Goed bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Nezhi het volgende:
Ik was er al mee bezig, maar anders post iemand nog een topic terwijl ik ze aan het editen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu pas op de grond....crocs.![]()
quote:
Baasquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
Dan bijt ik het spits af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Beetje kut om goede foto's te maken met slecht licht, maar de boodschap is duidelijk.
Mooiboy, alles.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Beetje kut om goede foto's te maken met slecht licht, maar de boodschap is duidelijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
haha ja, lopen wel lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu pas op de grond....crocs.
quote:
Happy socks misschien iets voor jou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef Atta-boy het volgende:
Info on die sokken? Zoek al een tijdje zo iets met van die patroontjes er op.
Gast, wat draag jij als het -10 is buiten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]Nsw fleece destroyer
Sokken -> River Island. Ik heb ze ook in het blauw/geel (met rood)
Een jas over deze heen of m'n winterjas en een cardigan bij het overhemd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast, wat draag jij als het -10 is buiten?
Ik zou de moord steken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een jas over deze heen of m'n winterjas en een cardigan bij het overhemd.
Als ik hier m'n NSW M65 overheen doe heb ik het lekker warm als het koud is. Die is sowieso winddicht en kan heel goed tegen regen.quote:
Daily Rush in Rotterdam.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Chapelle het volgende:
Hee Don waar heb je die redwings vandaan? Asos?
Supervette sokken, waar vandaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Ik kan je ook American Eagle aanraden, zij hebben hele gave boots. Check mijn foto in de OP waar ik op een bankje zit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Thanks. Ben zelf ook nog op zoek naar een paar vette boots voor in de herfst/winter.
Zoals ik eerder noemde River Island. Ik heb ze ook in een andere kleur.quote:
Als je boots zoekt die niet 'lomp' zijn zoals de gemiddelde boots, kan ik je deze wel aanraden. Zijn ook redelijk hoog dus je hebt veel steun (als je wilt), anders kun je ze wat omdraaien en de tong naar voren doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Thanks. Ben zelf ook nog op zoek naar een paar vette boots voor in de herfst/winter.
Super leuk! Ook je sokken zijn super tofquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Ik wou net vragen welke schoenen die gast op dat bankje uit de OP aan hadquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik kan je ook American Eagle aanraden, zij hebben hele gave boots. Check mijn foto in de OP waar ik op een bankje zit.
Hou wel rekening met fikse douanekosten, ze waren 65 euro en na de douanekosten 110....
Thanks, ze zien er ook vet uit!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je boots zoekt die niet 'lomp' zijn zoals de gemiddelde boots, kan ik je deze wel aanraden. Zijn ook redelijk hoog dus je hebt veel steun (als je wilt), anders kun je ze wat omdraaien en de tong naar voren doen.
Hey thanks voor de link man relaxte dingen bij die webshopquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga zelf morgen 'boots' halen bij Pull & Bear.
http://www.pullandbear.co(...)HOES#/80304/STITCHED ANKLE BOOTS
Deze. Maar zijn genoeg andere mooie.
De kwaliteit is wel iets minder. Of minder, bij het gedeelte (aan de buitenkant) waar je tenen zitten raakt een naadje los, maar dat is makkelijk te repareren. Voor de rest goede kwaliteit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik wou net vragen welke schoenen die gast op dat bankje uit de OP aan hadOok zeker vette schoenen. Ik vind die doorlopende lichte zool vet. Waar heb je ze precies vandaan (website)? 65 euro - en 110 euro - vind ik nog best goedkoop eigenlijk voor zulke boots, zeker als je het gaat vergelijken met red wings of timbs
[..]
Thanks, ze zien er ook vet uit!
Je hebt wel alternatieven voor de uggs, hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lijken mij ook fijner in de winter.. Ik heb UGGS moeten halen omdat mijn voetjes anders eraf vriezen. Ook al vind ik ze heel lelijk en duur.
Ik heb al schoenen als boots,laarzen geprobeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel alternatieven voor de uggs, hoor.
Vast niet alle.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al schoenen als boots,laarzen geprobeerd.
Geen een laars die zo warm zit als uggs. Draag in de winter er nooit sokken in, nog geen 1x koude voeten gehad.quote:
dottie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen een laars die zo warm zit als uggs. Draag in de winter er nooit sokken in, nog geen 1x koude voeten gehad.
Krijg je geen zweetpatattekes daarvan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen een laars die zo warm zit als uggs. Draag in de winter er nooit sokken in, nog geen 1x koude voeten gehad.
Nee, je zweet daar niet in en sowieso nooit last van zweetvoeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krijg je geen zweetpatattekes daarvan?
he bahquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
sowieso nooit last van zweetvoeten.
Die sokken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vette sokken jwz
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |