Waar was jij toen een bekende van me een hartaanval had op straat? Er was maar 1 persoon die hielp en de rest liep door. Loop niet zo schijnheilig te doen, mafkees.quote:
Jij hebt smoesjes nodig om er op te mogen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef practics het volgende:
[..]
Ja goed, dan maak ik toch een nieuwe meteen goed smoesje om weer op de vrouw te duiken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij hebt smoesjes als dat nodig om er op te mogen?
Ah iemand hielp dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar was jij toen een bekende van me een hartaanval had op straat? Er was maar 1 persoon die hielp en de rest liep door. Loop niet zo schijnheilig te doen, mafkees.
Na hoeveel minuten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Er hielp iemand toch ook in het filmpje?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten?
Ik snap sowieso niet dat jullie dit allemaal normaal vinden
Dus omdat een slachtoffer iemand aangeklaagd heeft die te hulp schoot en nog gelijk kreeg ook, zal niemand in China nog slachtoffers te hulp schieten. Lekkere rechters heb je daar dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef ETA het volgende:
een mogelijke verklaring, hoe bizar dan ook.
http://www.globaltimes.cn(...)Chinese-problem.aspx
Is ook niet normaal. Maar dit soort reacties kun je verwachten op een forum vol met sociaal gestoorde idioten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten?
Ik snap sowieso niet dat jullie dit allemaal normaal vinden
Dit? Nee. Nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
Altijd die Chinezen weer joh. Zoiets zou in Nederland nooit gebeuren natuurlijk.
Ja. Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal niet zijn om je eigen ongemakkelijkheid te camoufleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |