December, geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:46 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wanneer komt de eerste el classico?
Een ongelukkige combi idd. Sowieso vind ik de Kaay geen commentator, en Sierd moet je natuurlijk alleen zijn gang laten gaanquote:
Hier gewoon in HDquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef laucas het volgende:
Stream flipt een beetje, hoor alle stemmen in zware vertraging.. hilarisch bij Makaay
Is dat niet die gast na Ronaldo en Robben?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:30 schreef inZanity het volgende:
Real
Ronaldo
Wie is Messi? Wie? Wie?
Genoeg mensen die een wedstrijd kijken zonder fok erbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Confetti het volgende:
Wat een spanning, dames en heren!![]()
Ik merk dat de interesse in deze Mickey Mouse competitie flink aan het afnemen is
Madrid is ook niet mijn kleur, maar ze spelen echt super goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het een ongelooflijke eikel, maar dit is knap. 3 goals binnen 14 minuten
We zijn het sowieso vaak met elkaar eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Madrid is ook niet mijn kleur, maar ze spelen echt super goed.
Op de Nederlandse competitie na delen we een hoop jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We zijn het sowieso vaak met elkaar eens
Barca maakt Sevilla straks met dezelfde cijfers inquote:
Ja denk het ook ze komen beter in hun spel terwijl Barcelona niet echt veel beter wordt .. Maar over een aantal manden zullen we wel zien hoe de zaken dan staan.quote:
Als ze deze vorm vasthouden gaat het iig erg leuk worden.quote:
Dat kunnen ze beter aan de Afrikanen overlatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:53 schreef Oliver23 het volgende:
De derde goal van Ronaldo was geniaal, maar dat dansje
25quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
Bijna een kwartier onderweg en nog steeds 0-0
Ik ben het niet eens gaan kijken. Kan alleen maar een teleurstelling zijn. Eerst dat oogstrelende voetbal van Real, en vervolgens dat saaie kutvoetbal van Barcelona.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga vast klaarzitten voor Barca- Sevilla.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens gaan kijken. Kan alleen maar een teleurstelling zijn. Eerst dat oogstrelende voetbal van Real, en vervolgens dat saaie kutvoetbal van Barcelona.
Heb je gezien hoe Sevilla staat te verdedigen?quote:
Die staan tactisch super goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Sevilla staat te verdedigen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon thuis die catalanen de mond snoeren, mooier dan dt kan niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barca maakt Sevilla straks met dezelfde cijfers in
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de bank niet op temperatuur?
Nee, ze missen pedro daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de bank niet op temperatuur?
Barca op zijn Duitsquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk moest Sierd nu commentaar geven.
Kut club niet normaal meer inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Caland het volgende:
Blegh, op zo'n moment kom je er weer achter waarom je die schijtclub zo haat.
Die fapt op druk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ronaldo kan wel tegen die druk
Nogmaalsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ronaldo kan wel tegen die druk
Niets maar je weet toch hoe de scheids in barcelona fluiten ...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef msnk het volgende:
Ik zie twee keer twee gele kaarten... in twee minuten tijd? Wat is er gebeurd?
De penal was ook nog eens onterecht imoquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets maar je weet toch hoe de scheids in barcelona fluiten ...
Ja was echt overdreven maar die scheids floot erg azul-granaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De penal was ook nog eens onterecht imo
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Cesc noemde Kanoute blijkbaar terrorist. Hij is een moslim dus je kan het beledigend zien.
Barca is een walgelijke club, want Buskruit deed dit al eerder.
Je kent de definitie van blijkbaar?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Cesc noemde Kanoute blijkbaar terrorist. Hij is een moslim dus je kan het beledigend zien.
Wat ik al zei dus ...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Scheids was een Barca fapper first class msnk.
Dit moet tot de bodem worden uitgezocht. En wanneer het waar is flink aanpakken. Minstens 10 wedstrijden schorsing bovendien mag Barcelona ook flink aangepakt worden. Walgelijke vorm van racisme die niet op de velden thuishoort..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef mrstylo het volgende:
Onderbuik gevoelensquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit moet tot de bodem worden uitgezocht. En wanneer het waar is flink aanpakken. Minstens 10 wedstrijden schorsing bovendien mag Barcelona ook flink aangepakt worden. Walgelijke vorm van racisme die niet op de velden thuishoort..
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 19:37:19Cuenca is echte buitenspeler. Man opzoeken, uitspelen, goede voorzet. Op elfde binnengehaald. Ben benieuwd. Voor het eerst in de basis. reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit moet tot de bodem worden uitgezocht. En wanneer het waar is flink aanpakken. Minstens 10 wedstrijden schorsing bovendien mag Barcelona ook flink aangepakt worden. Walgelijke vorm van racisme die niet op de velden thuishoort..
Ik weet niet of dat ruzie zoeken is of de kwaliteiten van Johan op waarde weten te schatten...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef YazooW het volgende:
Volgens mij zoekt Sierd de Vos ruzie, gooit net opeens deze opmerking erin bij een misser: "Die had Johan Derksen zelfs nog wel gemaakt".
En Levante scoort de 3-2 in blessuretijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ruzie zoeken is of de kwaliteiten van Johan op waarde weten te schatten...
Maar goed inmiddels staat 2-1 voor Levante na een 0-1 achterstand in de 1e helft.. Als het zo blijft zal Levante de koppositie behouden
Lijkt me duidelijk dat er maar één speler is die daar voor in aanmerking komt: C.Ronaldoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef DeMessias het volgende:
Zou dit jaar de Gouden Bal naar Ronaldo gaan? Of toch maar weer Messi? Hij krijgt de laatste weken negatieve kritiek in de Spaanse pers.
Hoezo denk je dat Villareal er 1 gaat maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Masterboy het volgende:
Real gaat deze wedstrijd met gemak winnen.
5-1 of 4-1 wordt het waarschijnlijk.
Daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Masterboy het volgende:
Real gaat deze wedstrijd met gemak winnen.
5-1 of 4-1 wordt het waarschijnlijk.
Ik denk dat wat Messi won met Barcelona iets zwaarder telt dan wat Ronaldo won met Real. Qua doelpunten was het gelijk maar het aantal assists was weer in het voordeel van Messi, die ook CL topscorer werd/bleef.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat er maar één speler is die daar voor in aanmerking komt: C.Ronaldo
Dude, Levante wordt gewoon kampioen dit seizoen hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik kijk deze competitie niet meer.Zie het wel tegen het eind van het seizoen hoe spannend het is als Barcelona en Real weer op 90 punten staan
Leuke conclusie na 9 wedstrijdenquote:
Real steekt er met kop en schouders bovenuit man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Leuke conclusie na 9 wedstrijden
Ja inderdaad, stop die competitie de winnaar is bekend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real steekt er met kop en schouders bovenuit man.
Nogmaals na 9 wedstrijden.Ben benieuwd of ze deze vorm ook aan kunnen houden tot het einde van het seizoen. Al vind ik Real dit seizoen wel ijzersterk in de counter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real steekt er met kop en schouders bovenuit man.
Mourinho's 2e seizoen, Real = kampioenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Nogmaals na 9 wedstrijden.Ben benieuwd of ze deze vorm ook aan kunnen houden tot het einde van het seizoen. Al vind ik Real dit seizoen wel ijzersterk in de counter.
Dat heet te vroeg pieken, trouwens verschil is maar 1 punt toch? Binnenkort El Clásico...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Mourinho's 2e seizoen, Real = kampioen
Durf je daar geld op te zetten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Mourinho's 2e seizoen, Real = kampioen
de eerste heeft ie al gemaakt vanuit een strafschopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef Nober het volgende:
1, 2, 3? Messi heeft een hattrick beloofd?
Had ie tegen Sevilla moeten doen die faalhaas!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
de eerste heeft ie al gemaakt vanuit een strafschop
Vaak gaat het wel zo ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef Roffamannetje het volgende:
Ronaldo ook maar een hattrickje vanavond dan?
Het is eerder vreemd als hij géén hattrick maakt tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef Roffamannetje het volgende:
Ronaldo ook maar een hattrickje vanavond dan?
Vorige wedstrijd heeft hij niet gescoord dus het zit er wel weer in vanavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is eerder vreemd als hij géén hattrick maakt tegenwoordig
Die zat er inderdaad lekker inquote:
Toch niet, denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:13 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd heeft hij niet gescoord dus het zit er wel weer in vanavond
Nou er op los is een beetje ver gezocht... Met nog 5 min te gaan is het nog steeds 0-1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Blancos het volgende:
0-1 Real Madrid
Higuain scoort er weer op los.
Je drukt je netjes uit met "matig"..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef chufi het volgende:
Real wint met 0-1 in een matige wedstrijd\
Ok eerlijk te zijn heb ik maar af en toe gekeken .... Dus dacht na die 0-1 en dat wat ik gezien heb dat het matig was..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je drukt je netjes uit met "matig"..![]()
Maar ja, 3 punten.. Eind van het seizoen hoor je niemand er meer over.
Haha, ik heb ook maar af en toe gekeken, hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok eerlijk te zijn heb ik maar af en toe gekeken .... Dus dacht na die 0-1 en dat wat ik gezien heb dat het matig was..
Maar Barca hen ik ook niet geheel gekeken en denk daar hetzelfde over.. Alleen was Mallorca daar veel zwakker dan RSO
Barca was over na de 3e goal van Messi na 30 min spelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook maar af en toe gekeken, hoor.
Alleen de laatste 15 minuten helemaal. Maar dat was niet om aan te zien, zeg maar Grenada-Barca gehalte.
Barca heb ik wel helemaal gezien, ongeveer half Barca B deed mee en nog een walk-over.
Sierdquote:
Hij begon met dat Sevilla een stad in een heel andere wereld dan Europa is of zoietsquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sierd![]()
Mij benieuwen met welke lulverhalen hij nu gaat komen
Eindelijk eens op tijd naar bed op zondag....quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders dan 22:00 uur
Ik ben om 12:00 uur zelf nog aan het voetballen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders dan 22:00 uur
Kans is groot maar weet niet welke wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:59 schreef Dark_Prince het volgende:
Doet Sierd morgen ook nog een wedstrijd?
Ik hoop Barcelonaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:59 schreef Dark_Prince het volgende:
Doet Sierd morgen ook nog een wedstrijd?
Inderdaad... Waarom speelt Madrid eigenlijk zo achterlijk vroeg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan Madrid en Barcelona doen ... Er zit zoveel tijd tussen ....
Dan kunnen ze het in China ook nog even zien voor bedtijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad... Waarom speelt Madrid eigenlijk zo achterlijk vroeg?
Commerciequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het in China ook nog even zien voor bedtijd
Plein van de hemelse vredequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Commercie
Volgende Classico wordt zeker in the Bird's Nest in Peking gespeeld
Poeh dat wordt geen Real Madrid voor V/d Wiel inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Commercie
Volgende Classico wordt zeker in the Bird's Nest in Peking gespeeld
Ja, met 5 snipers op het dak die allemaal gericht zijn op CR7quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, met 5 snipers op het dak die allemaal gericht zijn op CR7
Leuke derby iig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef chufi het volgende:
Levante - Valencia 0-1 Alba
(mn dochter heet zo en woont in Valencia)
quote:Real Madrid speelt op middaguur
Real Madrid zal de wedstrijd tegen Osasuna op zondag 6 november om 12:00 's middags afwerken. Hierdoor kunnen fans in Azië de wedstrijd makkelijker volgen.
Het kwam nog nooit voor dat De Koninklijke een wedstrijd op het mdidaguur in het eigen Estadio Santiago Bernabeú afwerkte. Met de nieuwe aanvangstijden wil de club niet alleen de Aziatische markt verder veroveren, ook hoopt de club meer jeugd naar de stadions te trekken.
De afgelopen weken kwamen er al berichten in de Spaanse media dat ook El Clasico om 12:00 gespeeld zou worden. Voorlopig blijft het bij een test in de vorm van het duel tussen Real en Osasuna. Hierna zal de Spaanse bond (LFP) beslissen of dit vaker zal gebeuren.
De wedstrijden van Real Madrid en Barcelona worden in Spanje vaak pas laat afgewerkt. De laatste ontmoeting tussen beide teams om de Spaanse Supercopa begon pas om 23:00. Deze tijden zijn voor de Aziatische markt echter niet gunstig wegens het tijdsverschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |