Ooh, ik heb daar een goedkopere kodak versie vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef Sinji het volgende:
Thanks, soms. Maar vaak met een gorillagrip en een afstandsbediening
Heb ik naar gekeken maar dat werd afgekeurd omdat ik nogal lang ben. Dus was ik aan het zoeken naar een langere en zo kwam dit eruitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Denk dat een wat kleinere jas beter zou staan ouwe
Ah, ja dus. Dankjewelquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooie broek en mooie benen!
Tevens toffe schoenen.
Oiquote:
Mee eens!quote:
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen chillingsdag dus geen jassen en sjaals nodig
Zijn die schoenen leuk of beter niet meer aandoen?Ik ben er na wekenlang nog steeds niet over uit.
Heeft niets te maken met je lengte brah, maar verhouding.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:37 schreef iewl het volgende:
[..]
Heb ik naar gekeken maar dat werd afgekeurd omdat ik nogal lang ben. Dus was ik aan het zoeken naar een langere en zo kwam dit eruit
Vind het persoonlijk meh, misschien door de te lange veters.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die schoenen leuk of beter niet meer aandoen?Ik ben er na wekenlang nog steeds niet over uit.
Ik vind de schoenen onder die outfit zelf iets minderquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Yes! Thank you.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:14 schreef Sinji het volgende:
Jordan 3 cement! Like. reminds me to update teh fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Hehe dank u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:13 schreef Juminelle het volgende:
M'n hyperkid outfit van vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke outfit met idem schoenen, alleen de veters zijn iets té vind ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:53 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Leuke outfit met idem schoenen, alleen de veters zijn iets té vind ik.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |