abonnement Unibet Coolblue
pi_103516685
lol de mijne ook.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:58:26 #77
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103532609
breuls heb je pics van die gestrande tram?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:43:36 #78
359006 Serge145
Bitches know me for a clitsuck
pi_103534760
Ik kan niet wachten tot dat marktding open is 7 dagen per week markt. (8>
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het feest naar buiten
Het is enkel nog de duivel die praat
Het is de hemel op aard
  Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:49:38 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103534906
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:58 schreef Toekito het volgende:
breuls heb je pics van die gestrande tram?
Ik zat in de auto, dus nee. Het waren er vier. Eentje stond de rotonde op het Hofplein te blokkeren. Eentje stond bij de halte op het Weena daarnaast. Eentje stond de doorgang op het Weena richting west te blokkeren (daarvoor moest ik een stukje over de stoep rijden) en eentje stond op het Weena vanaf het Stationsplein. Allemaal stonden ze stil, lichten uit en auto's reden om de tram op Hofplein en Weena heen.

Vage situatie om te zien, wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103535823
Eigenlijk zouden die dingen een accu moeten hebben zodat ze altijd het kruispunt vrij kunnen maken, door een stukje te rijden. Al is het maar 30 meter... :)
  Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:49:56 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103536635
Ja, goed plan wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:50:03 #82
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_103536641
Ik vond het al zo druk vanmorgen. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_103574531
Gister iemand staande gehouden bij ons voor de deur. De gene die zeer hoogstwaarschijnlijk op de trap heeft zitten poepen, pakketjes van de postbode heeft aangenomen, condooms -in de verpakking- achter laat, snachts slaapt op de trap, de boel onder tuft, zat er gister weer.

Ik vroeg hem wat hij daar deed, en zijn antwoord was dat hij op een van de bewoners wachtte. Ik vroeg hem op wie, waarop zijn antwoord was "Volgens mij ben ik u geen verklaring verplicht". Ik heb hem uitgelegd dat ik een eigenaar ben van het gebouw waar hij zich in bevond, en dat hij dat dus wél is. Daarop wees hij naar de deur van de buren die, vanwege hem, een webcam op gaan hangen. Daar hoort hij dus in elk geval niet :+

Op de vraag welk nummer dat dan was -hij zat op de trap naar de buren toe, de huisnummers hangen naast de trap- had hij geen antwoord. Toen ik voorstelde om even bij de buren aan te bellen, werd hij kwaad.

Ik heb hem toen verzocht te vertrekken, waarop hij wederom van mening was dat ik hem niets te vertellen had. Ik heb hem toen verteld dat hij staande was gehouden en de politie zou komen. Daarop heb ik 112 gebeld (eerst 0900-8844, maar de toon van de meneer was zo onaardig geworden dat die mij direct met de meldkamer door hebben verbonden), en de doorgang versperd. Na zijn onaardige woorden ging hij zijn vriendinnetje, die blijkbaar ook hier ergens op de trap of de galerij woont, bellen.

Ik heb hem een minuut of vijf tegen kunnen houden door simpelweg in de weg te staan en het geschreeuw te negeren, waarna hij langs mij glipte. Ben hem nog een paar honderd meter gevolgd en heb hem nog een minuut of vijf rond de lift zien hangen, waarna hij foetsie was (en de politie inmiddels aanwezig).

Het verzoek van de politie gekregen om te kijken of we 112 kunnen bellen zonder dat hij ons ziet, zodat hij niet weggaat. Aangegeven dat dat met de webcam van de buren prima gaat lukken, aangezien de buurvrouw daar op kijkt voor ze de trap af loopt.

Wat ik vooral niet snap aan dit figuur, is waarom hij in een complex met +/- 900 woningen, dagelijks op dezelfde trap gaat zitten. Vooral gezien hoe hij het achterlaat. Ben erg benieuwd naar de reden, waarom hij zo graag bij ons op de trap zit.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:58:06 #84
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103575932
hij is op jacht naar sensatie :P

Goed gehandeld denk ik LHO
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_103575957
900 appartementen zijn wel een hoop pakjes die je kunt aannemen en wie weet wat er in zit. :')
pi_103576041
Wellicht zoek hij nu een ander plekje
Mu!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:01:47 #87
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_103576061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef Alicey het volgende:
900 appartementen zijn wel een hoop pakjes die je kunt aannemen en wie weet wat er in zit. :')
wie weet kickt hij op vrouwenkleding.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_103578648
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef Toekito het volgende:

[..]

wie weet kickt hij op vrouwenkleding.
De microscoop wilde hij in elk geval niet :D
pi_103578665
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef Alicey het volgende:
900 appartementen zijn wel een hoop pakjes die je kunt aannemen en wie weet wat er in zit. :')
Hij zit werkelijk altijd hier. Genoeg trappen om te kiezen zou je denken.
pi_103581128
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister iemand staande gehouden bij ons voor de deur. De gene die zeer hoogstwaarschijnlijk op de trap heeft zitten poepen, pakketjes van de postbode heeft aangenomen, condooms -in de verpakking- achter laat, snachts slaapt op de trap, de boel onder tuft, zat er gister weer.

Ik vroeg hem wat hij daar deed, en zijn antwoord was dat hij op een van de bewoners wachtte. Ik vroeg hem op wie, waarop zijn antwoord was "Volgens mij ben ik u geen verklaring verplicht". Ik heb hem uitgelegd dat ik een eigenaar ben van het gebouw waar hij zich in bevond, en dat hij dat dus wél is. Daarop wees hij naar de deur van de buren die, vanwege hem, een webcam op gaan hangen. Daar hoort hij dus in elk geval niet :+

Op de vraag welk nummer dat dan was -hij zat op de trap naar de buren toe, de huisnummers hangen naast de trap- had hij geen antwoord. Toen ik voorstelde om even bij de buren aan te bellen, werd hij kwaad.

Ik heb hem toen verzocht te vertrekken, waarop hij wederom van mening was dat ik hem niets te vertellen had. Ik heb hem toen verteld dat hij staande was gehouden en de politie zou komen. Daarop heb ik 112 gebeld (eerst 0900-8844, maar de toon van de meneer was zo onaardig geworden dat die mij direct met de meldkamer door hebben verbonden), en de doorgang versperd. Na zijn onaardige woorden ging hij zijn vriendinnetje, die blijkbaar ook hier ergens op de trap of de galerij woont, bellen.

Ik heb hem een minuut of vijf tegen kunnen houden door simpelweg in de weg te staan en het geschreeuw te negeren, waarna hij langs mij glipte. Ben hem nog een paar honderd meter gevolgd en heb hem nog een minuut of vijf rond de lift zien hangen, waarna hij foetsie was (en de politie inmiddels aanwezig).

Het verzoek van de politie gekregen om te kijken of we 112 kunnen bellen zonder dat hij ons ziet, zodat hij niet weggaat. Aangegeven dat dat met de webcam van de buren prima gaat lukken, aangezien de buurvrouw daar op kijkt voor ze de trap af loopt.

Wat ik vooral niet snap aan dit figuur, is waarom hij in een complex met +/- 900 woningen, dagelijks op dezelfde trap gaat zitten. Vooral gezien hoe hij het achterlaat. Ben erg benieuwd naar de reden, waarom hij zo graag bij ons op de trap zit.
Hulde hiervoor. :Y Een goede vriend van mij heeft ook zoiets meegemaakt en ook hiermee te maken gehad. Waren scholieren die het idee hebben dat zijn alles mogen en dus ook in jouw portiek mogen rondhangen en daar op de trappen gaan zitten drinken,eten,roken en zelfs spugen.
1x heeft hij flink uitgehaald en ze zijn nooit meer teruggekomen. :O Niks Politie bellen gewoon eerst vriendelijk vragen,dan zelfs hardhandig verwijderd en met zijn mobiel filmpjes/foto's gemaakt in HD vd lastpakken. :s)

btw. Mensen er is tegenover Beurs een nieuwe horeca zaak geopend genaamd Lief. Erg leuk en ook geiend op het biologische aspect. Is van dezelfde eigenaar als die van Beurs,Skihut etc.. aka Chiel Jongejan. :)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_103581378
lekker geien op het biologische aspect
Mu!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:31:23 #92
66825 Reya
Fier Wallon
pi_103581912
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister iemand staande gehouden bij ons voor de deur. De gene die zeer hoogstwaarschijnlijk op de trap heeft zitten poepen, pakketjes van de postbode heeft aangenomen, condooms -in de verpakking- achter laat, snachts slaapt op de trap, de boel onder tuft, zat er gister weer.

Ik vroeg hem wat hij daar deed, en zijn antwoord was dat hij op een van de bewoners wachtte. Ik vroeg hem op wie, waarop zijn antwoord was "Volgens mij ben ik u geen verklaring verplicht". Ik heb hem uitgelegd dat ik een eigenaar ben van het gebouw waar hij zich in bevond, en dat hij dat dus wél is. Daarop wees hij naar de deur van de buren die, vanwege hem, een webcam op gaan hangen. Daar hoort hij dus in elk geval niet :+

Op de vraag welk nummer dat dan was -hij zat op de trap naar de buren toe, de huisnummers hangen naast de trap- had hij geen antwoord. Toen ik voorstelde om even bij de buren aan te bellen, werd hij kwaad.

Ik heb hem toen verzocht te vertrekken, waarop hij wederom van mening was dat ik hem niets te vertellen had. Ik heb hem toen verteld dat hij staande was gehouden en de politie zou komen. Daarop heb ik 112 gebeld (eerst 0900-8844, maar de toon van de meneer was zo onaardig geworden dat die mij direct met de meldkamer door hebben verbonden), en de doorgang versperd. Na zijn onaardige woorden ging hij zijn vriendinnetje, die blijkbaar ook hier ergens op de trap of de galerij woont, bellen.

Ik heb hem een minuut of vijf tegen kunnen houden door simpelweg in de weg te staan en het geschreeuw te negeren, waarna hij langs mij glipte. Ben hem nog een paar honderd meter gevolgd en heb hem nog een minuut of vijf rond de lift zien hangen, waarna hij foetsie was (en de politie inmiddels aanwezig).

Het verzoek van de politie gekregen om te kijken of we 112 kunnen bellen zonder dat hij ons ziet, zodat hij niet weggaat. Aangegeven dat dat met de webcam van de buren prima gaat lukken, aangezien de buurvrouw daar op kijkt voor ze de trap af loopt.

Wat ik vooral niet snap aan dit figuur, is waarom hij in een complex met +/- 900 woningen, dagelijks op dezelfde trap gaat zitten. Vooral gezien hoe hij het achterlaat. Ben erg benieuwd naar de reden, waarom hij zo graag bij ons op de trap zit.
Ik dacht dat je in Rotterdam alle problemen met je pipa oploste? :?
pi_103582431
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik dacht dat je in Rotterdam alle problemen met je pipa oploste? :?
De enige pipa's die ik heb schieten paintballs en liggen gedemonteerd achterin een gangkast. En ik denk niet dat hij daar heel bang van zal worden. :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:46:31 #94
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_103582533
Wij hebben heul geen pipa. Hij gelukkig ook niet.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_103583449
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:42:32 #96
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_103587360
Ja, leuk. Ik betaal wel gewoon. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_103587595
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:42 schreef Isegrim het volgende:
Ja, leuk. Ik betaal wel gewoon. :D
..als je al naar een "gezellige" pianobar wilt natuurlijk.
Mu!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:19:00 #98
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_103589018
Ja, dat ook. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_103628708
Heeft Rotterdam nu ook een occupy beweging? zag er als ongewassen tuig uit (Was maar 5 mensen maar toch)
pi_103629049
Ja, die zitten daar al een tijdje :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')