Hmm, het is ook echt supermoeilijk om daar van af te komenquote:
Ademen is fijn, behalve als je er op gaat letten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je niet zou ademen zou je dit niet kunnen lezen
Klopt, dan word het opeens heel zwaar ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ademen is fijn, behalve als je er op gaat letten.
Of je bewust zijn van het knipperen met je ogenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ademen is fijn, behalve als je er op gaat letten.
Of dat je tong geen comfortabele plek in je mond kan vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of je bewust zijn van het knipperen met je ogen
Nee, sowieso zit alleen tussen je oren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hmm, het is ook echt supermoeilijk om daar van af te komenIk kan hem dan niet weer in zijn automaat brengen, als je snapt wat ik bedoel.
Natuurlijk zit het tussen je oren. Blijft kutquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, sowieso zit alleen tussen je oren.
Dan haal ik helemaal geen adem meerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Roburtt het volgende:
Zuchten is een soort reset knop voor je longen.
Try that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik let op hoe ik adem, voelt het alsof ik het niet meer dan. Op een gegeven moment kom ik ook in ademnood - en dan moet ik even heeel diep zuchten. Super raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |