Lijkt me wel jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan tussenhaakjes natuurlijk ook een geest geweest zijn die ze plagen
Ze hebben veel video's en er zitten naar mijn mening echt overtuigende tussen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb het intro gezien 'please subscribe' en het 'onderzoek'.. Nietszeggend en best wel nep, is mijn indruk.
Je gaat je niks verbeelden met 1 biertje opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef Spiky-Hair het volgende:
Jammer dat ze drinken en draaien...
op verschillende filmpjes zie je de bierflesjes staan.
Jouw woord tegen die van hun.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef BlackLodge het volgende:
Ik heb een filmpje er van gezien, en toen hield ik er mee op. Alle pluisjes en stofjes die ze zagen waren orbs, yeah right... Er zat geen enkele orb tussen.
Je lijkt hiermee te willen zeggen dat orbs bestaan en daadwerkelijk iets bovennatuurlijks zijn. Mag ik vragen hoe je dat weet en wanneer jij echte orbs hebt gezien?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef BlackLodge het volgende:
Ik heb een filmpje er van gezien, en toen hield ik er mee op. Alle pluisjes en stofjes die ze zagen waren orbs, yeah right... Er zat geen enkele orb tussen.
Ik zeg daarmee niet dat ze daadwerkelijk bestaan, want ik heb ze zelf ook nog nooit gezien. Behalve op filmpjes van andere ghosthunters waarbij ze beweren dat het echte orbs zijn, maar ja, of dat echt is. Er was in ieder geval wel een groot verschil tussen deze 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:22 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Je lijkt hiermee te willen zeggen dat orbs bestaan en daadwerkelijk iets bovennatuurlijks zijn. Mag ik vragen hoe je dat weet en wanneer jij echte orbs hebt gezien?
Ah, dank je wel voor je uitleg. Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:38 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat ze daadwerkelijk bestaan, want ik heb ze zelf ook nog nooit gezien. Behalve op filmpjes van andere ghosthunters waarbij ze beweren dat het echte orbs zijn, maar ja, of dat echt is. Er was in ieder geval wel een groot verschil tussen deze 2.
Maar ik weet wel hoe pluisjes en stofjes eruit zien, vooral op die foto's die ze lieten zien zijn het duidelijk stofjes. Zoals ook aangegeven in de comment in het youtube filmpje zijn ze er later achter gekomen dat het dus gewoon stofjes waren.
Hoeft ook niet, gewoon in het donker met flits foto's maken als er wat fijnstof in de lucht zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:51 schreef BlackLodge het volgende:
Graag gedaan.
Ik moet zeggen dat ik zelf wel een voorstander ben van het paranormale, menig door eigen ervaringen, maar ik heb nog nooit met eigen ogen een orb gezien. Ik ben dan ook nog nooit met een camera naar een plek gegaan waar het "spookt" om zulke dingen waar te nemen.
Weird hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef FL_Freak het volgende:
Deze is ook erg overtuigend. Staat er nog niet lang op!
Zijn stofdeeltjes eigenlijk doorzichtig op een dergelijke foto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef BlackLodge het volgende:
Weet je of dat ook overdag werkt? Als ik dan mijn flits gebruik?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon in het donker met flits foto's maken als er wat fijnstof in de lucht zit.
In het hooikoortsseizoen gaat het dus extra goed. Je kunt ook zelf gewoon een handje meel in de lucht gooien.
Ja, vooral als ze dichter bij de lens zitten, dan zijn het grote ronde doorzichtige schijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn stofdeeltjes eigenlijk doorzichtig op een dergelijke foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |