Dat heb jij helemaal niet nodig mensquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hell yeah. Maakt niet zoveel verschil hoor, het is geen harnas
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal niet nodig mens![]()
Ik ben eigenwijs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
In sommige jurkjes of rokken moet je wel... Maar meestal draag ik die dan niet
Vrouw hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
En fijn dat jij het wél begrijpt Evie
Uhuhquote:
Naar aanleiding van foto's die zo nu en dan voorbij komen. En omdat je tattoo niet 2 meter breed isquote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Geloof dat ik ten onrechte als jolene gezien wordt door sommige mensen
![]()
![]()
Whahaha
Ik klaag nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hell yeah. Maakt niet zoveel verschil hoor, het is geen harnas
Ja gelukkig ben ik het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Whehehe, mooi scheldwoord ook, Jolene
Oooo waar haal je die foto van mij vandaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
Het is ook weer niet zo he![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook niet. Ik steel uit principe niet andermans' vent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben ik het niet![]()
Hm.. nooit meegemaakt gelukkig
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooo waar haal je die foto van mij vandaan?
Het kan erger:quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Geloof dat ik ten onrechte als jolene gezien wordt door sommige mensen
![]()
![]()
Whahaha
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
Het is ook weer niet zo he![]()
[ afbeelding ]
![]()
Stiekem ben ik een walvis. Thank god for photoshopquote:
Erger dan een Jolene?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Oh, em MissB? Je foto staat nog steeds open
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik steel uit principe niet andermans' vent.
Ja, ik heb principes
quote:
Photoshopquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een walvis. Thank god for photoshop
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Photoshop![]()
Gewoon lekker jezelf blijven fatso
Jamaarquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Het staat je gewoon goed, ok?![]()
Zet eens heel snel goede muziek op?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Oh god, ik luister Dr. Hook
Vervloekte papa, die het altijd luisterde in de auto
Niks van aantrekken schat...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...
Denk dat ik dat achteraf wel gedaan zou hebben als ik dit eerder had geweten, maar dat zou dan ook de enige mogelijkheid zijn voor mij waarop ik het met mijn geweten in overeenstemming zou kunnen doen
Dat geloof ik zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg ook best wat complimenten
When you're in love with a beautiful woman...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet eens heel snel goede muziek op?
Ik moest dit 2 maal lezen, maar het blijft über-quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...
Denk dat ik dat achteraf wel gedaan zou hebben als ik dit eerder had geweten, maar dat zou dan ook de enige mogelijkheid zijn voor mij waarop ik het met mijn geweten in overeenstemming zou kunnen doen
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je opquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
When you're in love with a beautiful woman...
Whahaha sorry hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest dit 2 maal lezen, maar het blijft über-
Ook mooiquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je op
Beter dan een hele vuistquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je op
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]Pas op, YipYip! Je hebt geen idee waar die vinger is geweest!
Geen probleem, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha sorry hoor![]()
Moet al het vuil wat ten onrechte op mijn pad komt er meteen uitgooien op internet
![]()
Whaha
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]Pas op, YipYip! Je hebt geen idee waar die vinger is geweest!
dat 'jullie' ook zoals bridget jones zijn, of het ook voor jullie/jou een klein feestje was toen je hem keek?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dat 'jullie' ook zoals bridget jones zijn, of het ook voor jullie/jou een klein feestje was toen je hem keek?
Soms wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dat 'jullie' ook zoals bridget jones zijn, of het ook voor jullie/jou een klein feestje was toen je hem keek?
Jouw kroeg, gewoon nee zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik had gister klanten zitten die de hele tijd van die foute nederlandse muziek aan gingen vragen. Wat was ik blij dat ze weg waren zeg.
Meteen mijn eigen tracklist opgezet
Foute nederlandstalige muziekquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
Ik had gister klanten zitten die de hele tijd van die foute nederlandse muziek aan gingen vragen. Wat was ik blij dat ze weg waren zeg.
Meteen mijn eigen tracklist opgezet
Oh?quote:
tof, je eerlijkheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms wel jaWe are sad people, us women.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Op een gegeven moment werd er zelfs om zanger rinus gevraagd. Uit leedvermaak snap ik dat, maar die gast vond het serieus een leuk nummer
Ik heb je niet uitgelachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]En dan word ik uitgelachen om dr. hook
Blue jeans talk ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
Die skip ik altijdquote:
Allebeiquote:
Wees gerust, dat houdt op zodra je aangeeft Rinus te luisterenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof ik geen reet te zeggen heb in mijn eigen kroeg
En waar is die kroeg v jou? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Royco1 het volgende:
Op een gegeven moment werd er zelfs om zanger rinus gevraagd. Uit leedvermaak snap ik dat, maar die gast vond het serieus een leuk nummer
Die four tops zijn sowieso beterquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die skip ik altijd
Nu The Four Tops, Bernadette
Vlakbijquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
En waar is die kroeg v jou? Als ik vragen mag.
Boven-leeuwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
En waar is die kroeg v jou? Als ik vragen mag.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zal best nog een eind fietsen zijn denk ik
Jij fietst nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet zo ver als ik moet fietsen.
Oh ja, zeg dat nou nietquote:
Valt het fietsen toch best meequote:
Wel! Heel soms, als het zomer is, in zomerjurkje en met een fles drank in de fietstas.quote:
Wel goed voor de lijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Niet zo ver als ik moet fietsen.
Druten, kwartjesvolkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Valt het fietsen toch best mee![]()
Woon in Druten. En werk in Boveneind...zoals ze dat hier zeggen
Ja tot het dichtsbijzijnde park om je daar te bezattenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Heel soms, als het zomer is, in zomerjurkje en met een fles drank in de fietstas.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tot het dichtsbijzijnde park om je daar te bezatten
En daar is weinig van te merkenquote:
Of seksquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon alleen actief als er drank bij betrokken is
De rijkste uit de regio zit in druten. Word geschat op 160 miljoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
En daar is weinig van te merken
Weet trouwens uit ervaring dat het meeste geld in Beneden-Leeuwen zit
Motownquote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het liefste een combinatie van natuurlijk
Geen brommermocroquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Evie het volgende:
[..]ja zeg.. wil wel een leuke bezorger hoor
Zelfs nadat ie zijn oude bedrijf weer terug kochtquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De rijkste uit de regio zit in druten. Word geschat op 160 miljoen
Wat zitten wij weer op één lijnquote:
En gewoon schijt hebben aan de gemeente.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zelfs nadat ie zijn oude bedrijf weer terug kocht
Zo´n 16 jarig puisterig pubertje zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Evie het volgende:
ik bezorg niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo´n 16 jarig puisterig pubertje zeker?
Schijt hebben aan de gemeente zijn de meeste rijke Maas en Waalers nogal goed inquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En gewoon schijt hebben aan de gemeente.
Mooie vent, goede klant ook
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
I'll always love youhouhouuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meer dancing in de woonkamerquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
weet jij het wel zeker? en nog steeds bezorg ik niet, trouwens.
Ja, hoezo?quote:
quote:
Standaardquote:
Of had ik moeten roepen dat het leven zuigtquote:
Oh nee, niet nog meer van dat cynisch geblaat graagquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of had ik moeten roepen dat het leven zuigtBen hier niet meer zo vaak,dus weet ff niet meer wat gangbaar is
Hè jammerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh nee, niet nog meer van dat cynisch geblaat graag
Dus nu heb ik trek in dode koequote:
quote:
Nope, gegrilde rib-eyequote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, gegrilde rib-eyeWat gemalen peper, zeezout, geperste verse knoflook en olijfolie erbij
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, gegrilde rib-eyeWat gemalen peper, zeezout, geperste verse knoflook en olijfolie erbij
Ik weet het, MissB, ik weet hetquote:
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef Barbusse het volgende:
En laten we vlakbij nu net één van de beste grilrestaurants hebben![]()
Dus daar gaan we maar eens even heenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus daar gaan we maar eens even heen* Barbusse werpt nog één blik op MissB´s foto
![]()
![]()
Wat de rest denkt boeit me niet zoveelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Iedereen denkt nu meteen aan een naaktpic.
Enjoy,ook het etenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus daar gaan we maar eens even heen* Barbusse werpt nog één blik op MissB´s foto
![]()
![]()
Waar? Waar? Tijn eerstquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Iedereen denkt nu meteen aan een naaktpic.
Zou Barb er ook meteen een rukje aan geven terwijl hij naar die foto kijkt, denk je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Iedereen denkt nu meteen aan een naaktpic.
Neuh, zo spectaculair is de foto niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Barb er ook meteen een rukje aan geven terwijl hij naar die foto kijkt, denk je?
We hebben het wel over Barb hé, de man die een dans vergelijkt met stomende seks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
Neuh, zo spectaculair is de foto niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben het wel over Barb hé, de man die een dans vergelijkt met stomende seks.
Maarre, wat staat er wel op dan?quote:
quote:
Qua omschrijving klinkt het niet verkeerd. De vraag is hoe zichtbaar je vetjes zijn in die kokerrok.quote:
Weggewerkt manquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua omschrijving klinkt het niet verkeerd. De vraag is hoe zichtbaar je vetjes zijn in die kokerrok.
Nee, duh.quote:
Jij kan ook Photoshoppen begrijp ik?quote:
Nee, sensible underwearquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan ook Photoshoppen begrijp ik?
quote:
quote:
Je bedoeld naakt ook niet leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben ook leuk niet naakt hoor
quote:
Ik kan het hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Mannen in pak! die het kunnen hebben
quote:
Wat maakt dat ze het wel of niet kunnen hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Mannen in pak! die het kunnen hebben
Ik zapte erlangs net, is het de moeite?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
Interessante docu op Ned2 over pijn. Erg herkenbaar ookpijn die niet meer weggaat..
Mjah.. uitstraling? Bouw?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat ze het wel of niet kunnen hebben?
Dikke vrouwen in korte rokjes...nuff saidquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat ze het wel of niet kunnen hebben?
Voor mij welquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zapte erlangs net, is het de moeite?
Dat kan best mooi zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dikke vrouwen in korte rokjes...nuff said
Dan kan ik het prima hebben. Gelukkig maar, want ik loop vaak genoeg in pak.quote:
Weet ik veel. Ik heb veel pijn, ik vind het interessant.quote:
Ach hou toch op, dikke vrouwen zijn nooitquote:
Ik heb ook veel pijn, dat is dus de graadmeter?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb veel pijn, ik vind het interessant.
Oeh fobo gluren, altijd leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik post straks wel een foto in mijn fobo, kan je het beoordelen
Voor mij welquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook veel pijn, dat is dus de graadmeter?
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
Ach hou toch op, dikke vrouwen zijn nooit
Ik vind dat. Ik hou niet van dik.quote:
Ik vind van welquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach hou toch op, dikke vrouwen zijn nooit
Zoals te verwachten: mee eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat. Ik hou niet van dik.
quote:
Wat is nu pijn? Ik heb een hoge pijngrens. Ik vind iets pas pijn doen als ik verga van de pijn daarvoor is pijn gewoon lastig en vervelendquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook veel pijn, dat is dus de graadmeter?
Ik zou er bijna mijn fobo voor activeren...quote:
Ja ja. Ik spreek jou wel weer als je bijna 24/7 pijn hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is nu pijn? Ik heb een hoge pijngrens. Ik vind iets pas pijn doen als ik verga van de pijn daarvoor is pijn gewoon lastig en vervelend
Dat mag!quote:
Dan ga ik dus voor dik ipv dat gratenpakhuisquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit nog een hele wereld tussen 'dik' en 'gratenpakhuis' he.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat. Ik hou niet van dik.
Klopt. Maar sommigen hier komen al aardig in de buurtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zit nog een hele wereld tussen 'dik' en 'gratenpakhuis' he.
Ik pasquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja. Ik spreek jou wel weer als je bijna 24/7 pijn hebt.
hoi eviequote:
Ehm, 18 jaar and couting...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pasgenoeg ervaring met pijn gehad na mijn operatie 10 jaar geleden.
Wie? En in welke buurt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Maar sommigen hier komen al aardig in de buurt
Ik zelfs na een zwangerschapquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef Thornado het volgende:
Ik ben gewoon slank na 1,5 jaar sporten
Hoezo dat nou weer niet?quote:
Heb jij daar nu geen last meer van dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pasgenoeg ervaring met pijn gehad na mijn operatie 10 jaar geleden.
Hij had ook graag de bevalling, het uitscheuren, de tepelkloven en lekkende tieten doorgemaakt.quote:
Hee, toen was zoonlief nog makkelijk he, dus niks geen uitscheuren enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij had ook graag de bevalling, het uitscheuren, de tepelkloven en lekkende tieten doorgemaakt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Of ben je daarna ook gaan sporten?
Jij benoemt alleen de slechte kanten. Maar de tieten die tijdens de zwangerschap flink groter worden laat je gemakshalve maar ff achterwege.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
Hij had ook graag de bevalling, het uitscheuren, de tepelkloven en lekkende tieten doorgemaakt.
Lucky bastard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, toen was zoonlief nog makkelijk he, dus niks geen uitscheuren enzo
Ik heb gelukkig nooit last. Alleen in de eerste paar maanden na de operatie wel. Zeker de eerste week.quote:
En hoe is het?quote:
Hij floepte er uit als ware het een waterglijbaanquote:
Een week?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit last. Alleen in de eerste paar maanden na de operatie wel. Zeker de eerste week.
[..]
En hoe is het?
Oh jaaa!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij benoemt alleen de slechte kanten. Maar de tieten die tijdens de zwangerschap flink groter worden laat je gemakshalve maar ff achterwege.
L-E was blijkbaar nog niet zo 'ingereden' als jij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Hij floepte er uit als ware het een waterglijbaan
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E was blijkbaar nog niet zo 'ingereden' als jij.
Nom!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Oh jaaa!
En bijna 24/7 in de gelegenheid ze aan te raken!
Nee totaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij daar nu geen last meer van dan?
Ik denk dat je je tot de gelukkigen mag rekenen Tijn. Ik heb, 15 jaar later, nog dagelijks rugpijn. Count your blessings.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit last. Alleen in de eerste paar maanden na de operatie wel. Zeker de eerste week.
[..]
En hoe is het?
Gelukkig is met je humor niks mis.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E was blijkbaar nog niet zo 'ingereden' als jij.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Oh..jij denkt zeker dat je met alleen seks ook voldoende beweegt :p
ja dat was wel genoegquote:
Uiteraard.quote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef L-E het volgende:
Hij ging te snel. Mijn lichaam was nog niet klaar. Was heel erg allemaal.
Ja hij ook.. amateur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij ging te snel. Mijn lichaam was nog niet klaar. Was heel erg allemaal.
Ik heb ook erg blij dat ik dat niet heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je je tot de gelukkigen mag rekenen Tijn. Ik heb, 15 jaar later, nog dagelijks rugpijn. Count your blessings.
Sorry, maar dan moet je niet zo zeuren.quote:
Zodra mannen bij een kut in de buurt komen gaat het allemaal 'te snel'. Zo jong als ze zijn al.quote:
Dat ontken ik ook niet.quote:
Aanvankelijk had ik 'Hij kwam te snel' getypt maar ik besefte me op tijd hoe fout dat zou klinken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra mannen bij een kut in de buurt komen gaat het allemaal 'te snel'. Zo jong als ze zijn al.
Serotonine FTWquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mij gelukkig niets bij bevallingen voorstellen en dat wil ik graag ook zo houden
Maar jij sport nog.quote:
Gelukkig heeft een goed verstaander aan een half woord al genoeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
Aanvankelijk had ik 'Hij kwam te snel' getypt maar ik besefte me op tijd hoe fout dat zou klinken.
Ah fijn!quote:
Ik wil er eigenlijk ook niet bij zijn mocht dat ooit gaan gebeurenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan mij gelukkig niets bij bevallingen voorstellen en dat wil ik graag ook zo houden
Ik heb daar een andere reden voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar dan moet je niet zo zeuren.
Vroeger toen je nog rokend mocht ijsberen in de wachtkamer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook niet bij zijn mocht dat ooit gaan gebeuren
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal je vrouw blij mee zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook niks schat. En mijn bevalling ging ook zonder pijnstillers. You can't win this one babe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar een andere reden voorpijn hebben en dan niets krijgen is niet leuk
Mijn vader was gewoon aan het werk, zijn baas heeft hem onderhand moeten dwingen om te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog rokend mocht ijsberen in de wachtkamer.
kan je dat ook bij andere activiteiten aanmaken?quote:
Ik hoop dat zoiets nooit gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om mijn vrouw pijn te zien hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Natuurlijk moet je er dan bij zijn. Zie wat je hebt aangericht, rotvent!
Mocht ik ooit beslissen dat ik toch een kind wil dan moet ik ook mijn kerel er niet bij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kan je dat ook bij andere activiteiten aanmaken?
[..]
Ik hoop dat zoiets nooit gebeurd
Ik heb er echt veel aan gehad dat hij erbij was.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mocht ik ooit beslissen dat ik toch een kind wil dan moet ik ook mijn kerel er niet bij.
Empathische vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef Ripley het volgende:
Mocht ik ooit beslissen dat ik toch een kind wil dan moet ik ook mijn kerel er niet bij.
Mijn moeder zou er bij mogen en de rest gaat maar buiten een boekie lezen. Maar gelukkig is dit uberhaupt fictiefquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er echt veel aan gehad dat hij erbij was.
Dat hoeft ook niet dat ik win.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg ook niks schat. En mijn bevalling ging ook zonder pijnstillers. You can't win this one babe.
Zoals?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet dat ik win.Het was gewoon een vervelende ervaring na mijn operatie.
[..]
Zoals?
Je zou er weinig aan hebben als ik tegen de vlakte gaquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er echt veel aan gehad dat hij erbij was.
Hij was even irritant, toen ik dorst had en hij een washandje in mijn mond probeerde uit te knijpen en het over mijn hele smoel gingquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn moeder zou er bij mogen en de rest gaat maar buiten een boekie lezen. Maar gelukkig is dit uberhaupt fictief
Gewoon aan het hoofdeind gaan zitten en je laten uitschelden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
Je zou er weinig aan hebben als ik tegen de vlakte ga
Nou, fijn voor jou. Ik zou het niet willenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was even irritant, toen ik dorst had en hij een washandje in mijn mond probeerde uit te knijpen en het over mijn hele smoel ging
Maar later zat hij achter me, kon ik hem goed vastpakken en dat was gewoon erg fijn op dat moment
Ik kon niemand om me heen hebben toen ik ging bevallen. Ze waren er wel, maar het was voor niemand plezierig, zeg maar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was even irritant, toen ik dorst had en hij een washandje in mijn mond probeerde uit te knijpen en het over mijn hele smoel ging
Maar later zat hij achter me, kon ik hem goed vastpakken en dat was gewoon erg fijn op dat moment
Verder was er, behalve de verloskundige, niemand. Gelukkig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kon niemand om me heen hebben toen ik ging bevallen. Ze waren er wel, maar het was voor niemand plezierig, zeg maar.
Maar dat heb ik nooit. En de kans dat ik ooit beval is uitgeslotenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik plaag je maar, pijn is heel subjectief.
Volgens mij ook bij sex.
Ja zoiets zal het wel wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon aan het hoofdeind gaan zitten en je laten uitschelden.
Maarre, heb je plannen? Of wensen?quote:
Mogelijkheid?quote:
Gooeeed.. even snel koken enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
En hoe is het?
En het andere gereedschap heb je daar ook beschikking over?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om een kind te maken?
Het gereedschap hangt er
Eet smakelijkquote:
Niet iemand met wie ik een kind zou willenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het andere gereedschap heb je daar ook beschikking over?
[..]
Eet smakelijk
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het andere gereedschap heb je daar ook beschikking over?
[..]
Eet smakelijk
en die wil je toch sowieso niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iemand met wie ik een kind zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |