zwaai je ff?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Hoop dat de mist zo wegtrekt want wij gaan straks een rondje vliegen boven de stad!
Hier is het zicht inmiddels van 0% naar 50% dus er zit verbetering in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Hoop dat de mist zo wegtrekt want wij gaan straks een rondje vliegen boven de stad!
Leuk. Hoezo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Omdat het leuk is.quote:
Ik wil nooit van mijn leven een ekte Rotterdammer zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef rubje het volgende:
btw..mensen die net in Rotterdam zijn komen wonen om wat voor reden ook,als je hier niet geboren bent of geen 20 jaar hebt gewoond dan blijf je voor de ware rotterdammer gewoon een import en wannabee rotterdammermet beperkte 'rechten'
om je in de stad te verplaatsen en mee te doen met de ekte rotterdammers.
![]()
de titel ekte rotterdammer moet je verdienen of anders hier geboren zijn.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef rubje het volgende:
btw..mensen die net in Rotterdam zijn komen wonen om wat voor reden ook,als je hier niet geboren bent of geen 20 jaar hebt gewoond dan blijf je voor de ware rotterdammer gewoon een import en wannabee rotterdammermet beperkte 'rechten'
![]()
Wat vind je onder betaalbaar vallen? Dat maakt het wat makkelijkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Leonos het volgende:
De mist is weg. Goedemorgen !![]()
Gister wou ik in de oude haven wat gaan eten, dus ik zit daar bij die Mexicaan.
Driekwartier moeten wachten op me biertjeEten maar niet aan begonnen.
Toen verhuisd naar de Oude Binnenweg. Was een stuk beter !
Bij Lijs ofzo ? Weet niet hoe het heet ?
Waar kan je nou betaalbaar leuk eten ? Vind dat wel lastig in R'dam
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik wil nooit van mijn leven een ekte Rotterdammer zijn![]()
Amsterdam
Waar hou je van? Er is zoveel betaalbaars.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Leonos het volgende:
De mist is weg. Goedemorgen !![]()
Gister wou ik in de oude haven wat gaan eten, dus ik zit daar bij die Mexicaan.
Driekwartier moeten wachten op me biertjeEten maar niet aan begonnen.
Toen verhuisd naar de Oude Binnenweg. Was een stuk beter !
Bij Lijs ofzo ? Weet niet hoe het heet ?
Waar kan je nou betaalbaar leuk eten ? Vind dat wel lastig in R'dam
Amenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef rubje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop