Is dat die waarbij ze het Vrijheidsbeeld opblazenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
EpischIk ga ouderwets lachen vannacht jatog xdXDXD
Ja. En ook zo'n dikke Amerikaan die een spiegel onderkotst omdat hij teveel bitterballen heeft gegetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat die waarbij ze het Vrijheidsbeeld opblazen
Meer dan 10% van mijn berichten staat in KLB.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom post ik eigenlijk in KLB, hier kom ik normaliter niet zo vaak.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
EpischIk ga ouderwets lachen vannacht jatog xdXDXD
Houden zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom post ik eigenlijk in KLB, hier kom ik normaliter niet zo vaak.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke sc op fok is een vergadering van mongolen
Ik heb het natuurlijk niet over iedereen. Maar net zoals marrokaansekip, zowat nooit ergens te bekennen behalve in udowu. En dan is er een klacht over en dan is ze er als de kippen (hihi) bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Zolder, je weet toch wel dat ik gewoon overal post?
Je wilt zeggen dat je marokkaansekip mist in KLB?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over iedereen. Maar net zoals marrokaansekip, zowat nooit ergens te bekennen behalve in udowu. En dan is er een klacht over en dan is ze er als de kippen (hihi) bij.
als de ramadanperiode mis ik haarquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je marokkaansekip mist in KLB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |