Fokje hou je snavel man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
denken dat kebab er zo uit hoort te zien
*Topchef mode*quote:
echte kebab kun je in NL niet krijgen (ik ben het nooit tegengekomen in ieder geval), vaak zie je de foto 1 versie, foto 2 is de betere variant en voor echte kebab moet naar Turkijequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
denken dat kebab er zo uit hoort te zien
Het enige wat niet klopt aan die foto is dat malle rode schijfje, links bovenin en die malle groene sprietjes. Daarnaast mis ik knoflooksausstromen, maar dat kan makkelijk opgelost worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee man dit is echt fucking geen kebab zoals het hoort en het ziet er ranzig uit man!
true, maar die hele dunne reepjes kan nooit lekker zijn. moet echt van de kruiden enzo komen, kan niet anders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef Infinitum het volgende:
[..]
echte kebab kun je in NL niet krijgen (ik ben het nooit tegengekomen in ieder geval), vaak zie je de foto 1 versie, foto 2 is de betere variant en voor echte kebab moet naar Turkije
goeie ninja edit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die geen Ayran bij hun broodje kebab drinken.
Die grote is wel aan de kleine kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor de grote kapsalon.![]()
En dan met een lekkere groot glas drink.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag je nu alquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef MCH het volgende:
Het tweede broodje kebab bevat toch veel te veel vlees man, totaal geen goede verhouding. Lijkt me nou typisch een broodje kebab voor tokkies die een bepaalde groente niet tussen hun broodje willen omdat ze het niet kennen of nooit (vr)eten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[ afbeelding ]
dat ziet er goed uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true, maar die hele dunne reepjes kan nooit lekker zijn. moet echt van de kruiden enzo komen, kan niet anders.
[ afbeelding ]
en daar hoef ik dan idd geen broodje bijzoals in turkije heb ik het hier ook nog niet gezien idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |