schoenen zijn een beetje minder, maar voor de rest =quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen chillingsdag dus geen jassen en sjaals nodig
Zijn die schoenen leuk of beter niet meer aandoen?Ik ben er na wekenlang nog steeds niet over uit.
Ik zou je geven met die outfit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen chillingsdag dus geen jassen en sjaals nodig
Zijn die schoenen leuk of beter niet meer aandoen?Ik ben er na wekenlang nog steeds niet over uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Sinji het volgende:
Luie zondag fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad hair day, but IDGAFIk moest lachen door de spoiler-afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, ben jij toevallig aziatisch?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik moest lachen door de spoiler-afbeelding.
Tevens, ben jij toevallig aziatisch?
Ik doelde ook meer op welk land?quote:
Luie zondag fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad hair day, but IDGAFShit, hoeveel paar schoenen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ze zijn wel allemaal nice though.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hij is die Sneakerhead je weet toch. Check die sneakertopic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shit, hoeveel paar schoenen heb je? Ze zijn wel allemaal nice though.
Vietnamquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op welk land?
Dat je er aziatisch uitziet had ik al door
Ik durf niet te tellenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Shit, hoeveel paar schoenen heb je? Ze zijn wel allemaal nice though.
Klopt, heb het vaker gezien. Maar niet iedereen die van sneakers houdt heeft 2390840284 paar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij is die Sneakerhead je weet toch. Check die sneakertopic.
Sneakers enzo #126 - met aaibare tapijtwollen modelletjes
Herkenbaarquote:
Dat is een leugenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, heb het vaker gezien. Maar niet iedereen die van sneakers houdt heeft 2390840284 paar.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dank u!quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou een outfit geheel in zwart en dan zulke schoenen. Dan springen de schoenen er tenminste nog uit.Ik draag ook veel zwart maar ik wil juist niet dat ze er teveel uitspingen, vind ze zo opvallend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draag verder ook nooit dit soort gympen, impuls aankoop omdat mijn hakken na een nacht doorhalen wel pijn begonnen te doen en ze bij een sjaal pasten die ik toevallig omhad die dag. Deze is het weekend erop meegekaapt uit de kroeg.
Luie zondag fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad hair day, but IDGAFSwaagiaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luie zondag fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad hair day, but IDGAFcheck die chestmuskulatos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Luie zondag fit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bad hair day, but IDGAF=$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed goed goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
M'n hyperkid outfit van vandaag![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |