Als je je ergens niet kunt onderscheiden op het vlak van innerlijk is het wel in het uitgaansleven. Mijns inzien dus ook niet de beste plek om geschikt relatiemateriaal te vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Crutch het volgende:
Ik krijg ook een beetje het idee dat 90% denkt alleen maar een partner tegen te kunnen komen in het uitgaansleven, wat imo wel de moeilijkste plek is om een 'leuk' iemand aan de haak te slaan.
Ik had al zo'n gevoel dat er overdreven veel concurrentie wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef jaha het volgende:
[..]
Volgens mij is het belangrijkste het leeftijdseffect:
Vrouwen tussen 18 en 25 zijn het meest gewild (op 21 jaar zijn vrouwen het meest aantrekkelijk voor de mannen, waarschijnlijk genetisch bepaald omdat dit - volgens moeder natuur- ook de beste leeftijd is om kinderen te krijgen). Mannen tussen de 18 en de 25 moeten opboksen tegen mannen uit alle andere leeftijdscategorien die vrouwen op die leeftijd ook heel aantrekkelijk vinden. Want inderdaad 65+ vrouwen komen heel moeilijk aan een nieuwe man, omdat mannelijke leeftijdsgenoten ook liever een jong blaadje hebben...
Wellicht heb je gelijk maar veel mannen werken in sectoren waar niet veel vrouwen te vinden zijn.Dan ben je toch bijna op het uitgaan aangewezen. Of spreek je willekeurig meiden aan op het strand of in de trein?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het idee dat 90% denkt alleen maar een partner tegen te kunnen komen in het uitgaansleven, wat imo wel de moeilijkste plek is om een 'leuk' iemand aan de haak te slaan.
Escaleren is een leuk woordje voor het intiemer brengen van de interactie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waar haal je deze wijsheid vandaan? Want dit is echt werkelijk de eerste keer dat ik daarover iets hoor. En ik ben toch al best lang op stap
Dat is zeker in het begin geheel anders geweest. Gevolg is dat veel mensen "iets" tegen hem hebben. En tja een slechte eerste indruk is moeilijk om te buigen naar pisitief.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar hij probeert niet altijd gelijk te halen zoals mfn & aardbei etc.
Ik zorg er voor dat de eerste indruk goed is, en dan krijg je geen nee. Is maar net hoe je eerste benadering is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.
Dus niet zo snel opgeven als je iemand leuk vind. Hierbij praten we niet over 5% maar ik denk dat jij 2x zoveel meer succes zult hebben als je niet zo snel opgeeft.
Maar wel de makkelijkste plek om nieuwe vrouwelijke contacten op te doen. In een drukke kroeg of club kun je misschien niet heel veel met elkaar praten; maar je kunt altijd ff facebook of telefoonnummer uitwisselen en elkaar op een later moment wat beter leren kennen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je je ergens niet kunt onderscheiden op het vlak van innerlijk is het wel in het uitgaansleven. Mijns inzien dus ook niet de beste plek om geschikt relatiemateriaal te vinden.
De meest aantrekkelijke man vind ik juist degene die me niet aanraakt, maar dat ik er wel op zit te hopen en dan juist zelf iemand zal aanraken in de hoop dat hij het terug doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef firefly3 het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar door het vaak te doen gaat het steeds natuurlijker en spontaner en op het juiste moment.
En dat is het uiteindelijke doel voor sommige gasten hier: Een natuurlijke aantrekkelijke man worden.
Nee klopt maar wat is het alternatief? Een hele hoop (normale) vriendinnen....quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Toch zie ik jullie twee geregeld dit advies geven. Prima dat het voor jullie werkt, maar als iemand die mega verlegen of verre van aantrekkelijk is en de social skills van een goudvis heeft, dan is niemand gebaat daarbij. De vrouw niet en degene die het probeert ook niet.
Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest. Het werkt echt en dat is juist het leuke eraan dat je steeds beter kunt worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Flepke, Firefly, jullie praten alsof je deze informatie (origineel) uit een boekje hebt. Klopt dat?
Inderdaad, toegegeven dat het wel een goed oefenterein is voor je social skills.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je je ergens niet kunt onderscheiden op het vlak van innerlijk is het wel in het uitgaansleven. Mijns inzien dus ook niet de beste plek om geschikt relatiemateriaal te vinden.
Ja. En in de supermarkt, op de markt, winkelstraat en bij het tankstation.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef jaha het volgende:
[..]
Wellicht heb je gelijk maar veel mannen werken in sectoren waar niet veel vrouwen te vinden zijn.Dan ben je toch bijna op het uitgaan aangewezen. Of spreek je willekeurig meiden aan op het strand of in de trein?
Dat zijn een heleboel moeilijke woorden voor iets dat het best spontaan werkt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Escaleren is een leuk woordje voor het intiemer brengen van de interactie.
Zelf heb ik het van real social dynamics, maar ben het zelf ook in de praktijk gaan uittesten op een gegeven moment door letterlijk honderden vrouwen te benaderen en niet meteen weg te gaan als ze niet zo lief tegen me doet.
En daarom komt calibratie om de hoek kijken. De regels zijn er om gebroken te worden wanneer nodig. Op een gegeven moment heb je genoeg ervaring opgebouwt om te weten welke vrouw het wel fijn vind en welke niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De meest aantrekkelijke man vind ik juist degene die me niet aanraakt, maar dat ik er wel op zit te hopen en dan juist zelf iemand zal aanraken in de hoop dat hij het terug doet.
Degene die komt aanlopen met zo'n player praatje en dan smooth zijn arm om je heen slaat oid zijn bij mij aan het verkeerde adres.
Opzich lukt het mij ook wel ooit om enkele zinnen met iemand uit te wisselen in deze situaties; maar het komt eigenlijk nooit ergens op uit. Het zijn vaak toch meer functionele bezigheden; even snel boodschappen doen. Ik heb niet het gevoel dat mensen er echt voor open staan om daar nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:10 schreef Crutch het volgende:
Ja. En in de supermarkt, op de markt, winkelstraat en bij het tankstation.
Mja, dan lijkt het mij beter als je gewoon linkt naar de site van die lui, ipv losse kreten uit die 'cursus' hier over te nemen. Lijkt me dat het alleen werkt als je alles op die manier doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest. Het werkt echt en dat is juist het leuke eraan dat je steeds beter kunt worden.
Ik moet het ook vooral hebben van vriendinnen via via die je eens op een feest ontmoet bij iemand thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Opzich lukt het mij ook wel ooit om enkele zinnen met iemand uit te wisselen in deze situaties; maar het komt eigenlijk nooit ergens op uit. Het zijn vaak toch meer functionele bezigheden; even snel boodschappen doen. Ik heb niet het gevoel dat mensen er echt voor open staan om daar nieuwe mensen te leren kennen.
Maar wat is nou eigenlijk het doel? Dat je een soort Don Juan wordt en zoveel mogelijk vrouwen aan je piemel kunt rijgen? Of dat je een meisje vindt met wie je een leuke relatie opbouwt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef firefly3 het volgende:
En daarom komt calibratie om de hoek kijken. De regels zijn er om gebroken te worden wanneer nodig. Op een gegeven moment heb je genoeg ervaring opgebouwt om te weten welke vrouw het wel fijn vind en welke niet.
Als je niet zoveel neppe "nee's" krijg betekend dat je niet hard genoeg escaleerd. Hierbij ziet ze je meer als vrienden en geen sexuele optie waar ze over hoeft te denken. Daar komen die neppe nee's vandaan, ze moet je testen omdat ze dan snel de beslissing moet nemen of ze gek op je is of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik zorg er voor dat de eerste indruk goed is, en dan krijg je geen nee. Is maar net hoe je eerste benadering is.
Als ik toch een nee krijg is het prima. Genoeg anderen. Als een vrouw nee zegt is dat duidelijk en moet je dat respecteren ipv toch door gaan. Ergenis nummer 1 bij de vrouwen.
Ik ga gewoon door zoals ik ben na de nee en dan komt het wel eens voor dat het als nog lukt maar dan van uit haar.
Winkel personeel juist wel. Niet die hele sluwe, daar moet je eerst iets van kopen voordat je haar nummer krijgt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Opzich lukt het mij ook wel ooit om enkele zinnen met iemand uit te wisselen in deze situaties; maar het komt eigenlijk nooit ergens op uit. Het zijn vaak toch meer functionele bezigheden; even snel boodschappen doen. Ik heb niet het gevoel dat mensen er echt voor open staan om daar nieuwe mensen te leren kennen.
Wat een dom gelul weer zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen testen mannen door onvriendelijk gedrag dat buiten proporties is.
Nee dat heb je niet. Anders zou je niet zo ongenuanceerd alles wat op dat soort sites te vinden is hier herkauwen en opbraken. Je hebt het nooit in het echt getest, dat is, net zoals je verhaal over dat buitenlandse model, gewoon een verzinsel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef firefly3 het volgende:
Origineel heb ik het van real social dynamics. In de praktijk bijna een jaar lang uitgetest.
Alles wat ik zelf getest heb zeg ik hier, de dingen die ik niet zelf doe vertel ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan lijkt het mij beter als je gewoon linkt naar de site van die lui, ipv losse kreten uit die 'cursus' hier over te nemen. Lijkt me dat het alleen werkt als je alles op die manier doet.
Niet dat ik geloof dat het daadwerkelijk op de lange termijn werkt overigens, maar dat is volgens mij een ander topic.
Pourquoi?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer zeg.
Je bewijst keer op keer dat je gewoon zooi zit te verzinnen. Je komt duidelijk weinig in contact met echte vrouwen.
Hoe is mensen versieren interessant in een relatie, mits die relatie niet open is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles wat ik zelf getest heb zeg ik hier, de dingen die ik niet zelf doe vertel ik niet.
Op de lange termijn werkt het perfect, want ook een relatie moet je leuk houden en deze dingen heb ik ook geleerd. Bij veel mensen is de spanning er op een gegeven moment uit, en dit is de manier om een positieve spanning in je relatie te hebben dat avontuurlijk is met wederzijds respect en een juiste balans.
Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:16 schreef Flepke het volgende:
Pourquoi?
Juist als ze opeens uit het niks kut opmerkingen begint te maken dan weet je dat je op het goede pad zit.
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen. Lekker makkelijk en het kennismaken kan op een natuurlijke manier. Dit begint nu een beetje bij de grond te komen bij mij. Ik kom bijvoorbeeld vaker vrouwelijke collega's tegen bij het uitgaan die dan ook weer met een groepje meiden op stap zijn. Van de week weer voorgesteld en ff gepraat met een paar meiden waar ik dus zo mee in contact kwam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef Crutch het volgende:
Ik moet het ook vooral hebben van vriendinnen via via die je eens op een feest ontmoet bij iemand thuis.
Je kunt doen wat je wilt, een "player" zijn of een serieuze relatie opbouwen. Als je maar van nature aantrekkelijk blijft en het naar je zin hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wat is nou eigenlijk het doel? Dat je een soort Don Juan wordt en zoveel mogelijk vrouwen aan je piemel kunt rijgen? Of dat je een meisje vindt met wie je een leuke relatie opbouwt?
Ik snap namelijk niet dat als je al aantrekkelijk bent en dus wel genoeg aandacht krijgt en je normale social skills hebt, dat je je nog met die PUA onzin etc bezig houdt.
Wat jij hier verkondigt is op jezelf gebaseerd, en dat neem ik nog met een flinke korrel zout. Jouw natuurlijke zelf is niet van toepassing op iemand anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt doen wat je wilt, een "player" zijn of een serieuze relatie opbouwen. Als je maar van nature aantrekkelijk blijft en het naar je zin hebt.
Het is geen PUA voor de 100e maal, het is het tegenovergestelde -> Je natuurlijke zelf. Je kunt altijd nieuwe dingen leren, ook over jezelf. Zenuwtrekjes afleren, en slechte dingen in je karakter verbeteren. Zelfverrijking moet je het noemen.
Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt doen wat je wilt, een "player" zijn of een serieuze relatie opbouwen. Als je maar van nature aantrekkelijk blijft en het naar je zin hebt.
Het is geen PUA voor de 100e maal, het is het tegenovergestelde -> Je natuurlijke zelf. Je kunt altijd nieuwe dingen leren, ook over jezelf. Zenuwtrekjes afleren, en slechte dingen in je karakter verbeteren. Zelfverrijking moet je het noemen.
Je mag het zelf weten als je dat vind, maar het is niet zo. Ik ben daadwerkelijk pro-actief in het leven en stel doelen voor mezelf neer. Ik zeg niet dat ik het einddoel bereikt heb, sterker nog, ik geloof niet in een einddoel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer zeg.
Je bewijst keer op keer dat je gewoon zooi zit te verzinnen. Je komt duidelijk weinig in contact met echte vrouwen.
[..]
Nee dat heb je niet. Anders zou je niet zo ongenuanceerd alles wat op dat soort sites te vinden is hier herkauwen en opbraken. Je hebt het nooit in het echt getest, dat is, net zoals je verhaal over dat buitenlandse model, gewoon een verzinsel.
External locus of control.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |