n8nquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Nezhi het volgende:
De heren van Fok! hebben wel vaak dezelfde smaak.
Ik mis die gast met dat rieten hoedje en rode haar.
Mwoah.. Wat is smaak? Het feit dat ik een foto postte met een soortgelijke outfit betekent niet automatisch dat ik alleen dat draag. Draag net zo graag een smart casual outfit of een smart outfit. In dat opzicht heb ik niet echt een 'stijl'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Nezhi het volgende:
De heren van Fok! hebben wel vaak dezelfde smaak.
Ik mis die gast met dat rieten hoedje en rode haar.
Ik vind jou raar. Zowel in het geven van commentaar als het ontvangen ervan.quote:
Alles komt goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind jou raar. Zowel in het geven van commentaar als het ontvangen ervan.
Leuk.quote:
Leuk, mooie kleur truiquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan voor de herfst sfeer, buiten (van anderhalf week terug)
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Ook leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opzich wel vette stijl, alleen zelf niet zo'n groot fan van die grote sjalen bij mannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef Nelson90 het volgende:
Eerste post in dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hoor.quote:
Tuurlijk wel, wordt behoorlijk vaak gedragen maar dat is meer de details dat je niet opvangt als je je er niet mee bezig houdt. Ik vind het gewoon mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ieder zijn eigen stijl hoor, maar die armbandjes passen toch totaal niet bij de rest van je look?
De negroïde Barney Stinson.quote:
Toffe Submariner.quote:
Jepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Toffe Submariner.
De fit van je jasje vind ik niet zo super, of komt dat omdat je met 1 hand de foto maakt?
Ik werk (bijbaan) bij Suitsupply ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nexusje mooi bed
MisterJ.lo, ik weet niet of deze vraag eerder is gekomen,maar waar draag jij zulke outfits? Op het werk ofzo ? Ik vind het nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |