amerika lacht om de world cup. Geen enkele goede speler doet eraan mee, want clubverplichtingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha met honkbal ook echt, america fuck jullie
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb heel de wedstrijd gezien letterlijk
Ik verkoop gewoon m'n kontje achter het station.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Daar had je flink geld mee kunnen verdienen
Spuit je oren uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef donald_dick het volgende:
wtf is er mis met de ondertiteling, ik versta hem niet
Kost dat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoon m'n kontje achter het station.
, ik blaaaaaaaalalalallalaaaaaaaaaaaaaaa het!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooie petjes, gesponsord door de vogelbescherming?
slappe muur dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
door de muur heen ook echt
Dat is toch zielig!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Arme man? hij is alleen zijn auto kwijt
gestorven door de wonderdokterquote:
we zien het zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het nou ten onrechte of wat,,,
die dikke man gaat het zo vertellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het nou ten onrechte of wat,,,
Pepijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dikke man gaat het zo vertellen
pijenenburgquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo'n mooie meid moet wel onschuldig zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
verschil met vorige week
Jezus!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
verschil met vorige week
Hey geen slecht woord over Pepijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die dikke man gaat het zo vertellen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef missU het volgende:
[ http://img400.imageshack.us/img400/9299/pepijn62di.jpg (copy/paste deze link) ]
ondeugende pepijn
sorry, CoD is leuker dan fokquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
verschil met vorige week
RX is deploming!quote:
om het erger te makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand ging de straat op
jaja
Inderdaad hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Doler12 het volgende:
Best wel een bizar seksspel als je iemand de keel doorsnijd.
die agenten kijken echt hetzelfdequote:
En zijn amsterdams accentquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef Studiotje het volgende:
Alibi, ik kan dat woord alleen aanhoren met de stem van Peter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef donald_dick het volgende:
ik neem het wel op, ik ga tukjes doen, weltruste!
geld voor sbs om goeie programma;s te maken!quote:
Ja, maar dat blijkt later ook weer verzonnen te zijn, van die neger.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een zooitje, ze geeft dus toe dat ze een seksspel deed, maar de neger heeft het gedaan![]()
![]()
en helemaal later is ze weer onschludig!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijkt later ook weer verzonnen te zijn, van die neger.
Ik!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ff die gothic aflevering kijken op sbs6 gemist
nog mensen die paradise lost willen zien?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Amanda heeft wel steeds zo'n geniepige bakkes wat me niet aanstaat.
Het is misschien nog niet eens het wapenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef kwiwi het volgende:
hoe dom ben je als je het moordwapen laat liggen..
Ook dat nog jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is misschien nog niet eens het wapen
Alles werd de media ingegooidquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef kwiwi het volgende:
hoe komt die ex-FBI agent aan al het bewijsmateriaal?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef kwiwi het volgende:
hoe komt die ex-FBI agent aan al het bewijsmateriaal?
Ja die stem van die grijze vent, het leek wel een tekenfilm.quote:
Vooral als je veroordeelt wordt met dit soort "bewijs"quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je leven stort dan toch compleet is
Dat krijg je als je er zo uitziet en in de gevangenis terecht komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
(CBS News)
Amanda Knox is revealing that during her four-year ordeal behind bars she was sexually harassed by a high-ranking Italian prison administrator, "48 Hours Mystery" correspondent Peter Van Sant reported on "The Early Show."
Ook dat nog....
Maar Rob is niet langsgeweest met z'n spermalamp.quote:
Wacht.. vrouw en sperma ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Rob is niet langsgeweest met z'n spermalamp.
Ligt eraan wat je leuk vindt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef kwiwi het volgende:
ik ken 'm nog niet, leuk om te kijken of kan ik beter iets anders gaan doen?
Daar past dit wel tussen denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
leuk: moord, doodslag, vermissingen, en andere zware delicten
Dit jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
he shit... kan ik een keer dat programma zien, is het een episode die ik al ken...
Omdat die geen undercover actie start?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef Stephan1237 het volgende:
1 ding snap ik niet van UIN
Die sarah heeft iets ergs maar volgens de wonderdokter kan dat genezen worden maar ze geloven dat niet en ze vragen Alberto om hulp. Waarom niet van een andere dokter?
Maar als ze het niet vertrouwen kunnen ze toch een andere dokter bellen? Ik snap de link tussen Alberto - Wonderdokter nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Omdat die geen undercover actie start?
Ze zijn al langs geweest bij echte dokters en de ziekte is met de huidige wetenschap niet te genezen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar als ze het niet vertrouwen kunnen ze toch een andere dokter bellen? Ik snap de link tussen Alberto - Wonderdokter niet
En dan ga je maar naar de duistere kant dokters om het maar even zo te noemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze zijn al langs geweest bij echte dokters en de ziekte is met de huidige wetenschap niet te genezen.
Omdat ze wanhopig zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan ga je maar naar de duistere kant dokters om het maar even zo te noemen?
Het lijkt op appelsap![]()
Die stem van de wonderdokter lijkt op Mimi
Ik kijk nu naar Bonnie in UINquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef sararaats het volgende:
Is het weer leuk op tv?
Bonnie St. Claire, waar heb ik die nog gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |