ga je ook zo naar school dan?! zoja is het niet fijner om in een allerdaagse outfit te gaan?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik werk (bijbaan) bij Suitsupply ja.
Uni bedoel je, maar ja alleen wel met een broek. Draag vaak jasjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef nexusje het volgende:
[..]
ga je ook zo naar school dan?! zoja is het niet fijner om in een allerdaagse outfit te gaan?!
Tevens erg mooi!
ach uni, je weet wat ik bedoel.. Nee oké, uiteraard mooie stijl!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Uni bedoel je, maar ja alleen wel met een broek. Draag vaak jasjes.
Godverdomme die schoenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef nexusje het volgende:
Todays outfit:
net even autorijles gehad, maar voorderest thuishangen in een chill-outfit duss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Godverdomme die schoenen
Die trui is het ook net niet
Toffe trui! Waar is ie van?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef nexusje het volgende:
Todays outfit:
net even autorijles gehad, maar voorderest thuishangen in een chill-outfit duss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&Mquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:24 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
[..]
Toffe trui! Waar is ie van?
H&M truienquote:
Leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Basic, accesoires e.d. nog niet toegevoegd, andere laarzen want korte beentjesEn die Nickelson jas is van zus
![]()
Ziet er leuk uit, ook al is het een beetje wazigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Basic, accesoires e.d. nog niet toegevoegd, andere laarzen want korte beentjesEn die Nickelson jas is van zus
![]()
Je hebt een heel mooi figuur, maar die laarzen verpesten dat een beetje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoi, ook leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Merci!quote:
Slecht he, ik weet hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ook al is het een beetje wazig
Helemaal mee eens! Vandaar enkelhakjes aangetrokken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt een heel mooi figuur, maar die laarzen verpesten dat een beetje.
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mocht het wel van je zus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
G-star , ik ben geen Marokkaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:47 schreef nexusje het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker een knuppeltie die in g-star en op pantofola loopt?!
Ojoo. Feisty. Dan bedriegen mijn ogen mij en heb je de coat niet aan. Mijn broertje pakt vaak mijn kleren, so bad. Wil je je zus succes wensen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]fuckhaar. Ik draag dat ding niet ok
I like.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |