quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef -J-D- het volgende:
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma.
De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend. Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan. Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek.
Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:20 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij is Johan wel een goede interviewer. Durft kritische vragen te stellen en houdt het relevant rullevant. Ik ben wel benieuwd hoe mensen als Verbeek en Advocaat daarop gaan reageren.
Verbeek volgende week.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Kenju het volgende:
Is er trouwens iets bekend over wat de komende gasten zijn? Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon bekend maken...
Ik vraag me verder af of het allemaal van die typische Hollandse boeren jongens zijn, of dat hij er ook eentje met Surinaamse roots heeft toegevoegd, of misschien Van Bronckhorst, wat de enige interessante allochtone niet-Surinamer uit het voetbal is.
Die had ik inderdaad ook meegekregen. Op zich wel een man die wat te vertellen heeft, denk ik. Hopelijk inclusief meningen in plaats van alleen de antwoorden op de vragen uit het lijstje van Johan...quote:
Ruudje Dil komt ook op de stoel bij Johanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Kenju het volgende:
Is er trouwens iets bekend over wat de komende gasten zijn? Ik vraag me af waarom ze dat niet gewoon bekend maken...
Ik vraag me verder af of het allemaal van die typische Hollandse boeren jongens zijn, of dat hij er ook eentje met Surinaamse roots heeft toegevoegd, of misschien Van Bronckhorst, wat de enige interessante allochtone niet-Surinamer uit het voetbal is.
Ok. Dat zou wel interessant kunnen zijn. Al is Gullit natuurlijk wel iemand die uitgebreid gecoverd is.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ruudje Dil komt ook op de stoel bij Johan
Ik vind het wel lekker weg kijken. En ze zijn allemaal nog actief in de voetbalwereld, dus kan je ook niet echt diepe interviews verwachten.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad ook meegekregen. Op zich wel een man die wat te vertellen heeft, denk ik. Hopelijk inclusief meningen in plaats van alleen de antwoorden op de vragen uit het lijstje van Johan...
Het kijkt inderdaad wel aardig weg, al is het allemaal wel wat gemaakt. Het zijn geen gesprekken, maar echte interviews. Je ziet gewoon dat Derksen dit niet gewend is, en eigenlijk twijfel ik erover of hij dit überhaupt kan. De omgang met mensen en het bespreken van hun ideeën en gevoelens is immers niet bepaald zijn sterkste punt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker weg kijken. En ze zijn allemaal nog actief in de voetbalwereld, dus kan je ook niet echt diepe interviews verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |