abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103475609
Ik zou het ook lekker aan kijken als ik jou was, Vanyel. Een beslissing nemen kun je altijd nog. :)
pi_103477080
Story of my life ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103477129
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Vanyel het volgende:

Mijn eerste idee ...
Mijn idee was een jaar, het liep ook een beetje anders... :P
pi_103477491
mijn idee was 6 weken, werd ook 18 mnd :+
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:39:10 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103486771
Ik had geen idee en nu voed ik al 20 maanden ;)
pi_103489447
Ik wilde in elk geval een jaar. Dat zijn er over een paar weken twee.
pi_103494100
Ik hou van voeden in de herfst/winter! O+
okay je ziet t niet aan de foto :') maar ik vind dat zo knus zo saampjes onder het grote deken en zo'n klein warm lijfje tegen je aan O+ en die ijsklompjes van handjes die dan aan jouw warme lijf opgewarmd worden }:| en dan vooral 's nachts, en dat t dan een beetje stormt buiten enzo. Dat zijn nou van die kleine geluksmomentjes voor mij <3

Duim nodig? take mine! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:29:16 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103494703
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef mignonne het volgende:
Ik hou van voeden in de herfst/winter! O+
okay je ziet t niet aan de foto :') maar ik vind dat zo knus zo saampjes onder het grote deken en zo'n klein warm lijfje tegen je aan O+ en die ijsklompjes van handjes die dan aan jouw warme lijf opgewarmd worden }:| en dan vooral 's nachts, en dat t dan een beetje stormt buiten enzo. Dat zijn nou van die kleine geluksmomentjes voor mij <3

Duim nodig? take mine! :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Ik vind het ook heerlijk. Daarom vind ik het ook erg dat het afgelopen is.
Volgende week ga ik de ochtendvoeding er ook afhalen. Het doet echt zo'n pijn bij mij momenteel.
Ik vind het heel jammer, zeker omdat Harry nog zo enthousiast is maar goed...
pi_103495355
Mignonne O+ O+ wat een heerlijke foto.

Nou mijn golfplaat is verwijderd. Er kwam nog 4cm aan plaat uit mn borst zetten. Ik was in shock :o
De wond móet wel open blijven, dus ik heb er net een gaasje ingepropt. Sorry voor de plastische details.
Samen met de LK besloten alleen de spanning eraf te gaan kolven, als ik dat trek. Hopelijk werkt dat.

Ik zal ook eens wat bv foto's opzoeken. Kan ik met een vrolijke noot afscheid nemen van hier :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:01:33 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103496007
wickie, ik word er gewoon plaatsvervangend akelig van. Hopelijk gaat het snel beter met je.
pi_103496201
Jammer hoor Asy, maar als het zo'n pijn doet is het ook niet leuk meer :* Ik verbaas me er wel over dat Harry doorslaapt nu hij geen avondvoeding meer krijgt :o! (ok ok, vannacht niet ;) ) Ik ben benieuwd of dat hier ook zo gaat zijn.

Argh Wickie :X Wat zal dat pijnlijk zijn! Slik je veel pijnstillers nu? Wat een eigenwijze borsten heb jij dat ze niet leger worden }:| Ik dacht dat er ook medicijnen bestonden die de melkaanmaak remmen? Die kreeg de vrouw van mijn neef voorgeschreven toen ze stopte met voeden na tig ontstekingen.

Vanaf vanavond brengt mijn man Niels naar bed zonder borstvoeding. Ik vind het jammer dat hij nu niet zelf af kan bouwen, ik denk dat hij er uit zichzelf heel snel klaar mee zal zijn, er komt nog maar zo weinig melk. Maar mijn man ziet het echt niet meer zitten dat we doorgaan. Maar ik denk dat de avondvoeding afbouwen wel het makkelijkste zal gaan, dan zit hij nog vol van het avondeten en hij is al gewend om voorgelezen te worden wanneer ik hem 's middags naar bed breng.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:16:55 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103496518
Twinkly, het is natuurlijk wel zo dat er bij mij nauwelijks nog wat uitkomt en dat hij er dus geen drinken of voeding meer uithaalt. Ik geef hem wel nog wat water voordat hij het bed in gaat.

's Morgens wordt hier een groter probleem denk ik. Het eerste wat hij doet als ik hem uit bed haal 's morgens is zijn hand in mijn tshirt stoppen en 'huhuhuhu' geluidjes maken.
Nu moet ik me dus eerst helemaal gaan aankleden 's morgens en dan hem meteen aankleden en dan naar beneden voor een boterham.
Ik vind het erg jammer, want ik vind het o zo gezellig en had liever net als jij gehad dat hij er zelf een einde aan gebreid had. Maar ik ga niet nog maanden (extra) pijn lijden...

Heel veel succes komende avonden/nachten. Btw ik zou dan wel R even terug naar boven sturen als in slaap vallen moeilijk lukt. Dit omdat hij anders misschien denkt dat je hem alsnog iets komt geven...
pi_103496689
Ja, precies dat is zo jammer aan het verliezen van de ochtendvoeding. Ipv lekker samen wakker worden moet je direct uit de veren.

's Nachts en 's morgens voed ik hem dan nog wel gewoon hoor. Ik hoop die voedingen er nog lang in te kunnen houden, net als Ssserpenten en Lente. Ik vind het zo knus zo 's morgens O+ en de nachtvoeding vind ik ook helemaal niet erg, dan gaat hij tenminste weer slapen :P
R zal 's avonds inderdaad terug moeten om hem te troosten, indien nodig, want bij mij wil hij dan zeker drinken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103496749
Ik wil nog wel heel graag een mooie borstvoedingsfoto, voordat het echt voorbij is :'( Maar R heeft het nooit leuk gevonden daar een foto van te maken en nu hij ouder is helemaal niet.
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:25:38 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103496822
Dan kom je hierheen en dan maak ik een paar mooie foto's O+
pi_103496876
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:25 schreef Asyniur het volgende:
Dan kom je hierheen en dan maak ik een paar mooie foto's O+
O+ Ik zou dat heel graag willen!
Regel jij de

Ik ga mijn moeder vragen denk ik, maar dan moet ik hem dus wel 's middags voeden terwijl ik dat niet meer zou doen ...
pi_103497268
Twinks, echt jammer dat Niels niet zelf kan afbouwen. Maar klinkt wel als een goed plan dat R. het naar bed breng ritueel overneemt. Het zal voor Jou emotioneel ook wel even zwaar worden (kan me voorstellen dat het na 2 jaar wel even missen zal worden, ook al had Niels zelf besloten af te bouwen, dan was het voor Jou ook even slikken geweest).
Ook voor R. Zal het misschien even doorzetten worden. Gewoon consequent en rustig blijven, dat hielp bij Mette. En elke avond alles exact hetzelfde doen hielp ook. Wij hebben geen bv hoeven af te bouwen maar wel veel inslaapproblemen door verandering gehad en duidelijkheid helpt het beste.

En over mijn mooie gapende gat. Hij doet geen pijn, echt niet. Ik slik al 2 dagen geen pijnstillers *O* terwijl ik daar weken lang op heb geleefd. Ik durf voor het eerst sinds weken weer Mette vast te houden omdat het niet uitmaakt als ze tegen mn borst aan komt.
Ik ben eindelijk zo goed als pijnvrij.
Ik móet alleen even over gruwel heenstappen van het verzorgen van die wond. Maar de verzorging doet ook geen pijn, het is alleen freaky.
Maar echt, lieve mensen, het gaat goed met me! Ik voel me op moeheid na weer helemaal normaal. Zelfs de spruw is sinds vandaag wat rustiger.

Over die medicijnen heb ik het toenstraks gehad met de LK, we kijken het tot woensdag aan. Het is alleen de vraag of ik die mag met de trombose, want het is hormonaal geloof ik.
Oh ik heb morgen nacontrole bij de gyn, dan kan ik het wel vragen.
Wup, weet jij wat dat voor medicijnen zijn?
pi_103497464
Ja, het remt of de aanmaak van prolactine of het gaat op de prolactine receptoren zitten, dat weet ik zo niet.
Wat fijn dat je geen pijn hebt!! Dat zou je echt niet verwachten zeg! Wanneer mag de wond dichtgroeien?

quote:
Ik durf voor het eerst sinds weken weer Mette vast te houden omdat het niet uitmaakt als ze tegen mn borst aan komt.
Ik word hier echt verdrietig van :'( Dikke knuffel voor jou en Mette :*

Ik ga het vooral zwaar krijgen wanneer Niels gaat huilen en om mij gaat vragen :'( Ik vind ook vaak dat R net te laat naar boven gaat om te troosten :P dat valt vast wel mee en komt vooral door mijn moedergevoel ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:44:02 #294
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103497495
Wickie, wat fijn positieve dingen te lezen! Wel vervelend dat je productie zo eigenwijs blijft, maar de pijn is weg! *O*
Jullie hebben/krijgen rust, je kunt genieten, van je meisje op schoot! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_103498002
De wond móet van binnenuit dichtgroeien. En de wond is nogal diep. De chirurg dacht dat een week of 3 zal duren. De opening móet ik dus openhouden totdat het binnenste begint te genezen.
De chirurg zei dat ik het met mijn vinger moest doen, dat vind ik te eng. De LK snapte dat volkomen en zei dat ik er een gaasje in kan stoppen dan kan het ook niet dichtgroeien.

En over het slapen. Heel logisch! Het is 2 jaar lang Jou momentje geweest. Mijn R. heeft het ritueel ook overgenomen van mij op een gegeven moment, ik vond het echt heel moeilijk het los te laten. Maar geef Jou R. de kans zijn manier erin te vinden. En R. móet niet in de stress raken als Niels over de rooie gaat. Hij móet echt doorzetten en dat avonden volhouden. Dan gaat het echt wel werken. Het vergt alleen een weekje doorzettingsvermogen van jullie beiden.
pi_103498177
Het lijkt mij inderdaad prettiger dat met een gaasje te doen!

Op zich denk ik wel dat het goed gaat komen hoor, Niels gaat de laatste tijd goed slapen wanneer hij door R naar bed gebracht wordt 's middags of als ik er niet ben 's avonds. Ik ben wel benieuwd hoe hij reageert wanneer ik wel thuis ben, dat weet hij nu natuurlijk precies!
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:12:13 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103498673
Ik ben zo blij dat het goed met je gaat wickie :*

Twinkly, ik heb de eerste paar dagen gezorgd dat ik helemaal niet boven was. Gewoon echt uit het zicht. En J deed alsof het de gewoonste zaak van de wereld was dat hij hem in bed ging stoppen.
Ow en 1x 's middags voeden voor een mooie bv foto kan toch nog wel?
ik heb laatst ook Harry nog 's middags aangelegd omdat hij zo geschrokken was dat J in de kruipruimte aan het boren was. Ik wist hem even niet op een andere manier uit zijn paniek te krijgen op dat moment
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:17:51 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103506248
En nu baal ik dus dat ik geen voeding meer heb. Harry is ziek en heeft vandaag 3x overgegeven en nauwelijks iets gegeten en gedronken. En het is nou niet bepaald zo dat hij wat kilo's kan missen :X
Hopelijk is hij er morgen weer wat beter aan toe...
pi_103506318
Och lieve Twinks joh, dan neem ik toch mn camera mee als we op kraamvisite gaan ooit? Ik wil met liefde een paar mooie foto's voor je maken hoor, vind ik stiekem wel leuk om te doen ook nog :D

We zijn terug van de kinderarts.
Met oudste gelukkig alles goed, speciaal voor wup ;) wel weer verder onderzoek naar die darm. Nu onderzoek op hirschsprung.

Over mn kleine was de ka niet zo tevreden. Ze vond de stilstand in lengte zorgwekkend. Het feit dat mn kleine nu ook obstipatieklachten begint te vertonen en de afbuigende lengtecurve zorgen ervoor dat ze gelijk een zelfde batterij aan tests uit wil voeren als oudste heeft gehad, met coeliakie voorop en op de voet gevolgd door de zweetproef. We zijn vandaag alvast bloed wezen prikken (hoe zielig, dr adertje was nauwelijks aan te prikken ;( ) en over twee weken uitslag.
Langzaamaan weer starten met bijvoeding en in versneld tempo herintroduceren. Daarnaast krijgt ze forlax en we moeten dat niet opgelost in water geven maar opgelost in een fles nutramigen zodat ze die kcal ook extra binnentikt ipv water. Qua borstvoeding vooral zo doorgaan, hoe vaker aanleggen hoe beter en zolang het voor mij allemaal nog te doen was moedigde zij het eigenlijk alleen maar aan.

Dus.
Daar gaan we weer.
Gelukkig zijn we dr nu eerder bij.
Koelkast!
sorry, t was net een haiku zo :') /nerdhumor
:)
pi_103521433
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef mignonne het volgende:

mn stagebegeleider kwam namelijk niet veel verder dan "eh ja dan maak ik een persoonlijk beleid... ofzo... denk ik."

cute... but WRONG :') Nee tis vrij simpel, je doet wat Sanquin je opdraagt ;)
Die foto O+ ! En we gaan inderdaad foto's maken van Twinks en Niels. Je kunt toch niet afsluiten zonder een paar mooie foto's?! Had ik het geweten, had ik het bij de WBW al gedaan voor je.

Mignonne, zelfs ik zit te zuchten van opluchting dat dát in elk geval niet de oorzaak is. Maar ja... wat wel :{ En de kleinste nu ook al die richting op, man man... Ik vind het echt vreselijk voor je lieve meisjes ;(

wickie, ik kan wel 2 soorten medicatie bedenken die je huisarts zou kunnen voorschrijven, namelijk dostinex of parlodel. Dat laatste werd vooral vroeger veelvuldig voorgeschreven als lactatieremmer, inmiddels niet meer vanwege de heftige bijwerkingen. Ook dostinex geeft een relatief grote kans op bijwerkingen (farmacotherapeutisch kompas meldt 14% van de gebruikers). Laat je goed voorlichten door je arts als hij/zij het je aanbiedt en maak een afgewogen keuze.

Asyniur, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Beterschap voor Harry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')