstikke lief ben. (Sowieso ben ik echt bijna nooit onaardig, maar gewoon erg verlegen. )
Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, dat weet je beter dan ik. Ik was er niet bij.
Hierbij is veel vrouwen benaderen echt leerzaam, dan leer je de subcommunicatie beter te herkennen en weet je vaker of het een test is of nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ze zijn heel slecht in het uiten van emoties, kan ook.
Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.
Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Geef eens een duidelijk voorbeeld dan?
Jou taak om ze leuk te weerkaatsen / goed op te vangen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 1 dag iemand afsnauwen he.
Dat is niet erg.
Ik heb het over systematisch rot gedrag tegen bepaalde personen die diegene niks aan hebben gedaan.
Gebeurt dat echt? Ik heb daar nooit last van, juist wel eens gehad van mannen trouwens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik me gewoon normaal tegen gedraag en op een achterlijke manier zich tegen mij gedragen. Gewoon nare opmerkingen maken en proberen je je minderwaardig te laten voelen.
Het klinkt wat afgezaagd.. of cliché wellicht; maar ik denk dat de leeftijd daar ook wel belangrijk in is. Als ik mijn zusjes in hun puberteit af en toe tekeer zag gaan thuis; met name leeftijd 12-17 jaar. Daar zit geen enkele redenatie ofzo achter, dat is gewoon een grote knoop van emoties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat jij de indruk wekt meer van ze te willen dan een vriendelijk praatje? Dat kan benauwend overkomen en daarom kunnen ze zo doen. Maar het beste is dan gewoon zeggen dat je het geen normale reactie vindt ( op een normale toon, met glimlach) en dan weglopen. Ga vooral niet jezelf verdedigen of de strijd aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
Ik geef ze geen aandacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet gediend zijn van je aandacht en jij dat niet snapt, en ze dan geirriteerd worden.
Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld. Tenzij je een ontzettende lul bent dan is wat je zegt gewoonweg niet waar.
Oh is dat het, top sluit het topic maar! We zijn er uit!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef RufusWainwright het volgende:
Overigens is "ik heb een vriend"gewoon valid, Sommige mensen kunnen je enorm sexy vinden maar toch liever bij hun vriend blijven. Niet dat dat voor jullie geldt, jullie zijn lelijk en maagd.
Niet happen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh is dat het, top sluit het topic maar! We zijn er uit!
Kusje
Ik ben niet lelijk, ik heb een spiegel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef RufusWainwright het volgende:
Overigens is "ik heb een vriend"gewoon valid, Sommige mensen kunnen je enorm sexy vinden maar toch liever bij hun vriend blijven. Niet dat dat voor jullie geldt, jullie zijn lelijk en maagd.
Pardon? Zolang je maar leuke comebacks kunt maken heb je nergens last van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.
Hangt er van af ofdat je stil awkward bent (onzekere lichaamstaal etc) of gewoon stil mysterieus bent.quote:Soms denk ik dat sommige meisjes niet goed tegen verlegen dan wel stille mensen kunnen en daarom 'bijten'.
Overal is verbetering in mogelijk.quote:Moet er overigens bij zeggen dat ik de laatste tijd wel een paar positieve momentjes heb gehad met meisjes, dus wat dat betreft zit er wel verbetering in denk ik.
Kap nu eens met uitdagen, gaarne.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:20 schreef RufusWainwright het volgende:
Verlegen is lief, je bent waarschijnlijk een creep.
Doe eens klooncheck, ik zet mijn geld in op Id_do_her of schenkstroop.quote:
Serieus, dit denk ik wel. Ik denk alleen dat je overkomt als een creep op de één of andere manier want waarom zouden vrouwen anders gemeen tegen je doen? Dat doen ze echt niet als je alleen maar verlegen overkomt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:20 schreef RufusWainwright het volgende:
Verlegen is lief, je bent waarschijnlijk een creep.
Het is vaak ook een harde facade waar je doorheen moet prikken. Uiteindelijk zijn mensen die het harst bijten in het begin, vaak het meest onzeker en aanhankelijk wanneer je die fase voorbij bent. Rufus is een goed voorbeeld hiervan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, op de middelbare school is er zoveel ellendigs gebeurd met meisjes - waarin ik het slachtoffer was- dat ik daar een boek over kan vullen, maar iedereen zegt altijd dat meisjes op de middelbare school nou eenmaal altijd zo zijn en dat je jezelf daar geen druk over moet maken.
En inderdaad als je dat wegdenkt dan vielen de afgelopen jaren sinds de middelbare school heel erg mee.
Maar nog steeds heb ik af en toe momenten waarop er echt heel bot of gemeen tegen me wordt gedaan door meisjes. Een vervelende opmerking ofzo. Ik wilde een groots voorbeeld bedenken, maar uit jullie ogen gezien stelt het waarschijnlijk niet zoveel voor, het komt op mij gewoon als een meisje vervelend is veel groter en bedreigender over dan het eigenlijk is denk ik. De tijd op de middelbare school heeft mijn beeld toch wel gevormd. En ik kan vanaf iets kleins dan enorm in de knoop raken denk ik.
Soms denk ik dat sommige meisjes niet goed tegen verlegen dan wel stille mensen kunnen en daarom 'bijten'.
Op zich zou het niet zo erg zijn als het voor mij lijkt als er ook af en toe gewoon eens iets positiefs tegenover stond.
Moet er overigens bij zeggen dat ik de laatste tijd wel een paar positieve momentjes heb gehad met meisjes, dus wat dat betreft zit er wel verbetering in denk ik.
Soms is het geen facade en gewoon geen interesse dus moet je nergens door heen prikken. Trouwens mensen die onbeschoft zijn tegen me laat ik vaak al links liggen. Ik kan me voorstellen dat je soms je dag niet hebt maar dat hoef je niet op mij af te reageren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is vaak ook een harde facade waar je doorheen moet prikken. Uiteindelijk zijn mensen die het harst bijten in het begin vaak het meest onzeker en aanhankelijk wanneer je die fase voorbij bent. Rufus is een goed voorbeeld hiervan.
Maar wij hebben het dan ook over verschillende situaties. Benzin is niet het type gast dat geen nee snapt en je maar lastig blijft vallen in een kroeg...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Soms is het geen facade en gewoon geen interesse dus moet je nergens door heen prikken. Trouwens mensen die onbeschoft zijn tegen me laat ik vaak al links liggen. Ik kan me voorstellen dat je soms je dag niet hebt maar dat hoef je niet op mij af te reageren.
Het was meer dan alleen maar een vervelende opmerking af en toe. Ik zie wat er is gebeurd als een stelselmatige poging om mij kapot te maken. En als je een populair meisje bent krijg je daar gemakkelijk hulp bij van je vriendinnen. Andere meisjes zien dat dat gebeurt en zullen, zeker als je altijd al wat stil was, ook denken dat er wat mis is en je zo gaan behandelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pardon? Zolang je maar leuke comebacks kunt maken heb je nergens last van.
Schijnbaar dus welquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Serieus, dit denk ik wel. Ik denk alleen dat je overkomt als een creep op de één of andere manier want waarom zouden vrouwen anders gemeen tegen je doen? Dat doen ze echt niet als je alleen maar verlegen overkomt.
Inderdaad. Sterker nog, als een meisje maar een klein beetje onaardig is dan ren ik al weg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar wij hebben het dan ook over verschillende situaties. Benzin is niet het type gast dat geen nee snapt en je maar lastig blijft vallen in een kroeg...
Vraag de volgende keer gewoon rechtstreeks waarom ze onaardig doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
Inderdaad. Sterker nog, als een meisje maar een klein beetje onaardig is dan ren ik al weg.
En toch staat dat niet los van elkaar. Als jij goede comebacks kunt maken dan is er niets aan de hand, dat veranderd de hele interactie. Ik ben daar ook wel van overtuigd. Ik zeg echter ook eerlijk dat ik ook niet goed ben in comebacks; ik heb teveel bedenktijd nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
Het was meer dan alleen maar een vervelende opmerking af en toe. Ik zie wat er is gebeurd als een stelselmatige poging om mij kapot te maken. En als je een populair meisje bent krijg je daar gemakkelijk hulp bij van je vriendinnen. Andere meisjes zien dat dat gebeurt en zullen, zeker als je altijd al wat stil was, ook denken dat er wat mis is en je zo gaan behandelen.
Onzin. Ik ben in het verleden ook een periode heel verlegen geweest en geen enkel meisje die ook maar 'gemeen' tegen mij heeft gedaan. Juist niet, ik kreeg wel eens aandacht zelfs (minder dan nu, maar toch). Het ligt dus aan de manier hoe jij overkomt op vrouwen.quote:
Volgens mij weten de meesten dat zelf niet eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vraag de volgende keer gewoon rechtstreeks waarom ze onaardig doet.
Dan kun je er beter maar niet eens aan beginnen, want dan is het al een verloren strijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef Axel1988 het volgende:
En toch staat dat niet los van elkaar. Als jij goede comebacks kunt maken dan is er niets aan de hand, dat veranderd de hele interactie. Ik ben daar ook wel van overtuigd. Ik zeg echter ook eerlijk dat ik ook niet goed ben in comebacks; ik heb teveel bedenktijd nodig.
Foestie. Wie het is of was laten we even in het midden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe eens klooncheck, ik zet mijn geld in op Id_do_her of schenkstroop.
Yes; je leeft in het nu idd. Wat in het verleden is gebeurt kun je niet veranderen; maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet zijn zoals het in het verleden voor jou geweest is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
En je moet het verleden eens een keer achter je laten.
Maar daarmee confronteer je ze wel met hun gedrag, waardoor ze er misschien eens over nadenken. Maar nogmaals, ga vooral de strijd niet aan, tenzij je verbaal sterk genoeg bent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Volgens mij weten de meesten dat zelf niet eens.
Dat voorkom je niet. In sociale situaties wordt je constant uitgedaagd, zo werkt het nou eenmaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan kun je er beter maar niet eens aan beginnen, want dan is het al een verloren strijd.
In mijn hoofd flitste net even mijn hele middelbare schooltijd voorbij maar ik kan mij niet herinneren dat ik ooit echt een nare opmerking heb gehad die niet was bedoeld om mij te testen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was meer dan alleen maar een vervelende opmerking af en toe. Ik zie wat er is gebeurd als een stelselmatige poging om mij kapot te maken. En als je een populair meisje bent krijg je daar gemakkelijk hulp bij van je vriendinnen. Andere meisjes zien dat dat gebeurt en zullen, zeker als je altijd al wat stil was, ook denken dat er wat mis is en je zo gaan behandelen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Foestie. Wie het is of was laten we even in het midden.
Dan heb je altijd nog de keus of je er aan wil mee doen of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
Dat voorkom je niet. In sociale situaties wordt je constant uitgedaagd, zo werkt het nou eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |