Users die overal worden uitgekotstquote:
De meest achterlijk infantiele autisten users die zitten daar.quote:
Niet allemaal hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
De meest achterlijk infantiele autisten users die zitten daar.
Dat bedoelt hij te zeggen.
Alleen jij niet dan.quote:
Sinds de nieuwe layout lijkt het mij zeer sterk dat dat nog vreemd is.quote:
Maar voor UDOWU ben ik maanden niet actief geweest, dus klacht niet van toepassing op mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
U ziet het mensen.
En nu weer terug jij
Bedoel je dat er niet alleen idioten zitten of dat niet alle idioten er zittenquote:
Soort zoekt soortquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
Het is daar gezelliger dan in het Radio49 topic
watquote:
Niet alle idioten zitten daar. Was het maar zown feest. Was het een stuk rustiger op FOk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bedoel je dat er niet alleen idioten zitten of dat niet alle idioten er zitten
Ditquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke sc op fok is een vergadering van mongolen
Het laatste vooralquote:
Jij chillt ondertussen reallife met de grootste SC-hoer van heel FOK! (no-overdriven-no)quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Terechte klacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik chill met knetterkankerjorum???quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij chillt ondertussen reallife met de grootste SC-hoer van heel FOK! (no-overdriven-no)
Wel leuk al die hatersquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef Splutje het volgende:
Dit topic lokt ONZ idioten hierheen. Snel slotje aub
Je bent anders aardig fascinated door die titties van drquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik chill met knetterkankerjorum???
Wat???
Noem een naam want ik kijk er nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent anders aardig fascinated door die titties van dr![]()
Maar nee, ik bedoel echt de ultieme ULTIEME spamhoer als we het over het vak der SC hebben![]()
Hu..... Huuuu.... Hupquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem een naam want ik kijk er nooit
Gast daar heb ik nooit mee gechilled of gezien in het echt dus klacht verworpenquote:
Huppelmuts?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent anders aardig fascinated door die titties van dr![]()
Maar nee, ik bedoel echt de ultieme ULTIEME spamhoer als we het over het vak der SC hebben![]()
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker noquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast daar heb ik nooit mee gechilled of gezien in het echt dus klacht verworpen
Je kan ook aids krijgen of lepera aan je vingers, zijn de slotjes ook niet nodigquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
We kunnen ook in ONZ- en KLB-topics slowchatten als TS dat wil, krijgt ieder topic lekker snel een slotje.
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook aids krijgen of lepera aan je vingers, zijn de slotjes ook niet nodig
Vragen kan altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker no
Laminaat ergens anders leggen zekerquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker no
Je zou toch ook een bus regelen voor haar wat je uiteindelijk niet gedaan had?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vragen kan altijd
Maar serieus nooit elkaar irl gezien
Serieus nooit irl gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zou toch ook een bus regelen voor haar wat je uiteindelijk niet gedaan had?
Geef tenminste toe dat je met haar chillt dan brada
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
Mensen die in UDOWU posten.
[ afbeelding ]
Naamtopicsquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ontopic dan maar weer
Sc is gewoon voor de echte postopkrikmongooltjes en autisten die garpig zijn en naamtopics voor elkaar openen
Daar post ik net dat het een homotopic isquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar post ik net dat het een homotopic is
Terechte klachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar post ik net dat het een homotopic is
Toch wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
Zeiken op SC.Het is niet alsof je er moet posten.
Post dan niet debielquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
SCquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
Ga dan ook klagen over NB en KLB SC, niet alleen over UDOWU.quote:
Ja wanneer.iemand debiel tegen je zegt is ie meteen gefrustreerd hoor....quote:
Niet alleen het woordje debiel, ook deze post en een paar van jouw vorige.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wanneer.iemand debiel tegen je zegt is ie meteen gefrustreerd hoor....
Dat je gewoon een kut-user bent met een kliekje ahh koesie koesiw kusje hoi sufkutten kan natuurlijk niet
Oja jij kent mij, was ik vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez het is stevenmac, hij is altijd zo
Echt waar? Dat is best wel klote voor hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez het is stevenmac, hij is altijd zo
Dat doe ik ook niet, de meeste UDOWU'ers ook niet. Alleen van die kutusers zoals Nectar doen dat, maar die zitten overal, niet alleen in UDOWU.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja dan ben ik dan maar gefrustreerd
Maar moet je geen usernamehartje op een blaadjewebcamfoto maken of een hilarische xd xd naamtopic?
En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?quote:
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?
Jij mij net wel anders en het is een vraag schelequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eens
Wat een nerd dacht iedereen toen, maar hij leidt inmiddels wel het leven van een koning, google maar eens op zijn huis en ook zijn vrouw valt wel mee gezien d'r leeftijd.quote:
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet ben jij maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Goh, ik kan je niet anders definiëren dan een ongelofelijke kutuser. Maar zo ben ik, ik schat mensen snel in.
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?
Ik ken je nog van voordat je die ban had.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dat was echt schelden wat ik deed
Kruip nog verder in je slachtofferrol, weer een typisch iets
Nee hoor, want je laat het constant zienquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
+ dat je al zegt 'typisch iets' 'types zoals jij' zegt genoeg. Hoe bekrompen en kortzichtig.
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je laat het constant zien
Ehh jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.
Zo ben je ook. En bedankt dat je het weer laat zien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja
Jij begint iets te lullen met zo is hij
Toen was ik aan schelden, je voelde je vast aangesproken blijlbaar en daarna kruip je in je slachtofferrol om daarna weer stoer te doen
Een hoop mensen zullen dit typisch vinden en heel herkenbaar bij figuren zoals jij
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijfquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
En je kon mij zogenaamd voor mijn ban die ik voir iets anders dan forumshit kreeg, jaaaa je kent mij echt
Shit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijf
Zou mij niks verbazenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijf
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
heb liever niet dat jij mijn naam uitspreekt, straks ken jij mij te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha check al die gozers in de hol van Steven kruipen
Wat doe jij stoer jongedame? Voel je je soms niet begrepen hier op FOK!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha check al die gozers in de hol van Steven kruipen
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Boehoe. Mijn leven heeft geen zin meer nu.![]()
Was ik maar zoals Steven.
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oké, wat jij wilt.
Nederlanders altijd op en top en geweldige mensen.
Marokkanen, fucking gaar volk. Moet er niks van hebben.
Zullen we haar Bukake geven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.
Oh wauw.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
Steven heeft trouwens meer fantopics dan jij posts hier op FOK!, mocroflavou met je je couscous anus.
DOEN!quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.
Faal.quote:
Ik heb dan gelukkig ook niks met vrouwen die een snor hebbenquote:
Krijgt yvonne alsnog gelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt vast een bannetje vanavond dan Steev
Dat was gisterenquote:
Nieuwe dag, nieuwe kansen.quote:
DAN KAN ZE TOCH NIET ALSNOG GELIJK KRIJGEN DAMN WAT BEN JIJ DOMquote:
Wel half.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DAN KAN ZE TOCH NIET ALSNOG GELIJK KRIJGEN DAMN WAT BEN JIJ DOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat die waarbij ze het Vrijheidsbeeld opblazenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
EpischIk ga ouderwets lachen vannacht jatog xdXDXD
Ja. En ook zo'n dikke Amerikaan die een spiegel onderkotst omdat hij teveel bitterballen heeft gegetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat die waarbij ze het Vrijheidsbeeld opblazen
Meer dan 10% van mijn berichten staat in KLB.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom post ik eigenlijk in KLB, hier kom ik normaliter niet zo vaak.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
EpischIk ga ouderwets lachen vannacht jatog xdXDXD
Houden zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Waarom post ik eigenlijk in KLB, hier kom ik normaliter niet zo vaak.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb het natuurlijk niet over iedereen. Maar net zoals marrokaansekip, zowat nooit ergens te bekennen behalve in udowu. En dan is er een klacht over en dan is ze er als de kippen (hihi) bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Zolder, je weet toch wel dat ik gewoon overal post?
Je wilt zeggen dat je marokkaansekip mist in KLB?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:15 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over iedereen. Maar net zoals marrokaansekip, zowat nooit ergens te bekennen behalve in udowu. En dan is er een klacht over en dan is ze er als de kippen (hihi) bij.
als de ramadanperiode mis ik haarquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je marokkaansekip mist in KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |