Ja echt! Een hel! Je kan ook gewoon zelf naar de eerste hulp he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:43 schreef wickie het volgende:
Wies krijgt de borst niet meer leeg gedronken, hij blijft gespannen![]()
Ik ben volledig ingestort. We hebben contact gehad met de LK, die wil dat er in het ziekenhuis naar wordt gekeken. Aangezien het een hele grote schijf is kan het goed een abces zijn.
De huisarts belt na 11 uur terug, als zij het weghoont gaat de LK de huisarts bellen.
BJ, ik slik sinds zaterdag de antibiotica.
Wat een hel is dit zeg.
Ik wil nog wel even meegeven, dat je grote kans hebt dat je productie aan die slechte kant echt flink instort. En als je twijfelt of je nog met die borst durft te voeden, dat je ook prima alleen met de goede kant kan voeden. (Als je dat nog wilt, als je nog puf hebt.. Meer als overweging)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:43 schreef wickie het volgende:
Wies krijgt de borst niet meer leeg gedronken, hij blijft gespannen![]()
Ik ben volledig ingestort. We hebben contact gehad met de LK, die wil dat er in het ziekenhuis naar wordt gekeken. Aangezien het een hele grote schijf is kan het goed een abces zijn.
De huisarts belt na 11 uur terug, als zij het weghoont gaat de LK de huisarts bellen.
BJ, ik slik sinds zaterdag de antibiotica.
Wat een hel is dit zeg.
Bij mij komt er ook vanaf het begin af aan veel minder uit rechts dan uit links en Nathan groeit er goed van!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even meegeven, dat je grote kans hebt dat je productie aan die slechte kant echt flink instort. En als je twijfelt of je nog met die borst durft te voeden, dat je ook prima alleen met de goede kant kan voeden. (Als je dat nog wilt, als je nog puf hebt.. Meer als overweging)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Na het lezen van dit soort problemen durf ik amper mijn vraag nog te stellen
De (sporadische) keren dat ik weg was kreeg mijn man haar helaas niet zonder slag of stoot op bed. Legt jouw man haar regelmatig op bed? Ging dat vanzelf goed of kostten de eerste keren ook moeite? In dat laatste geval kunnen we wel proberen om haar een tijdje alleen op bed te laten leggen door mijn man. Dan ga ik inderdaad wel weg. Niet alleen voor haar, maar als ik haar hoor huilen breekt m'n hartquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:21 schreef Ticootje het volgende:
CP,
als ik er ben krijgt mijn man Leyla echt niet in slaap, maar op wonderbaarlijke wijze als ik gewoon niet thuis ben en mijn man geeft haar een beetje melk gaat madammeke wel slapen.
Heb je een leuke buurvrouw? Probeer eens uit om een kopje thee te gaan drinken en je man het bed ritueel te laten doen...
We hebben inderdaad een nieuw ritueel nodigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef pessie het volgende:
[..]we zijn er toch voor elkaar? Niet dat ik er nou verstand van heb, maar hé af en toe heeft iedereen advies nodig.
Wat betreft het slapen. Voeden in een lichte kamer (lamp aan dus), valt ze dan ook in slaap aan de borst? En drinkt ze ook echt 20 minuten? Je zou kunnen proberen af te koppelen zodra ze niet weer drinkt en dan je slaapritueel uitvoeren (klinkt alsof je een nieuw slaapritueel nodig hebt en vervelend genoeg duurt het meestal even voordat het 'werkt'.
Ok, situatie hier: Manlief doet Nathan zijn pyjama aan en poets zijn tanden, dan kom ik, ik ga zitten voeden op zijn kamer, doe daarna de lamp uit, zing een liedje, doe de liedjes van de babyfoon aan, zeg 'welterusten lieve Nathan' leg hem in bed, speen geven, deken over, en wegwezen. Werkt (op dit moment) als een trein.
Nee, ik leg Leyla altijd op bed als ik thuis ben, en ze drinkt zich altijd in slaap bij me... En als ik er niet ben dan gaat mijn man bij haar liggen en tutten desnoods als ze zich niet weg laat leggen.. Wij slapen natuurlijk wel nog steeds samen... Dus ze is M. wel een soort van gewent naast zich.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
De (sporadische) keren dat ik weg was kreeg mijn man haar helaas niet zonder slag of stoot op bed. Legt jouw man haar regelmatig op bed? Ging dat vanzelf goed of kostten de eerste keren ook moeite? In dat laatste geval kunnen we wel proberen om haar een tijdje alleen op bed te laten leggen door mijn man. Dan ga ik inderdaad wel weg. Niet alleen voor haar, maar als ik haar hoor huilen breekt m'n hart
Ik vind het zo lastig om een goede strategie te bedenken. En als je er een gaat uitvoeren, na hoeveel tijd besluit je dan of het gewerkt heeft of niet? Een week? Twee weken? Nog langer?
Sinds een aantal maanden wordt ze 's nacht minimaal 1 keer wakker. Dan halen we haar altijd uit bed en slaapt ze verder bij ons. Wat dat betreft is ze mijn man ook gewend. Maar we leggen haar wel altijd eerst in haar eigen bed 's avonds. Daar zie ik mijn man nog niet bijkruipenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik leg Leyla altijd op bed als ik thuis ben, en ze drinkt zich altijd in slaap bij me... En als ik er niet ben dan gaat mijn man bij haar liggen en tutten desnoods als ze zich niet weg laat leggen.. Wij slapen natuurlijk wel nog steeds samen... Dus ze is M. wel een soort van gewent naast zich.
Leyla begint ook in haar eigen bedje. En eerlijk, ik voel me zwaar gezegend met Leyla dat ik haar om 7 uur op bed lig en dat ze gewoon gaat slapen, en dat is bij M. niet anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Sinds een aantal maanden wordt ze 's nacht minimaal 1 keer wakker. Dan halen we haar altijd uit bed en slaapt ze verder bij ons. Wat dat betreft is ze mijn man ook gewend. Maar we leggen haar wel altijd eerst in haar eigen bed 's avonds. Daar zie ik mijn man nog niet bijkruipen
Als hij haar op bed legt blijft hij er wel bij zitten. Af en toe neerleggen als ze rechtop gaat zitten, boekje lezen, beetje tegen d'r praten. Maar leuk vindt ze dat absoluut niet.
Nou moet ik wel zeggen dat ze vanaf het begin een 'slechte' slaper is geweest. Middagdutje doet ze pas sinds kort (nadat ik haar op ons bed ben gaan voeden en haar daar vervolgens laat liggen in plaats van in haar eigen bed). Ze heeft zich nooit zomaar op bed laten leggen, dan was het altijd meteen krijsen. Als ik dan wel eens andere baby's zie die dat wel toelaten en dan rustig gaan liggen spelen of brabbelen alleen, ben ik wel eens jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |