quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahoor.
Dat is gewoon videobewerking, lalalala.
Kindje (5-7 jaar ofzo?) wordt overreden over zijn benen. 10-15 mensen lopen gewoon langs en hebben schijt. Rijd er nog een auto overheen. Vrouw tilt hem een beetje op en probeert hem recht te zetten ofzo maar loopt ook weer wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Infinitum het volgende:
Kun je een korte samenvatting van de video geven (kan 'm via de telefoon niet kijken)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef practics het volgende:
Dat is nog eens tv, beter dan de voice of Holland
Ah de sicko's zijn ook aanwezigquote:
watquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kindje (5-7 jaar ofzo?) wordt overreden over zijn benen. 10-15 mensen lopen gewoon langs en hebben schijt. Rijd er nog een auto overheen. Vrouw tilt hem een beetje op en probeert hem recht te zetten ofzo maar loopt ook weer wegEven later komt een vrouw en die doet eindelijk iets.
Ja viel me zelf ook al op, dit kijkt ongeveer het zelfde voor mij als een reclame, alleen hierbij krijg ik een smile op ge gezicht waarbij ik bij reclame graag door wil spoelen omdat het me irriteer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Ah de sicko's zijn ook aanwezig
Nee ik kick er niet op, het interesseert mij domweg niet, en als het keer voorbij komt sla ik het niet af. Maar zoek het zeker niet op.quote:
Boeit het je wel als het jouw kind was trouwens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef practics het volgende:
[..]
Nee ik kick er niet op, het interesseert mij domweg niet, en als het keer voorbij komt sla ik het niet af. Maar zoek het zeker niet op.
Nope, nooitquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
Altijd die Chinezen weer joh. Zoiets zou in Nederland nooit gebeuren natuurlijk.
Ik heb geen kinderen, en weet ook niet of ik er geschikt voor ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boeit het je wel als het jouw kind was trouwens?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, en weet ook niet of ik er geschikt voor ben.
Zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik meteen hoe serieus jij genomen moet worden.
Vaak genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker.
Vertel eens, waar heb jij nederlanders door zien lopen na een ongeluk als dit?
Waar was jij toen een bekende van me een hartaanval had op straat? Er was maar 1 persoon die hielp en de rest liep door. Loop niet zo schijnheilig te doen, mafkees.quote:
Jij hebt smoesjes nodig om er op te mogen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef practics het volgende:
[..]
Ja goed, dan maak ik toch een nieuwe meteen goed smoesje om weer op de vrouw te duiken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij hebt smoesjes als dat nodig om er op te mogen?
Ah iemand hielp dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar was jij toen een bekende van me een hartaanval had op straat? Er was maar 1 persoon die hielp en de rest liep door. Loop niet zo schijnheilig te doen, mafkees.
Na hoeveel minuten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Er hielp iemand toch ook in het filmpje?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten?
Ik snap sowieso niet dat jullie dit allemaal normaal vinden
Dus omdat een slachtoffer iemand aangeklaagd heeft die te hulp schoot en nog gelijk kreeg ook, zal niemand in China nog slachtoffers te hulp schieten. Lekkere rechters heb je daar dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef ETA het volgende:
een mogelijke verklaring, hoe bizar dan ook.
http://www.globaltimes.cn(...)Chinese-problem.aspx
Is ook niet normaal. Maar dit soort reacties kun je verwachten op een forum vol met sociaal gestoorde idioten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten?
Ik snap sowieso niet dat jullie dit allemaal normaal vinden
Dit? Nee. Nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
Altijd die Chinezen weer joh. Zoiets zou in Nederland nooit gebeuren natuurlijk.
Ja. Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal niet zijn om je eigen ongemakkelijkheid te camoufleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wou ik net zeggen maar wat ik ook veelal hoor tijdens mijn colleges en van de mensen toen ik daar was, was dat mensen bang zijn om achterna gezeten te worden door de maffia enkel en alleen omdat zij de slachtoffer hielpen. Dan kan je het beter maar laten voordat jij de volgende wordt. Waar maar raar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef ETA het volgende:
een mogelijke verklaring, hoe bizar dan ook.
http://www.globaltimes.cn(...)Chinese-problem.aspx
Nee. Zoiets gebeurt in Nederland inderdaad niet. Er kan hier ook een kleuter overreden worden, maar de kans dat daarna meerdere mensen er gewoon langslopen zonder iets te ondernemen is werkelijk 0%.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
Ik wou dat net posten inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_in_rotterdam.html
In Nederland helpen we elkaar altijd inderdaad.
Inderdaad. Deze mensen zijn allemaal ingezet op de noodklus om die 'S' bij te schilderen op die nieuwe iphone.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef swobber het volgende:
wordt zeker een littekendie mensen hadden gewoon een drukke dag
![]()
Is toch anders, je hebt gelijk dat we hier elkaar ook niet echt helpen enzo, niemand wil bloed aan de handen. Maar niemand durft te helpen als er een dader in de buurt is (zoals dat filmpje op Dumpert), omdat ze dan zelf ook gevaar lopen.quote:
Als je een dikke flying kick op het hoofd van die kerel geeft is hij de enige die nog gevaar loopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch anders, je hebt gelijk dat we hier elkaar ook niet echt helpen enzo, niemand wil bloed aan de handen. Maar niemand durft te helpen als er een dader in de buurt is (zoals dat filmpje op Dumpert), omdat ze dan zelf ook gevaar lopen.
Maar mensen in NL die zo'n kind zien liggen, bellen toch op z'n minst even 112? Hoewel, misschien bellen ze niet omdat ze zoiets hebben van: "een ander heeft vast al gebeld/belt wel."
Wat zijn dit voor kansloze vergelijkingen? Psycho met een mes en een kind met gebroken benen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat. In dat filmpje trappen ze op die gast en hij reageert niet eens. Denken dat je zomaar effectieve flying kicks kan uitdelen terwijl je geen vechtsport beoefent is zo naïef. Als zo iemand strak staat van de adrenaline of drugs, maak je hem niks. Hij hoeft maar één keer uit te halen met het mes en jij hebt misschien wel HIV te pakken. Mij niet gezien, ik bel de politie wel van een afstandje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je een dikke flying kick op het hoofd van die kerel geeft is hij de enige die nog gevaar loopt.
Dus politie bellen. Sowieso kun je als voorbijganger zonder EHBO-diploma of vervoer helemaal niets uithalen. Je kan niet zomaar dat kind gaan optillen en naar een ziekenhuis rennen.quote:In China zou je ongeveer hetzelfde argument kunnen gebruiken; Chinezen zijn bang gepakt te worden in de buurt van dat kind.. het zou maar een kind van een rijk partijlid zijn en jij wordt er als eerst bij gezien; zeg maar dag met je handje.
In zo'n situatie staan de meeste mensen met trillende beentjes toe te kijken en zijn ze gewoon letterlijk niet in staat iemand er van af te schoppen. Die lui in dit filmpje kunnen vast een stuk harder schoppen dan ze doen maar als je van nature geen vechtersbaas bent lukt je dat op zo'n moment niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je een dikke flying kick op het hoofd van die kerel geeft is hij de enige die nog gevaar loopt.
In China zou je ongeveer hetzelfde argument kunnen gebruiken; Chinezen zijn bang gepakt te worden in de buurt van dat kind.. het zou maar een kind van een rijk partijlid zijn en jij wordt er als eerst bij gezien; zeg maar dag met je handje.
Bloedingen stelpen en er bij blijven kan iedereen.quote:Dus politie bellen. Sowieso kun je als voorbijganger zonder EHBO-diploma of vervoer helemaal niets uithalen. Je kan niet zomaar dat kind gaan optillen en naar een ziekenhuis rennen.
En er voor zorgen dat er niet nog meer mensen over heen rijden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef rolfson het volgende:
[..]
Bloedingen stelpen en er bij blijven kan iedereen.
Daarom er bij blijven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En er voor zorgen dat er niet nog meer mensen over heen rijden.
Mee eens, maar je moet ook geen verkeerde dingen doen. Wat dat betreft snap ik het argument van Hans_van_Baalen wel, je wil niet in de problemen komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef rolfson het volgende:
[..]
Bloedingen stelpen en er bij blijven kan iedereen.
Chinezen wreed en asociaal, als ik me niet vergis vind je negers dom, Moslims ben je ook niet weg van...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Chinezen zijn gewoon een wreed en asociaal kutvolk.
Ware het niet dat je nu op film staat en gewoon langs loopt van mij mogen ze allemaal aangepakt worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mee eens, maar je moet ook geen verkeerde dingen doen. Wat dat betreft snap ik het argument van Hans_van_Baalen wel, je wil niet in de problemen komen.
Maar deze Chinezen caren niet eens. Dat is wel heel erg.
watquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef geluidstechnicus het volgende:
Oh God!
Wat is dit verschrikkelijk om uit te kijken![]()
Kut dictatuur daar
Ja dat causale verband legde ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef geluidstechnicus het volgende:
Oh God!
Wat is dit verschrikkelijk om uit te kijken![]()
Kut dictatuur daar
Hey! Wanneer ik iemand uitscheld hebben de gebruikte scheldtermen die ik gebruik ook niet altijd betrekking op de reden waarom ik iemand uitscheld!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja dat causale verband legde ik ook.
T moet even gezegd worden: uiteindelijk is het een buitenlander die hem in bedwang houdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hoezo moet dat gezegd worden dat kan iedereen toch zien tevens is het in Rotterdam waar in een aantal buurten meer zogenaamde 'buitenlanders' wonen waardoor de kans even groot of groter is dat ze te hulp schieten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T moet even gezegd worden: uiteindelijk is het een buitenlander die hem in bedwang houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |