abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135113209
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zoiets :') Of misschien kunnen we er discussies starten die we hier ook al houden :')
hihihih :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_135235710
Ik heb het aantal voor dit jaar op 30 gezet. Leesde ene pperiode meer dan de ander dus eens zien hoe we uitkomen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_135237631
Ik ga voor 25 dit jaar (in 2013 had ik er 20 als challenge). Sinds ik een e-reader heb, lees ik veel meer.

Zijn er hier nog meer librarians?
pi_135237816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Gala6183 het volgende:
Ik ga voor 25 dit jaar (in 2013 had ik er 20 als challenge). Sinds ik een e-reader heb, lees ik veel meer.

Mensen die werken in een bibliotheek bedoel je?

Of ik dat weer wat anders?
pi_135237951
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mensen die werken in een bibliotheek bedoel je?

Of ik dat weer wat anders?
Een Goodreads Librarian, iemand die boeken kan toevoegen, aanpassen, samenvoegen, etc. Toen ik lid werd van Goodreads stonden er nog niet zoveel Nederlandse boeken op, dus ik heb me destijds aangemeld als Librarian.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:55:40 #81
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135237955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Gala6183 het volgende:

:D We gaan gelijk op dan ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135238245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Een Goodreads Librarian, iemand die boeken kan toevoegen, aanpassen, samenvoegen, etc. Toen ik lid werd van Goodreads stonden er nog niet zoveel Nederlandse boeken op, dus ik heb me destijds aangemeld als Librarian.
Oh zit dat zo ^^
pi_135238264
Nou; ik join de challenge hier ook maar. Ben inderdaad lid geworden van de Fok! groep op goodreads. Mijn challenge heb ik op 50 gezet. Hoognodig dat ik mijzelf eens goed uitdaag.

Probleem bij zulke challenges is dat er een enorm verschil is in boeken. Laatst een boek van Arnold Schwarzenegger gelezen maar daar ben je zo doorheen (mooi boek voor motivatie maar hij laat het allemaal zó makkelijk lijken) tegenover de welwillenden waarin ik nu mee bezig ben. Zowel in niveau als in dikte.

Maar goed; succes allemaal! We gaan ervoor! :)
pi_135238366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:04 schreef MrGuma het volgende:
Nou; ik join de challenge hier ook maar. Ben inderdaad lid geworden van de Fok! groep op goodreads. Mijn challenge heb ik op 50 gezet. Hoognodig dat ik mijzelf eens goed uitdaag.

Probleem bij zulke challenges is dat er een enorm verschil is in boeken. Laatst een boek van Arnold Schwarzenegger gelezen maar daar ben je zo doorheen (mooi boek voor motivatie maar hij laat het allemaal zó makkelijk lijken) tegenover de welwillenden waarin ik nu mee bezig ben. Zowel in niveau als in dikte.

Maar goed; succes allemaal! We gaan ervoor! :)
Ja er is veel verschil. Afgelopen twee boeken waren niet zo moeilijk. Maar het volgende boek kan zo maar weer een stuk dikker zijn. Heb er nog een paar in de kast staan haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')