Dat kunnen de modjes wel, komt goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:36 schreef dirk2802 het volgende:
Owja. Eerste keer voor mij dus daarom...kan ik ook neit meer veranderen
Hobbelpaard geproefd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
Dit was overigens weer een prima weekend
gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kunnen de modjes wel, komt goed
Moet je wel even aangeven wat de TT dan wel moet zijn.quote:
Nou, heel toevallig een grote fles van vorig jaar, maar de nieuwe heb ik al geproefd en hier ook verslag van gedaanquote:
waar de hel hebben jullie het over?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, heel toevallig een grote fles van vorig jaar, maar de nieuwe heb ik al geproefd en hier ook verslag van gedaan
Wat me erg opviel is dat de grote flessen dus wel goed lang houdbaar zijn. De kleine flesjes verliezen veel hopsmaak. Dus heerlijk staan genieten
Ik heb nu nog 1 grote fles en we hebben nog een magnumfles staan die we moeten legen.
Zelfgebrouwen bierquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef dirk2802 het volgende:
[..]
waar de hel hebben jullie het over?
Nou, hier...want Cobra4 en Bart zijn modjes(welliswaar niet van MEN) en die kunnen het aanpassen voor je.quote:
ahaquote:
Waar heb jij het nou over dan?quote:
lolquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, heel toevallig een grote fles van vorig jaar, maar de nieuwe heb ik al geproefd en hier ook verslag van gedaan
Wat me erg opviel is dat de grote flessen dus wel goed lang houdbaar zijn. De kleine flesjes verliezen veel hopsmaak. Dus heerlijk staan genieten
Ik heb nu nog 1 grote fles en we hebben nog een magnumfles staan die we moeten legen.
en je hebt hem gekregen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De slijter waar ik mijn drank haal loopt altijd te pochen dat hij aan elk soort en merk drank kan komen. Ik heb hem dus twee weken geleden gevraagd om dat te bewijzen en voor mij Hobbelpaard te bestellen.
nice tyquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef dirk2802 het volgende:
Ik denk dat ik dan zou kiezen voor van stoppen met roken word je ziek!
Nee, want ik heb geen bestelling binnengekregenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De slijter waar ik mijn drank haal loopt altijd te pochen dat hij aan elk soort en merk drank kan komen. Ik heb hem dus twee weken geleden gevraagd om dat te bewijzen en voor mij Hobbelpaard te bestellen.
Nee.quote:
Lol.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee.
En gisteren was ik in zijn zaak. Hij was nergens te zien. Dus ik gok dat hij snel naar het magazijn was gevlucht om me te ontlopen.
Schande! Na 6 minuten nog niet het juiste antwoord!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef dirk2802 het volgende:
[..]
Lol.
AKQ is vastgelopenniemand weet het antwoord..
echt hè een schandequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schande! Na 6 minuten nog niet het juiste antwoord!
Wie de hel ben jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef dirk2802 het volgende:
[..]
waar de hel hebben jullie het over?
Welkom Dirkquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef dirk2802 het volgende:
Ik ben Dirk uit Zutphen. Heb een hele tijd geleden een tijd meegedaan met AKQ
Yep that's mequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
Ah. Dirk2802, meet MaJo. De mama van de AKQ.
Normaal zou ik aanbieden om eerst samen een saffie te doen....quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep that's me
Ik ga zo maar eens tukken. Voel me koortsig maar ik heb 'slechts' verhoging...
Bij mij gaat het ook altijd met vlagenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:00 schreef dirk2802 het volgende:
yep, startte oude pc op, en zag het in de geschiedenis staan, dus dach, laat ik het maar weer eens gaan doen
Nou ja, zo raar is dat nou ook weer niet. Zo gaat alles in het levenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook altijd met vlagenmaar zo actief als in het begin zal ik niet meer worden denk ik. Nu al een paar maanden niet meegedaan. Best raar als je bedenkt dat ik de oprichtster ben
Dat zou wel wat laat zijn na twee wekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef dirk2802 het volgende:
van stoppen met roken word je ziek hè?
beterschap in ieder gevalquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou wel wat laat zijn na twee wekenmaar normaal was dat altijd wel zo bij mij
Lekkere dingenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal zou ik aanbieden om eerst samen een saffie te doen....
Wat is er ter vervanging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |