Twinks, echt jammer dat Niels niet zelf kan afbouwen. Maar klinkt wel als een goed plan dat R. het naar bed breng ritueel overneemt. Het zal voor Jou emotioneel ook wel even zwaar worden (kan me voorstellen dat het na 2 jaar wel even missen zal worden, ook al had Niels zelf besloten af te bouwen, dan was het voor Jou ook even slikken geweest).
Ook voor R. Zal het misschien even doorzetten worden. Gewoon consequent en rustig blijven, dat hielp bij Mette. En elke avond alles exact hetzelfde doen hielp ook. Wij hebben geen bv hoeven af te bouwen maar wel veel inslaapproblemen door verandering gehad en duidelijkheid helpt het beste.
En over mijn mooie gapende gat. Hij doet geen pijn, echt niet. Ik slik al 2 dagen geen pijnstillers

terwijl ik daar weken lang op heb geleefd. Ik durf voor het eerst sinds weken weer Mette vast te houden omdat het niet uitmaakt als ze tegen mn borst aan komt.
Ik ben eindelijk zo goed als pijnvrij.
Ik móet alleen even over gruwel heenstappen van het verzorgen van die wond. Maar de verzorging doet ook geen pijn, het is alleen freaky.
Maar echt, lieve mensen, het gaat goed met me! Ik voel me op moeheid na weer helemaal normaal. Zelfs de spruw is sinds vandaag wat rustiger.
Over die medicijnen heb ik het toenstraks gehad met de LK, we kijken het tot woensdag aan. Het is alleen de vraag of ik die mag met de trombose, want het is hormonaal geloof ik.
Oh ik heb morgen nacontrole bij de gyn, dan kan ik het wel vragen.
Wup, weet jij wat dat voor medicijnen zijn?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..