Dat ze meer of minder zenuwachtig is bepaald niet hoeveel zenuwachtigheid ze van jou kan hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik wat zenuwen zou hebben, dat is wel zeker. Maar misschien is dat van de andere kant dan ook wel zo, al heeft zij ongetwijfeld meer ervaring.
Je hoeft niet perse stilletjes op haar te wachten, ik zei vooral dat ze tijd nodig heeft. Maar goed het is sowieso maar de vraag of ze je überhaupt ooit terug zou willen, en als jij niet weet of jij lang wil 'wachten' moet je het misschien ook niet doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens, jullie zeiden gisteren tegen mij dat ik mijn exvriendin naar de mond moest praten; dat ze gelijk heeft, beetje slijmen blabla.
Vannacht had een vriend een housewarming, was zij d'r ook. We hebben nog gepraat, althans ik probeerde dat maar ze doet hatelijk/arrogant en gaf aan dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet zien.
Ze weet echt niet wat ze wil en wss hebben vriendinnen op haar in gepraat. Maar okay, het is duidelijk (zoals mfn al zei) dat ik zal moeten wachten op haar totdat ze mij misschien weer toelaat in haar leven. Probleem is dan dat het lang kan duren. Ik weet niet of ik wel ontzettend lang wil wachten.
Haha t kon ook eigenlijk niet andersquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje in mijn hoofd met wat ik mooi/leuk/aantrekkelijk vind hoor.
Statements hebben een groter kans op reactie dan een vraag. Gebruik deze kennis om met haar te communiceren. Typ ook niet te lange berichtjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef appelsappel het volgende:
[..]
tja, zou wel willen, maar hoe...
Iemand tips?
Nergens over dat zie je tochquote:
Zeker, voorkeuren heb ik sowieso wel maar ik ben er ook niet heel strikt in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha t kon ook eigenlijk niet anders
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens, jullie zeiden gisteren tegen mij dat ik mijn exvriendin naar de mond moest praten; dat ze gelijk heeft, beetje slijmen blabla.
Vannacht had een vriend een housewarming, was zij d'r ook. We hebben nog gepraat, althans ik probeerde dat maar ze doet hatelijk/arrogant en gaf aan dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet zien.
Ze weet echt niet wat ze wil en wss hebben vriendinnen op haar in gepraat. Maar okay, het is duidelijk (zoals mfn al zei) dat ik zal moeten wachten op haar totdat ze mij misschien weer toelaat in haar leven. Probleem is dan dat het lang kan duren. Ik weet niet of ik wel ontzettend lang wil wachten.
Die hekel jegens een grote groep over één kam komt nog wel. Gaat jaren over heen maar die komt nog wel. Ik zie em al aan komen bij jou geef het tijd. Of geef alvast toe dat scheelt een hoop frustratiequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 [quote]
[b]Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
He.
Ik heb soms wel een hekel aan bepaalde personen (kunnen ook manen zijn), maar niet over het algemeen.
En hoe oud ben je? Even voor de beeldvormingquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker, voorkeuren heb ik sowieso wel maar ik ben er ook niet heel strikt in.
Hoezo draagt dat bij aan de beeldvorming?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Westerling het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Even voor de beeldvorming
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je ook zelfmoordneigingen ?
Weet jji wat beeldvroming inhoudt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo draagt dat bij aan de beeldvorming?
Wat heb je aan informatie als je niet weet waar die over gaat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo draagt dat bij aan de beeldvorming?
Ik ben 21.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Westerling het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Even voor de beeldvorming
Nee maar ik heb het idee dat jij dat heel goed kan uitleggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet jji wat beeldvroming inhoudt?
Nietsquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat heb je aan informatie als je niet weet waar die over gaat?
nu alleen hopen dat jij door haar keuring heen komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ah, zeer relevant voor mij dus.
Moeilijk vind ik het. Ik wil niet te lang wachten, maar ik wil haar ook niet kwijt. Al ben ik haar misschien al wel kwijt. Ze geeft nog steeds aan dat ze het ''misschien'' wel wil.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse stilletjes op haar te wachten, ik zei vooral dat ze tijd nodig heeft. Maar goed het is sowieso maar de vraag of ze je überhaupt ooit terug zou willen, en als jij niet weet of jij lang wil 'wachten' moet je het misschien ook niet doen.
Haha, ik heb dat serieus niet. Gaat ook niet komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Die hekel jegens een grote groep over één kam komt nog wel. Gaat jaren over heen maar die komt nog wel. Ik zie em al aan komen bij jou geef het tijd. Of geef alvast toe dat scheelt een hoop frustratie
Ik dacht dat ik ouder was? Ik ben net 20.quote:
Je past wel leuk bij Schenkstroop. .quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
Nee man, mannen, dat zijn pas klootzakken.
Nou, blijkbaar fout gedacht dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ouder was? Ik ben net 20.
Ah, ook 21?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ah, zeer relevant voor mij dus.
Haha, dat gaan we nooit weten ik heb geen foto onlinequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nu alleen hopen dat jij door haar keuring heen komt
Als ze interesse heeft komt er vast wel een verzoekje vanuit haar kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, dat gaan we nooit weten ik heb geen foto online
Ik ben ouder qua gedrag. Zo fout is het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar fout gedacht dan.
Hmm, ben je bi of?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was niet heel serieus. [ afbeelding ] Mannen zijn tof.Vrouwen overigens ook. Uitzonderingen daargelaten.
Ze heeft een vriendquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze interesse heeft komt er vast wel een verzoekje vanuit haar kant
Wat jij wil jochie, feit blijft alsnog dat je niet ouder bent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben ouder qua gedrag. Zo fout is het niet.
Oh ja dat is waar ookquote:
Nee, niet echt, ik zou alleen met een man een relatie kunnen hebben of verliefd kunnen worden. Maar dat maakt vrouwen niet minder tof.quote:
ik heb haar net gesproken. Ik begin voorzichtig optimistisch te worden.quote:
Nu wel een vervolgafspraak gemaakt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb haar net gesproken. Ik begin voorzichtig optimistisch te worden.
Dat klinkt niet slecht. Ik voel doorgaans geen optimisme meerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb haar net gesproken. Ik begin voorzichtig optimistisch te worden.
Meteen verwijderen. In mijn ervaring zijn de matches die Paiq voorstelt helemaal drie keer niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef kree het volgende:
Ik heb een nieuwe match op paiq
zal ik maar ff afwachten of gelijk weer reageren als eerste?
haha bij mij tot nu ook, maarja dit is de 4e pas nuquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meteen verwijderen. In mijn ervaring zijn de matches die Paiq voorstelt helemaal drie keer niks
Ik heb een optie gegeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nu wel een vervolgafspraak gemaakt?
Ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht. Ik voel doorgaans geen optimisme meer
Dat vind ik niet. Genoeg leuke gesprekken gehad geen klik dat wel maar wel leuke gesprekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meteen verwijderen. In mijn ervaring zijn de matches die Paiq voorstelt helemaal drie keer niks
En ze heeft je nummer ofzo? Dat ze kan reageren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een optie gegeven.Nu is het aan haar om daar op in te gaan.
Ja, met dames die ik Oneliners heb gestuurd heb ik ook wel leuke gesprekken gehad. Maar met de zogenaamde matches echt nog nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Genoeg leuke gesprekken gehad geen klik dat wel maar wel leuke gesprekken
geeft aan dat dat match systeem dus blijkbaar niet goed werkt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, met dames die ik Oneliners heb gestuurd heb ik ook wel leuke gesprekken gehad. Maar met de zogenaamde matches echt nog nooit.
Nee nog niet. Wel Facebook. Dat nummer komt nog welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En ze heeft je nummer ofzo? Dat ze kan reageren?
Ach je moet er niet zo veel waarde aan hechten. Of er is een klik of niet. Simpel als dat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, met dames die ik Oneliners heb gestuurd heb ik ook wel leuke gesprekken gehad. Maar met de zogenaamde matches echt nog nooit.
Gewoon mee chatten en zie waar het gesprek heen gaat. Meer kan je niet doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
geeft aan dat dat match systeem dus blijkbaar niet goed werkt?
Ik heb er nu 3 aangesproken en kort mee gechat die voor mij als match werden toegevoegd maar dat is allemaal doodgelopen.
Dus vraag me af hoe ik het nu met die 4e moet aanpakken;)
eens maar ze is nu niet online, wat zal ik eens sturen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon mee chatten en zie waar het gesprek heen gaat. Meer kan je niet doen
Ik heb er ooit eentje gehad die het presteerde te zeggen dat ze op offline-berichtjes geen antwoord gaf, want "dat werkt beter in een gesprek". Meteen verwijderd. Hoop niet dat zij het isquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar ze is nu niet online, wat zal ik eens sturen?
Of wachten totdat zij wat doet (weinig kans op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |