Je weet toch wel hoe een Nickelson eruit ziet toch? En zal ik doen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojoo. Feisty. Dan bedriegen mijn ogen mij en heb je de coat niet aan. Mijn broertje pakt vaak mijn kleren, so bad. Wil je je zus succes wensen?
Goed shirtje ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Simpel.
Even snel naar de winkel.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Simpel.
Even snel naar de winkel.
[ afbeelding ]
Ahh, je comprendsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een Nickelson eruit ziet toch? En zal ik doen hoorNiet nodig want ik koop mijn eigen kleding
plus dat al haar kleding L en XL is en ik S-M draag.
Dit nog nooit gezien? :quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, je comprends
Nope, ik ken niet de hele Nickelson collectie
Die derde jas op het laatste plaatje is eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit nog nooit gezien? :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die derde jas op het laatste plaatje is eigenlijk wel tofBwah ik ga mezelf van kant maken. En Sjinsi, het is je vergeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]Als ie niet zou glimmen, oké, alleen de kraag vind ik mooi en de rest is gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor het eerst dat ik een bontkraag mooi vind trouwensIk loop echt achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh, je comprends.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als ie niet zou glimmen, oké, alleen de kraag vind ik mooi en de rest is gewoon
Ook voor het eerst dat ik een bontkraag mooi vind trouwensIk loop echt achter.
Maar dat is met alles zo. Als je lelijk bent staat iets je niet en als je mooi bent dan staat het wel. De ene broek is bij de een zo vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, je comprends.
Maar weinig meiden die het kunnen hebben though:
Deze chimeid bijvoorbeeld,
[ afbeelding ]
Ai ai zowisowieso, taaantoe hardquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Nickelson sowieso de lauwste bradaaaaaa
Je hebt een bericht in je FoBoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
Laat ik maar wat bijdragen,
Different day, same outfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je het erg als ik die 2e foto op mijn tumblr zet? Vind het namelijk een hele mooie foto + schoenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat dat het een andere dag is met zelfde outfit.quote:
Krijg ik royalties?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die 2e foto op mijn tumblr zet? Vind het namelijk een hele mooie foto + schoenen
credits? ofcquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Krijg ik royalties?![]()
![]()
Ofcourse, go at it
Nee, geldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
credits? ofc
ik zet sinji bij de tagsals je dan op sinji zoekt op tumblr vindt je je eigen schoenen!
http://54dreams.tumblr.com/post/11698474187 kijk eensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, geld![]()
But I digress, maakt niet uit want het komt allemaal goed
Waarom staat er 8 inches penis boven die foto..?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://54dreams.tumblr.com/post/11698474187 kijk eens
Die staat op mijn blog, niet boven die foto.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarom staat er 8 inches penis boven die foto..?
Welk type nikes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die staat op mijn blog, niet boven die foto.
Het geeft aan hoeveel mensen er op mijn blog zitten op dat moment
zonet waren het er 12, nu 8 blijkbaar.
Hinking boots? Die heb ik toevallig ook aan vandaag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draag jij SM kleding?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een Nickelson eruit ziet toch? En zal ik doen hoorNiet nodig want ik koop mijn eigen kleding
plus dat al haar kleding L en XL is en ik S-M draag.
Die schoenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niceee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Basic, accesoires e.d. nog niet toegevoegd, andere laarzen want korte beentjesEn die Nickelson jas is van zus
![]()
So?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Leuke stijl wel, alleen je broek lijkt een beetje skinnyjeans.
Beiden gaan op mijn tumblrquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:01 schreef Sinji het volgende:
Vandaag dees:
[ afbeelding ]
Maar dan met deze schoenen
[ afbeelding ]
Ik gok dat Sinji's schoenen Clarks desert boots zijn, de rode lijken op rode Janoski's maar weet niet zeker. De schoenen in je link zijn DC Reset Hi, http://www.zalando.nl/dc-(...)s-dc112x005-102.html .quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef Atomatico het volgende:
@ Sinji: van welk merk zijn die schoenen en jacket.
Zat even rond te kijken op die site, en ook enig idee van welk merk deze schoenen zijn: http://taste-the-swag.tumblr.com/post/10086251095
Erg dope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |